Menu

czwartek, 3 listopada 2016

5 Animacji Tag

Hello, it's me! Witam, a witam o pomoc nie pytam wszystkich, w tym cudownym dniu. Przepraszam was bardzo, że nie pisałam tydzień, ale w weekend byłam chora, a w poniedziałek i wtorek nie miałam czasu. Spróbuje jutro zrobić post, ok? Dobra jak sami widzicie niewidzimywiesz dzisiaj będzie 5 animacji tag! Dobra ja już nie przy nudzam, więc go!
1.Twoja ulubiona animacja
Zapomniałam jaktoLaura powiedzieć wam, iż jestem na telefonie, dlatego tak jest przedstawiona animka. No dobrze, dlaczego ta animka? Ponieważ, jest słodka, ładna pod względem graficznym, może przydać się do filmu lub statusu i jest animacją z parasolem. Cena była w sam raz, więc czemu nie? Możecie ją kupić, nazywa się ,,Kawaii" i nie jest Vip. Do drugiej animacji którą lubię nie mam, więc wam tylko wam o niej opowiem. Nazywa się "Umbrella i coś tam" xD i kosztowała chyba z 600 pieniędzy. Jest tam parasol i płatki róż (więc wiadomo, że Laura chcę mieć). Mi się podoba i nie mam nic do zarzucenia.
2.Animacja, która pasuje do twojego charakteru
Dobra, animacja nazywa się ,,Checking Your Phone" i jest za 250 pieniędzy. Czemu wybrałam akurat ją? Gdyż... Często... Siedzę na telefonie xD Niestety, żadnej innej animki nie znalazłam, (też nie chciało mi się szukać) dlatego jest ta. Co o niej mogę powiedzieć? Jest ładna. I to na tyle, Pa
3.Animacja, która kogoś ci przypomina
Otóż animacja ta nazywa się ,,Handful of Kittens" i kosztuje *ileś tam* starcoinsów. Nasza movistar trzyma szare, słodziutkie kotki. Przypomina mi ona o mojej najlepszej koleżance, Zosi, która lubi psy i koty (ostatnio zaczęła bardziej lubić koty). Animacja mi się nawet podoba, ładna jest pod względem grafiki.
4.Animacja, która twoim zdaniem powinna znaleźć się w Top
Czwarta animacja nazywa się ,,Love Berries" i kosztuje 550 starcoinsów. Ta animka bardzo mi się spodobała, jest taka "letnia" i ładna pod  względem graficznym. Nigdy jej w Top nie widziałam, dlatego też ją kupię. Nasza MovieStar trzyma w ręce kosz z owocami leśnymi i je podjada. Natomiast cena-bardzo dobra jak na taką animację.
5.Animacja której nie lubisz
Ta zła animacja nazywa się ,,Sick of it" i jest najgłupszą, najdziwniejszą i najbrzydszą animką jaką znałam. Spójrzcie na nią... Modzi chyba głupi byli, iż ją stworzyli. No ale na serio, jak ona znalazła się w Top? Czyżby tak dużo ludzi lubiło rzygać tęczą? A grafika... Błagam proszę was, ona wygląda strasznie. Po prostu to jest piękne, nie ma jak rzygać tęczą...

Niestety, ale post dobiegł końca. Pragnę powiedzieć, że nie każdy musi się ze mną zgadzać. Post...  spróbuje zrobić jutro. Pa!

187 komentarzy:

  1. Piękny przecinek na końcu, i ta jedynka. <33



































    Dobra, fajny post

    OdpowiedzUsuń
  2. Post fajny, lubię ten tag ogólnie. Tylko popraw tamten blad na końcu. Troszkę tez postaraj sie mniej używać skreslen bo mnie zaczynają denerwowac, szczególnie we wstępie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BLAD BLAD BLAD BLAD BLAD
      Popraw ten blad, blad, blad, blad.

      Usuń
    2. ^Przepraszam za nią. Ma gorączkę.

