Menu

czwartek, 22 grudnia 2016

[1] LOOK LIKE... Melanie Martinez + Grafik

Hej, cześć, siema!
Z tej strony Invio, która postanowiła wrócić z urlopu. Szczerze powiedziawszy, nie potrafię już pisać notek tak, jak robiłam to kiedyś. Po prostu po tak długiej przerwie nie mam aż tyle pomysłów. Brak weny, lenistwo. Odkąd popsuł mi się telefon codziennie siedzę przy laptopie, bo muszę mieć jakikolwiek kontakt ze światem wirtualnym. I przyznam Wam się, że od tego czasu dzień w dzień zbieram się do wpisu.
Na dziś przygotowałam dla Was strój Melanie Martinez, a także próbny grafik. Zobaczymy, czy będę z nim współpracować. Jeżeli nie - ulegnie on zmianie.

***

 Melanie Adele Martinez urodziła się 28 kwietnia (ma urodziny 3 dni po mnie, o kurde) 1995 w Astorii. Kiedy dorastała nie miała dużej ilości znajomych, ponieważ była bardzo emocjonalna. Aby wyrazić siebie, robiła zdjęcia i malowała. Była określana jako Cry Baby przez innych. Wywołało to powstanie tytularnego charakteru jej debiutanckiego albumu o tej samej nazwie. Rozpoznawalna jest miedzy innymi dzięki swoim włosom. Są one dwukolorowe i nie jest to jakieś typowe ombre, tylko fryzura przypominająca Cruelle De Mon. Wystąpiła również w amerykańskim The Voice, jednak została zalana falą krytyki od strony swoich rówieśników. 

***
 Twarz Melanie
 Piosenkarka maluje się dość wyzywająco. Podkreśla swoje oczy ciemnymi barwami. Usta też nie należą do najjaśniejszych. Czerwona matowa szminka idealnie komponuje się z całością. Martinez ma także złoty kolczyk w nosie.
 Teraz może zobaczmy, co udało mi się stworzyć?

Moja wersja
 Przyznaję się bez bicia - nie jestem dobra w odwzorowywaniu. Miałam niesamowity dylemat co do koloru ust, ale padło na tym, że pozostawiłam je takie, jakie są teraz. Problemu natomiast nie miałam z nosem oraz kolorem skóry. Najciężej było cieniami. ''Przymierzałam'' wszystkie, jakie oferuje nam MSP i uznałam, że te będą najlepsze. Nie jestem pewna, czy kolory są podobne, ale ocenę pozostawiam właśnie Wam!

***
Outfit Melanie
 Mel ubrana jest jasnoróżową bluzę i oczami oraz błękitną spódniczkę. Wszystko świetnie ze sobą współgra. Jako dodatki użyła torebki w podobnych kolorach, naszyjnika, a także wielkiej kokardy na głowie. Niesamowicie podoba mi się ta bluza, jest świetna!
 Zerknijmy teraz na moją wersję.

Moja wersja
 Graficy ułatwili mi bardzo zadanie, ponieważ całkiem niedawno pojawiła się kolekcja związana właśnie z Melanie Martinez. Powiem wam, że podoba mi się ten outfit. Wyszedł bardzo podobnie! Jedyne co bym zmieniła to kokarda. Nie pasuje mi tu zbytnio, ale najbardziej pasowała do tej, którą ma na głowie piosenkarka. Z butami musiałam improwizować. Na fotografii nie jest ukazane, jakie Mel ma właśnie na sobie.

***
 Przyszedł czas na grafik. Jak wspomniałam na początku, może on ulec zmianom. Wszystko zależy od tego, czy będę z nim pracować, czy nie. 

Poniedziałek - O
Wtorek - T
Środa - N
Czwartek - T
Piątek - N
Sobota - naprzemiennie z niedzielą
Niedziela - naprzemiennie z sobotą

O - nie jestem pewna co do tego dnia
T - post się ukaże
N - postu nie będzie
Naprzemiennie - na zmianę z wybranym dniem tygodnia (dzisiaj notka w tym dniu, za tydzień w innym)

***
 To tyle na dzisiaj. Zapraszam do wyrażania swoich opinii w komentarzach. Dajcie znać, czy dalej prowadzić ów serię, czy raczej nie przypadła Wam do gustu w moim wykonaniu.
 Zanim się z Wami pożegnam, chciałabym życzyć każdemu zdrowych i wesołych świąt spędzonych w jak największym gronie!

Do zobaczenia, Invio.

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Supix post, słucham Melanie i lubie większość jej piosenek. Odwzorowanie stroju i twarzy bardzo podobne. 👌💕

      Usuń
  2. Fajny post! Outfit odwzorowałaś naprawdę podobnie, choć ja za Melanie nie przepadam. Zapraszam na przemyslenia-nasze-i-innych.blogspot.com ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. ujowe odwzorowanie
    n a r a
    -..-.-.-,-,-,-,----.-.-.-.-..----------

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luizko, co w ciebie wstąpiło?

      Usuń
    2. 2 osoby wyżej.
      Ironia moi drodzy.
      IRONIA.
      Wyję.

      Usuń
    3. mam nadzieje że autorki dwóch pierwszych odpowiedzi rozumieją co to ironia XDDDDD

      Spóźnione ale i tak rycze

      Usuń
    4. albo same były ironiczne idk ale z rozumowaniem większości blogereczek jest kiepsko wiec nie spodziewam sie tego

      Usuń
  4. Parę miesięcy temu odwzorowałam ten sam strój iksde

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogolnie to przy twarzy moglas dac jasniejsza skore, ale tak to fajnie ;))

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)