Menu

czwartek, 22 grudnia 2016

Motyw - Merry Xmas

Tutaj Carde.
Dzisiaj jak w praktycznie każdy czwartek zawitał do nas nowy motyw.
W tym roku od czterech tygodni mamy serię motywów które zawierają słowo Xmas, a do tego jakiś dopisek, przykładowo Dark Xmas (ciemne Święta).
W każdym razie.
M E R R Y   X M A S
Na dole, po środku mamy wieniec zrobiony z gałązek sosny i jemioły. W środku jest świeca, a nad nią czarny napis Merry Xmas. Po prawej dziewczyna ubrana w złote szpilki, czerwoną bluzkę i złotą spódniczkę z nowymi ustami, kokardą i śliwkowymi włosami "daje nam" fioletowy prezent. Po jej prawej mamy blondynkę, z aparatem na zębach, ubraną w stanik i spódniczkę koloru czerwonego. Ta oferuje nam złoty prezent. Po prawej mamy blondyna w fioletowawej koszuli, jeansach i czerwonych butach, który trzyma tabliczkę z napisem Everything You Ever Wanted (wszystko co zawsze chciałeś/aś). Sceneria jest ciepła, mamy lampki, choinkę,  z tyłu jest biblioteczka i kanapa. Bardzo mi się to podoba.

Ubrania
*dziewczyny
Ubrań mamy 8 stron! Robiłam po kolei screeny, i przewijałam zdumiona, że jeszcze to idzie.
W tym motywie góruje wszystko co się błyszczy - zaczynając od butów, kończąc na bluzkach. Jak patrzę na te ubrania, to widzę taką kobietę na Wigilii, która jest elegancka, w czerwonej sukience i wysokich szpilkach.
Te ubrania są naprawdę śliczne, tylko drogie. 600 starcoins, albo 5 diamentów to już naprawdę wysokie ceny. No cóż.
Jak zawsze zauroczyły mnie wszystkie sukienki, ja naprawdę kocham sukienki które proponuje nam gra. Nawet te podchodzące pod unikaty są piękne. Włosy w tym motywie nareszcie są dobrze zrobione, bo od jakiegoś czasu, zauważyłam, że wyglądały na tłuste (nowe włosy).
Buty które możemy w tym motywie znaleźć to same szpilki i jedna para balerinek. Wiecie co? Kształt stóp naszej MovieStar się zmienił.
W każdym razie, oto mój look złożony tylko z ubrań z Merry Xmas.
Włosy: użyłam tutaj pięknego upięcia. Górna część włosów spięta jest szarą gumką, a reszta, pofalowana zwisa. Końcówki są czerwone. Naprawdę fajnie to wygląda, tak luźno, a zarazem elegancko. Zakochałam się w tych włosach.
Sukienka: użyłam czerwonej sukienki składającej się z dwóch różnych krojów. Ten na dole, pod szarym paskiem się błyszczy i wygląda na taki 'sliski', a ten na górze jest 'zwyczajny' a przez jego środek przechodzą odstające paseczki. Rękawy są szerokie. Sukienka jest prosta, aczkolwiek elegancka i świąteczna.
Spódniczka (rajstopy): w oryginale jest to czerwona spódniczka, jednak ja ją schowałam i zrobiłam z niej szare rajstopy. Są takie dość "starszne", jakby porozrywane, jednak ostatecznie wyglądają całkiem fajnie z resztą.
Buty: nie wiem czy wiecie, ale teraz mamy dwa kształty stopy. Gdy zakładamy płaskie buty, stopa staje się płaska, a jeśli zakładamy te nowe, staje się taka jak u lalek Barbie, podwyższona. Widać to gołym okiem, a z resztą MSP zamieściło wpis potwierdzający tę zmianę. W każdym razie, są to czerwone, błyszczące i piękne szpilki. Podobają mi się, i pasują do klimatu stylizacji.
Dodatki: użyłam tylko czerwonej kokardki do włosów. Jest mała, prosta, a dodaje klimatu. Podoba mi się.

Animacje
Na animacjach się zawiodłam. Są zwykłe. Na jednej MS śpiewa, na innej podkłada prezenty pod choinkę, a w 5 innych robi coś z prezentem. Tutaj się zawiodłam. Ta animacja dla VIP za 450 starcoins jest jeszcze okej, jednak ceny są dość duże. Motyw związany jest jak widzimy głównie z prezentami, choinką.

Rzeczy do pokoju
Podoba mi się skaczący mikołaj. Jest tani, a w dodatku ma piękne oczka. Oprócz tego worek Świętego Mikołaja jest super, i te sanie, tyle, że jak zwykle - CENA. Najchętniej kupiłabym wszystkie te rzeczy, są naprawdę piękne! We większości przypadków cena jest odpowiednia, eh. Najbardziej podoba mi się właśnie ten Mikołaj, lub ta "miska" z drewnem ozdobionym światełkami. Wszystko jest pięknie!

A tak przy okazji, zapoznaliście się z ustami? Szkoda, że jednak te z serduszkiem są dla VIP. Chciałam je kupić... no cóż.
Dziękuję za przeczytanie, liczę na Waszą opinię, radę. Mam nadzieję, że notka Wam się podobała. Chciałabym wszystkim życzyć Wesołych i ciepłych Świąt, żebyście dostali wszystko co chcieliście/chcecie. 
Do zobaczenia!

5 komentarzy:

  1. Fajna notka :) Nawzajem człeku

    OdpowiedzUsuń
  2. MERI KRISMAS!
    Spoczko notka, dzięki za uświadomienie, że jest nowy motyw

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieram użytkowniczkę nade mną ;)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)