      Usuń
  3. Tak dużo redaktorów a piszę jedna osoba.
    Smutne.
    Ekhem, także. Skreślenia w poście mnie zaczęły denerwować, więc proszę je ograniczyć (y)
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezbyt podoba mi się ten post. Skreślenia wkurzają, zresztą to zależy kto je robi... Tobie nie wychodzą. Jest ich za dużo. Powtarzałaś wyrażenie "Ładna pod względem graficznym". No i to chyba tyle.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak można nie lubić rzygac tenczom?!?!?!

    OdpowiedzUsuń
  6. "Przy nudzać"? Whut, co to?
    Jest zdecydowanie za dużo powtórzeń słowa "animacja", to po pierwsze. Skreślenia rażą,
    bardzo. Jedno rozumiem, ale nie wiecej. Nie powtarzaj, iż coś jest "ładne pod względem graficznym", gdyż da się to wyłapać niemal w każdej z pięciu kategorii.
    Ostatnie pytanie, mam nadzieję.
    Co to za końcówka, tzn. przecinek, spacja, jedynka?
    W zakończeniu znajduje się również powtórzenie słowa post. Może warto zastąpić to "notką"?

    OdpowiedzUsuń
  7. Powtórzenie jest wtedy: "Ta animacja jest super. Ta animacja jest lepsza od pierwszej animacji", a nie wtedy (pozwólcie, że przytoczę fragment notki): "Czwarta animacja nazywa się ,,Love Berries" i kosztuje 550 starcoinsów. Ta animka bardzo mi się spodobała, jest taka "letnia" i ładna pod względem graficznym. Nigdy jej w Top nie widziałam, dlatego też ją kupię. Nasza MovieStar trzyma w ręce kosz z owocami leśnymi i je podjada. Natomiast cena-bardzo dobra jak na taką animację", gdyż autorka wprowadziła odstęp składający się z kilku zdań. ;) Przynajmniej tak uczono mnie w szkole. Jasne, że zastosowano synonimy tego słowa: "jej" i "ją".
    Osobiście wyłapałam 3 błędy ortograficzne i 3 interpunkcyjne. Nie są to duże błędy. Widać, że redaktorka umie pisać, ma dosyć bogate słownictwo. Zrozumcie, że żadnego języka nie da się nauczyć perfekcyjnie, zawsze będziemy popełniać błędy. Poza tym nie wymagajcie perfekcyjnego polskiego od osoby na etapie szkoły podstawowej, Laura dopiero się uczy. Tak naprawdę blogi o MSP tworzy podstawówka i gimnazjum, czyli dzieci, nastolatkowie. Na tym etapie nikt nie zna wszystkich zasad naszego słownictwa. Widzę, że większość osób potrafi wyrażać opinię w kulturalny, ludzki sposób, ale Nona w dalszym ciągu się nie nauczyła. :-)
    Wracając do "animacji", ogólnie są inne synonimy tego słowa, ale raczej nie pasują do tej "animacji" z MSP. Nestello, zrozum, że nie każdy wyraz da się zamienić na inny i trzeba zastosować powtórzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. I w tym miejscu absolutnie się nie zgodzę. Dane słowo może być użyte wyłącznie raz, w jednym akapicie, bo inaczej jest to błąd. Ilość zdań przed kolejnym powtórzeniem nie ma większego znaczenia, ewentualnie nieznacznie wpływa na estetykę. Nie trzeba szukać sryliarda synonimów, można najzwyczajniej w świecie je pominąć i zbudować jedno, spójne wypowiedzenie. Wszystko da się zrobić (:

      Usuń
    3. w takim razie szkoła mnie błędnie uczyła albo to tylko twoje upodobania, ktorych tak naprawde Laura nie musi wziąć pod uwagę

      Usuń
    4. Jeśli byłyby to- jak ujęłaś- moje upodobania- niczego bym tu nie poprawiała, ponieważ każde przekonania mogą być błędne. W chwili obecnej, tyle w temacie.

      Usuń
    5. Jeszcze odniosę się do tego, co napisałaś.
      "Zrozumcie, że żadnego języka nie da się nauczyć perfekcyjnie[...]".
      Zdecydowanie, jest to prawda, ale w żadnym wypadku nie usprawiedliwia wręcz błahych błędów. Posiadając wątpliwości co do napisania słowa, zawsze można sięgnąć po słownik, lub najzwyczajniej sprawdzić w internecie. Tym sposobem przyswajamy tą wiedzę. Więc w czym problem? Rozumiem, każdemu może zdarzyć się interpunkcyjny, drobne powtórzenie, bądź nieznaczny ortograf, ale nad tym trzeba pracować, innego wyjścia nie ma.

