Menu

poniedziałek, 28 listopada 2016

Jak zmieniała się moja MovieStar?

Cześć!

W dzisiejszym poście pokażę Wam, jak zmieniała się moja MovieStar w przeciągu całej mojej gry na MSP. Pokażę Wam, jak było z moim stylem i jak dopasywywałam kolory. Mam nadzieję, że nie usuwałam żadnych look'ów i będę mogła Wam pokazać wszystko. Mam nadzieję, że post okaże się ciekawy i przyjemnie będzie się Wam go czytało. 

Etap 1 - Wygląd startowy


Niestety nie miałam tak całkiem pierwszego look'a, ale wiem że był to mój drugi look. Tak, tak właśnie wtedy, tak wyglądałam, gdy zaczynałam grać. Pamiętam, że wtedy miałam fazę na rudo - brązowe włosy. Te botoksowe usta spodobały mi się od samego początku, aktualnie mam VIP'owskie usta, ale na starcie nie można wziąć takich ust, więc wzięłam te. Strasznie nie podoba mi się ten nos, jest taki jak u czarownicy. W ubiorze strasznie nie podobają  mi się te spodnie, bo są takie obwisłe. Kurtka jest nawet, nawet, buty też nie są zbytnio dopasowane do stroju, no ale podejrzewam że tylko takie miałam. 

Etap 2 - Kombinujemy z kolorami


Wiecie, co jest najlepsze... To, że drugiego look'a postanowiłam zrobić, dopiero po dwóch miesiącach. Nie jest, aż tak źle z tym look'iem, gdyby nie to że jest tyle kolorów - żółty, niebieski, różowy, biały, czarny. Zauważyłamteż, że zmieniłam karnację i oczy. Z moją twarzą jest już o wiele lepiej, ale ze stylem nadal jest źle. Może gdybyśmy trochę pozmieniali kolory, byłoby o wiele lepiej. Musiałam na pewno trochę zarobić, bo zakupiłam sobie nowe włosy, bluzkę, buty, a spodenki są z Design Studio. No dobrze idziemy szukać czegoś lepszego. 

Etap 3 - Nie wiem, jak nazwać ten etap


Ej, to nie jest wcale takie złe. Myślę, że gdybyśmy zmienili górę i dół w sensie włosy i buty to byłoby lepiej. Generalnie połączenie spódniczki i tej bluzki było świetnym posunięciem. O dziwo nawet kolorystycznie to do siebie pasuje. Ciągle mam te same buty, wydaje mi się, że one po prosty były tanie i ciągle je kupowałam. 

Etap 4 - Stajemy się Emo Girl


Pamiętam, że tutaj próbowałam być Emo Girl. W realu bardzo podobał mi się ten styl, dlatego na MovieStarPlanet postanowiłam też być taka. Jedyne co bym zmieniła to buty np. na creepertsy, usunęłabym kolczyki, a włosy dałabym w innym kroju, bo te wyglądają na tłuste. Najgorsze w tym look'u jest to, że straciłam pieniądze na to coś pod i nad oczami, a potem nie miałam pieniędzy na ładne cienie pod oczami.

Etap 5 - Nadal mamy to gónwo pod oczami



Zacznijmy od góry, gdy zobaczyłam te włosy w sklepie zakochałam się w nich i pomyślałam sobie, że muszę je mieć i tak też było, cienie pod oczami nadal nie znikły. Niżej miałam jakiś naszyjnik, aczkolwiek słabo go widać. Sukienka sama w sobie nie jest taka zła, ten look ma trochę taki charakter imprezowy i myślę, że też tak miało być. Buty są w miarę okej, może jak by były pod kolor sukienki to byłoby o wiele lepiej. 

Etap 6 - Święta


Ooo... jak świątecznie, tak właśnie wyglądałam ponad 2 lata temu, hehe. Jak widać próbowałam odwzorować żonę Świętego Mikołaja. Ubrałam sobie takie przezroczyste legginsy, na to sukieneczkę Mikołajki, a potem wysokie, czarne kozaki. Włosy nadal się nie zmieniają, chyba je polubiłam, albo nie było mnie stać na lepsze. I nadal te straszne cienie po oczami i pamiętam to do dziś, że nie miałam pieniędzy na zmianę tych cieni. 

Etap 7 - Myślałam, że jestem gwiazdą


O mój boże, co ja widzę... Moje oczy umierają, a ja jeszcze to nazwałam, może zacytuję ''nadchodzi nowa gwiazda!!!'' Ja nie wyglądałam jak gwiazda tylko jak porażka modowa. Nie dosyć, że ubrałam czarne włosy z kolorowymi pasemkami, to na to jeszcze okulary, które i tak nic nie dają temu look'owi. Ta sukienka wygląda strasznie i jak zwykle moje ulubione przezroczyste legginsy. Jestem tutaj jedynie zadowolona z butów, ale chyba nawet one nie są idealnie dopasowane. 

Etap 8 - Piercing


Jejku, jaki słodki i śliczny sweterek. Moja twarz została oszpecona, wtedy miałam fazę na piercing, pamiętam jeszcze, że miałam takie dwa kolczyki na podbródek. Te ''piegi'' wyglądają tutaj źle, a tym bardziej, że są czarne i strasznie rzucają się w oczy. A jęśli mowa o oczach to zmieniłam je na śliczne fioletowe oczka i nareszcie nie ma tych cieni tylko jest ładny czarny makijaż.

