Menu

sobota, 31 grudnia 2016

Harry Potter TAG

Z tej strony Luiza. Na dzisiaj przygotowałam Harry Potter TAG. Z pewnością każdy słyszał o tej niesamowitej książkowej serii. Myślę, że nie będziecie mieć pretensji o to, iż post nie jest o grze. Taka chwilowa odskocznia od MSP jest chyba w porządku. Tymczasem serdecznie zapraszam do czytania!

1. Ulubiona książka
Oczywiście Zakon Feniksa, uwielbiam tę książkę bez dwóch zdań. Niesamowicie dużo w niej się dzieje. Jedyną negatywną stroną tej części jest pojawienie się Umbridge, której osobiście nie cierpię. Książę Półkrwi to również świetny tom. Z początku miałam wrażenie, że nie ma tam nic ciekawego, ale potem bardzo przypadła mi do gustu. Śmierć Dumbledore'a mnie strasznie zasmuciła. Przeczuwałam, iż na pewno umrze w serii, miał już swoje lata, lecz nie w taki tragiczny sposób.

2. Ulubiony film
Insygnia śmierci cz. II. Moim zdaniem to przepiękny film, muzyka, aktorzy, stroje - wszystko super, a bitwa o Hogwart jest świetnie ukazana. 

3. Najmniej ulubiona książka
Nie ma takiej, bezgranicznie kocham wszystkie części.

4. Części książek/filmów, przy których płakałaś.
Książę Półkrwi - ze względu na dyrektora, uważam, że Dumbledore był naprawdę mądrym i wielkim czarodziejem. Szczególnie ta scena w filmie (wydaje mi się, że w książce tego nie było), gdy wszyscy unoszą w górę różdżki i płaczą mnie mega wzruszyła.
✖ Zakon Feniksa - bardzo lubiłam Syriusza, nie mogę pojąć, dlaczego autorka go uśmierciła. Harry stracił swojego ojca chrzestnego, tak naprawdę była to jedyna dobra oraz odpowiedzialna osoba w jego rodzinie, która mu pozostała.
✖ Insygnia Śmierci - Zgredek, Fred, Lavender, Severus... Jednakże, gdy opowieść się skończyła płakałam najmocniej.
O dziwo nie za bardzo wzruszyła mnie śmierć Cedrika w Czarze Ognia, chociaż nic nie mam do tej postaci, raczej jest mi całkowicie obojętna.

5. Gdybyś mogła być z dowolnym bohaterem, kto by to był?
Nie umiem odpowiedzieć na te pytanie szczerze powiedziawszy.

6. Ulubiona postać
Bardzo lubię Hermionę, gdy Ron chwilowo odwrócił się od Harry'ego, ona go nie zostawiła. Wbrew pozorom wcale nie była zarozumiała czy coś w tym stylu. Bliźniaki Fred i George też należą do moich ulubionych książkowych bohaterów, są zabawni, często robili jakieś kawały, odważni i waleczni. No i jasne, że w tym gronie nie mogło zabraknąć Zgredka - ten skrzat cechował się niesamowitą lojalnością wobec swoich przyjaciół, zawsze pomagał im w tarapatach.

7. Jaki byłby Twój patronus?
Nie mam pojęcia, na Pottermore wyszedł mi wilczur angielski.

8. Jakbyś mogła mieć czarną różdżkę, kamień wskrzeszenia lub pelerynę niewidkę, co byś wybrała?
Nie chciałabym mieć czarnej różdżki, byłaby mi ona totalnie niepotrzebna. Kamień wskrzeszenia też moim zdaniem jest całkowicie bezużyteczny, przywołuje on zmarłych, ale mnie ten fakt jakoś nie przekonuje. Wybrałabym pelerynę niewidkę.

9. W jakim byłabyś domu?
Rozwiązywałam masę quizów na samequizy i zawsze wychodził mi Gryffindor. Na Pottermore również. Nie wiem, czy pasuję do tego domu.


10. Gdybyś mogła spotkać dowolną osobę z obsady filmowej, kto by to był?
Byłoby mi miło spotykając Emmę Watson.

11. Czy grałaś w gry komputerowe?
Niestety nie.

12. Na jakiej pozycji w drużynie quidditcha byś grała?
Raczej nie grałabym w tę czarodziejską grę, myślę, że komentowałabym mecze.

13. Czy podobało Ci się zakończenie serii?
Chyba tak, lecz pisarka uśmierciła wiele bohaterów, których naprawdę darzyłam sympatią.

14. Ile znaczy dla ciebie Harry Potter?
Bardzo dużo. Mega żałuję, że zdecydowałam się przeczytać Harry'ego Potter'a dopiero w wakacje 2016. Te książki nauczyły mnie wielu rzeczy, wszystkim z całego serca polecam przeczytać tę sagę.





Na koniec chciałabym życzyć wszystkim czytelnikom Szczęśliwego Nowego Roku, byście spełnili swoje wszystkie postanowienia noworoczne oraz, by rok 2017 okazał się najlepszy w waszym życiu. :) Do następnego posta, tymczasem mam nadzieję, że ten Wam się spodobał.



18 komentarzy:

  1. zapomniałam - tag wzięłam z bloga zycie-miedzy-wierszami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer post XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie redaktorki przepraszają za roczny brak postów

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie ostatnio leciał hp w telewizji XD Fajny post 👌

    OdpowiedzUsuń
  5. msp to gowno i tak ciagle tylko looczki artbooczki po co to

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)