      Usuń
    6. przed "bądź" nie stawiamy przecinka, specjalistko :) twój błąd rowniez jest błahy, a komuś wypominasz, że właśnie nie umie podstaw. dlatego jeśli na czymś się nie znacie, nie wypowiadajcie się, bo zwyczajnie możecie się ośmieszyć

      Usuń
    7. co do "lub"
      chyba, że jest to dopowiedzenie lub wtrącanie, ale w twoim zdaniu czegoś takiego nie było

      Usuń
    8. wydaje mi sie tez, ze "tę wiedzę", a nie "tą wiedzę", no ale moge sie mylić
      także sprawdzaj co piszesz, a pozniej sie wypowiadaj

      Usuń
    9. Rzeczywiście, nie usunęłam przecinka, ale jest to głównie spowodowane skasowaniem jednego "bądź".

      Co do "lub", po upewnieniu się, na podstawie spytania pewnej osoby, przecinek jest postawiony dobrze.

      Formę "tą wiedzę" dopuszcza język potoczny, bo inaczej, w pracach pisemnych, przemowach, listach, jest uznana za kolokwializm.

      Usuń
    10. Jeszcze jedno. Proszę, przytocz mi fragment, w którym mówię, że ktoś nie zna podstaw. Szukam tego, ale znaleźć nie mogę.

      Usuń
    11. "w żadnym przypadku nie usprawiedliwia wręcz błahych błędów"
      czytaj ze zrozumieniem

      Usuń
    12. XDDDDDDDDD no niestety, w twoim zdaniu przecinek przed "lub" jest błędem, to nie było dopowiedzenie lub wtrącenie

      Usuń
    13. co z tego, ze sie z "bądź" pomyliłaś, krytykując kogoś w taki sposób chyba trzeba wykreować swoj obraz osoby w pełni znającej się na języku polskim. okazuje sie, ze nie znasz, zreszta chodzisz do 1 gimnazjum (jak ja), no błagam. sposób, w którym napisałaś komentarz, czyli teksty "a co to za końcówka", "a co to jest" wydaja sie tylko radami, ale w moim odebraniu jest to po prostu niemile, szczególnie jak komus tak powiedziec w realu. czy nie lepiej napisac w ten sposób "prosze, popraw te błędy"? bo póki co twoj komentarz byl w trybie rozkazującym

      Usuń
    14. Gezz, śmieję się. Nie wiem, co chamskiego jest w moim komentarzu, ponieważ wyraziłam się w sposób kulturalny XDD
      Czekaj, mogłam napisać:
      Post jest do dupy, naucz się pisać dziecko, widzę 8263629 powtórzeń, masz to teraz poprawić, bo spadniesz na samo dno.

      Ja nie wiem, jakie ty masz problemy z krytyką XDD
      Serio, nie obchodzi mnie, że coś w twoim odebraniu jest niemiłe, gdyż w rzeczywistości nie taki był tego zamiar. Jak już wcześniej pisałam, każdemu zdarzają się drobne błędy, że zgadzam się z tym, iż języka nie da się opanować doskonale. To tobie jest potrzebna umiejętność czytania ze zrozumieniem.

      W tym momencie nie rozumiem, z czym ty do cholery masz problem. Krytyka ma pomóc autorką na blogu, gdzie jesteś adminką, a nie bezlitośnie wytknąć każdą literówkę i zmieszać kogoś z błotem, BO NIE TAKI JEST TEGO CEL.

      Usuń
    15. autorkom *
      XDDDDDD boze ale ty nadal nie łapiesz o co chodzi
      to nie jest krytyka, bo sama popełniasz duzo błahych błędów, a redaktorce wypominasz, ze robi proste pomyłki, to tylko twoje zdanie, jak sama robisz sporo pomyłek to po co piszesz takim tonem: "nic nie usprawiedliwia tych błahych pomyłek" do redaktorki

      Usuń
    16. A czy nie "Krytyka ma pomóc autorkom na blogu, ..."?
      (ok, spox, ja się jakby co już nie wtrącam).