Etap 9 - Po VIP'ie


Pamiętam, że w tych czasach odkryłam, że na palecie jest też kolor czarny i biały i przez jakiś czas moje look'i były tylko w tym kolorze, jak napisałam dużo wcześniej, że jest to etap po VIP'ie i to prawda, zauważyłam to po tym ze miałam VIP'owskie baleriny, a także mam te wspaniałe usta, które mam do dziś XD. Zaopatrzyłam się także w rzęsy za 500 SC.

Etap 10 - Prawilny VIP



Tutaj byłam już prawilnym VIP'em, miałam VIP'owskie spodenki i nadal kocham te balerinki. Raz przeglądałam sobie sklep no i znalazłam te wspaniałe włosy - podpięte z góry, i są ombre. Tak zakochałam się w ombre. No i zmieniłam nos, no bo przecież VIP nie może wyglądać jak pół nieszczęścia. Wydaje mi się, że już tutaj wyglądałam dobrze, czy mogą być jeszcze jakieś nie powodzenia w moich look'ach?

Etap 11 - Prawdziwy Emo's


Ojacie, prawdziwy emo's ze mnie wtedy był - tatuąże, kolczyki, czarne podarte ubrania i creepertsy, no i oczywiście blond włosy z grzyweczką na bok - oj, wtedy miałam na to szał. Najważniejsze było to, że MovieStar mnie lubiły i kopiowały ode mnie ten styl XD.

Etap 12 - Kocham warkocze


Jejku, pamiętam to jak dziś, dodali nowy kempingowy motyw, a ten sweterek i włosy były z niego - od razu wydałam swoje ostatnie oszczędności na te dwie rzeczy. Jedyne co bym zmieniła to te dziwne legginsy i buty. Strasznie podobała mi się wtedy moja twarz, te brązowe oczyska, mały zgrabny nosek i śliczne malinowe usta. 

Etap 13 - Unikatowo


To był mój pierwszy tydzień unikatów, własnie gdy ten tydzień miał nadejść przeglądałam sobie wszystkie blogi i posty związane z unikatami. Miałam już wszystko zaplanowane, co kupię itp. A tydzień wcześniej zaczęłam zbierać pieniądze, codziennie wchodziłam na MSP i chodziłam od domu do domu, zbierając pieniądze ze zwierzaków. Łącznie zarobiłam ponad 10 tysięcy StarCoins. Kupując te ubrania, postanowiłam zrobić look'a z tego co udało mi się kupić. 

Etap 14 - Szkolnie


A ten look bardzo kojarzy mi się ze szkołą i własnie tak miało być - robiłam go mniej więcej tydzień przed powrotem do szkoły. Jak widać są znane i lubiane prze ze mnie włosy. Spodenki z Design Studio i biała koszula z czarnym kołnierzykiem no i moje ukochane unikatowe serduszka. Od bardzo dawna moja twarz zostaje bez zmian. 

Etap 15 - Sweet Girl


Tu miałam kolejną fazę, próbowałam być słodką dziewczynką, ale kochałam wtedy kolor niebieski. Wydaje mi się, że ten look jest pomieszany ze stylem słodkim i z zadziornym. Pokochałam wtedy te włosy, tak to była moja miłość - śliczne, długie, pofalowane, blond włosy, jak spojrzycie na wcześniejsze etapy (od 10 etapu) tam też były włosy w tym kolorze, nawet do teraz kupuję tylko w tym kolorze włosy. 

Etap 16 - Tumblr Girl


Ten look był zrobiony bardzo nie dawno, bo 2 miesiące tamu. Jak widać próbowałam upodobnić się do tumblr girl, lecz coś nie wyszło. Jak wcześniej wspominałam kochałam niebieski i do teraz kocham. Widać, że mam bardzo mocny make up w okolicach oczu. Jeju, jak te warkoczyki mi się podobają. No i standardowo - unikatowe serduszka muszą być.

Etap 17 - Teraźniejszość


Jak wyglądam teraz? - Własnie tak... Kocham kolor szary, a połączony z bielą jest jeszcze lepiej. Wszystko jest teraźniejsze i najświeższe. Teraz wszystko do siebie idealnie pasuje. No spójrzcie na ten look, czyż to nie jest mega? Bardzo podoba mi się ten róż na policzkach wraz z piegami. Ten wianek idealnie dopełnia cały look. Jedyne co bym zmieniła to te spodenki na inne, bo te są niezbyt dopasowane i jest w nich mały błąd. 

Właśnie dotarliśmy do końca mojej look'owej historii. 
Zachęcam do kupowania look'ów (chociaż i tak nikt tego nie zrobi). Proszę tylko o nie przywłaszczanie sobie mojej pracy. Z góry dzięki!

Pozdrawiam!
/Selenne

9 komentarzy:

  1. Ej, na etapie 8 naprawdę fajnaaa na twarz ;o gdyby nie za ciemna karnacja i jaśniejszy kolor ust byłoby mega
    Ale i tak teraźniejszość naj

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)