      Usuń
    17. *autorce na blogu [...]

      Kto powiedział, że ja błędów nie popełniam, boże. Staram się je we własnym zakresie zlikwidować, ale to już moja sprawa XDD

      Odnosząc się do tego, co napisałam. Dziewczyno, bo nic nie usprawiedliwia pomyłek; moich, twoich, redaktorki. Jeśli jakiś zaistniał, to się to poprawia. Powiedz mi; czy usprawiedliwienie to słaba znajomość polskiego bądź cokolwiek innego? Nie, ponieważ naprawienie tego jest osobistą sprawą danej osoby. Tak trudno to zrozumieć, napisać na ten temat coś jeszcze?

      Usuń
    18. Delphi, tak, słusznie, jednak poprzez pewien czynnik zostałam wyrwana z tego, co pisałam. Forma, która miała tam być to "autorce na blogu [...]", jednakże dziękuję za interwencję ;)

      Usuń
    19. ale zauważ, ze ty sie usprawiedliwiasz i wymigasz z każdego błędu, a redaktorka juz nie ma prawa sie usprawiedliwić

      Usuń
    20. "przez pewien czynnik zostałam wyrwana z tego co pisałam, forma, ktora miała byc to"
      "Jest to głownie spowodowane skasowaniem jednego badz"
      a do redaktorki "w żadnym przypadku nie usprawiedliwia to wręcz błahych błędów"
      a moze redaktorka tez została wyrwana z tego co pisała, ty mozesz sie pomylić, a redaktorka juz nie moze

      Usuń
    21. Jezuuu.. warto sie o takie cos klocic ? xD

      Usuń
    22. Teraz się zastanów: gdyby redaktorka chciała, to by tu wyjaśniła swoje błędy, spoko. Jednak nie ma nic, nawet poprawy posta.

      Usuń
    23. Zauważ, że post można poprawić, komentarz nie.

      Gezz, pomyśl, mogę swoje błędy wyjaśniać ile chcę, ale nie usprawiedliwia to ich popełnienia. I serio, znajdź coś nowego, odwołaj się do czegoś innego, bo kopiowanie tu sryliard razy tego samego tekstu robi się nudne, nic nie pokazuje.

      Usuń
    24. Jejku, jakie z was specjalistki XDD

      Usuń
    25. Nestelle, witam w gronie cheidereg!

      Usuń
    26. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    27. Peach żal mi cb trochę XDDD

      Usuń
    28. Napisałam w sumie prawdę. Rozumiem, to złamało regulamin komentowania. A tak na serio, cri.

      Usuń
    29. XD
      Nadal sie smieje z tego ze zostałam nazwana hejterka. Niedługo pewnie będzie post ze sama hejty tutaj xD

      Usuń
    30. Hejt, krytyka, opinia. Czemu według 3/4 populacji między tymi pojęciami nie ma różnicy.

      Usuń
    31. Bo 3/4 populacji nie umie tego rozróżniać a i tak pouczają innych

      Usuń
    32. jasne, że komentarz mozna poprawić ;) wystarczy skopiować, poprawić ewentualne błędy i opublikować, a tamten usunąć. nieważne ile razy powtarza się dany tekst, tylko czy jest on słuszny. jak nudne to wypierdalaj, nikt ci nie każe prowadzić ze mną dyskusji XDDDDDDDD redaktorka to nie maszyna że ma od razu na twoje zawołanie poprawiać błędy

      Usuń
    33. Na chuj ty ją usprawiedliwiasz, skoro to ona popełniła błędy? Kopiowanie sryliard razy tekstu świadczy o tym, że masz mały zasób słownictwa, ponieważ nie umiedz się odwołać do niczego innego ;) To jest tak zjebane, że boli, cri.
      Zauważ, ja tego tu teraz nie ciągnę, możesz zwyczajnie nie odpowiadać. I w czym do cholery jest problem?

      Usuń
    34. nieważne ile razy powtarzam ten sam tekst tylko czy jest on słuszny wiec zamknij laskawie morde XDDDDDDD

      Usuń
    35. gowno to sie ma do małego zasobu słownictwa

      Usuń
    36. Luizo, tu jest regulamin XD

      Usuń
  8. Nom, jak ja robię piękne powtórzenia i błędy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Często nie używasz znaków interpunkcyjnych - nie tylko przecinków, ale również kropek. Co znaczy "przy nudzam"? Pisze się "mnie się to podoba", tak jak "Tobie się to podoba", a nie "Ci się to podoba". W ostatnim zdaniu powinno być "spróbuję zrobić jutro", ponieważ piszesz w pierwszej osobie.

    OdpowiedzUsuń
  10. A tak teraz serio. Lanche, co ty robisz? Ktos poprawia jej błędy, chce jej pomóc, ale jest źle! Za bardzo ją bronisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, gdy ktoś kulturalnie napisze redaktorom rady dotyczące ortografii i interpunkcji, gdyż im pomaga. podkreślam, że KULTURALNIE, nie toleruję osób, które komuś wprost napiszą chamskie "nie znasz podstaw, to nie usprawiedliwia wręcz błahych błędów", sami będąc na etapie 1 gimnazjum i robiąc równie proste pomyłki wiele razy

      Usuń
    2. Najlepsze jest to ze blyskotka akceptowala krytykę - a teraz jakimś cudem nie.

      Usuń
    3. Lols, nie rozumiem, no. Ta osoba jest chyba jedyną, która tu pisze od czasu do czasu posty. Więc trochę ją doceńcie. Podkreślam trochę, bo przyznaję, że przydała by jej się MOCNA KRYTYKA.
      ^ Aha.

      Usuń
    4. przydałaby się *
      jeszcze kilka błędów zauważyłam w twoich komentarzach ale szkoda strzępić ryja
      jak mozesz twierdzić że redaktorce przydałaby sie mocna krytyka ze względu na bledy ortograficzne i interpunkcyjne jak sama jestes w jej wieku, moze troche starsza ale na pewno nie w gimnazjum przynajmniej i sama popełniasz tyle błędów XDDDDDDDDDDDDD dlatego powtarzam ciagle ten tekst, póki nie znacie sie na języku polskim w pełni nie możecie krytykować, w moim przekonaniu krytyka to zdanie specjalistów, to tylko wasza opinia i redaktorka wcale nie musi poprawiać błędów. może poprawic ale nie musi, chociaz fajnie byłoby gdyby jednak poprawiła gdyż w ten sposób okazuje szacunek do czytelników
      rozumiem gdyby posta napisała osoba w gimnazjum ale ona chodzi do 4/5 klasy XDDDDDD na tym etapie nie zna sie jeszcze wszystkich podstawowych zasad

      Usuń
    5. Gdzie w moim komie powinien być przecinek? XDDDDD

      Usuń
    6. Wof, witam Parasolku w grupie "zuych chejterkuff lanczi"

      Usuń
    7. Luiza, ale wiesz że komentarz to i tak co innego niż post, bo jeśli ktoś pisze kom na telefonie, to nie za bardzo ma jak otworzyć nową kartę i sprawdzić wyraz, a na słownik może nie mieć czasu gdy pisze na szybko. ;) Więc nie porównuj komentarza do posta, bo notkę powinno się sprawdzić dokładnie przed opublikowaniem.

      Usuń
    8. Bo tam nie mialo być przecinka pozdro

      Usuń
    9. Btw nadal masz brzydkie prof ups

      Usuń
    10. Btw... Co cię obchodzi jej profilowe? ._. Nie podoba ci się to masz problem, ale nie musisz tego komentować.

      Usuń
    11. "Bo tam nie miało być przecinka"
      Nono, nie rozumiem. ;-) W tym miejscu stawia się przecinek.

      Usuń
    12. Nie zmieniłam profilowego specjalnie dla ciebie

      Usuń
    13. Ale ja go nie postawiłam specjalnie XDDDDD

      Usuń
  11. Ta gufnobusza jest za głupia by ją czytać 👌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ta rakowa emotka boze XDDDDDDDD

      Usuń
    2. *Rakowe są te "XD" Luizy

      Usuń
    3. nie znacie sie, "XD" wyraża wiecej niż tysiąc słów ://///////

      Usuń
    4. Normalne tak, ale twoje teraz wykazuje twoją inteligencję, która najprawdopodobniej coraz bardziej spada

      Usuń
    5. Ciekawie to się czyta XDD Lepiej, niż te posty.

      Usuń
    6. Lanche... Chcesz się komuś przypodobać pisząc "i ta rakowa emotka"?
      Bo i tak nikogo nie obchodzi twoje zdanie na temat tej emotki :')

      Usuń
    7. XDDDDDDDD ty mozesz krytykować redaktorkę ale ja nie moge cb krytykować, tak?

      Usuń
    8. Ehehe, a na moje komentarze to jaooś nie odpowiedziałaś Luizo, pewnie nawet nie wiesz co powiedzieć XDD

      Usuń
    9. Ja nie napisałam, że redaktorka jest rakowym dzieckiem z 4 klasy c':

      Usuń
    10. Naucz się czytać Luizko.

      Usuń
    11. KRYTYKA TO NIE JEST TEKST "JESTEŚ RAKOWYM DZIECKIEM Z 4 KLASY" XDDDDDDDDDDDDDDDD
      krytyka to uzasadnienie
      "ale ja nie napisałam jej czegoś tam, to tylko krytyka, wez przestań" jest juz oklepane

      Usuń
    12. Napisałam, że przydałaby jej się krytyka i aby inni ją trochę docenili. Nie sądze by to była krytyka czy coś.

      Usuń
    13. Tak po za tym... Zamiast narzekać jaka to jest sytuacja na blogu napiszesz posta? Hm...

      Usuń
    14. wiem co napisac ale nie jestem na blogach 24/7 XDDDDDDDDDDD
      Pauliku, jeśli oczekujesz od kogoś szanowania języka polskiego, to też go szanuj, więc mnie nie obchodzą twoje "jak się pisze komentarz na szybko to nie ma się czasu na sprawdzenie wyrazu w słowniku albo otworzenie nowej karty". Posta też można pisać na szybko, jest jak komentarz, piszecie je do ludzi.

      Usuń
    15. Jasne, że chciałam napisać posta, nawet zaczęłam pisać w notatniku, ale stwierdziłam, że po tej gownoburzy to bez sensu, żebym cokolwiek pisała, gdyż mało mnie teraz osób szanuje zapewne

      Usuń
    16. Bo przecież na blogu Lanczi nie można popełniać błędów.

      Usuń
    17. Nie dziw się, że nikt Cie nie szanuje jak nie szanujesz innych :')

      Usuń
    18. Wiem przecież. Zapomniałam to wziąć w cudzysłów.

      Usuń
    19. zaraz, co ty pierdzielisz
      "Bo przeciez na blogu lanczi nie mozna popełniać błędów"
      a napisałaś, że redaktorce przydałaby sie mocna krytyka

      Usuń
    20. Bo ja nie wiem co piszę.

      Usuń
    21. Aha aha aha aha aha aha aha aha

      Usuń
    22. Luiza, ty bardzo często zaczynasz komentarz z małej litery, więc tak naprawdę w poście byś tego nie napisała, więc nie mów że komentarz to to samo co blog XDD I gdzie ja nie szanuję języka polskiego?

      Usuń
    23. Jeszcze pisze pseudonimy z małej litery.

      Usuń
  12. juz mnie w sumie bierze kurwica
    błagam, czy wy nie umiecie traktować tych blogów z dystansem? przydałaby sie redaktorce mocna krytyka? XDDDDD krytyka ogolnie kojarzy mi sie z czyms poważnym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że ty nie kojarzysz się z czymś poważnym pls

      Usuń
    2. Czyli, że redaktorki NIE WOLNO skrytykować? Wszystkie nie pozytywne opinie są złe? Na to wychodzi z twoich komentarzy

      Usuń
    3. nutello, nie mam zamiaru tego drugi raz pisac :-) pisałam powyżej
      to chyba dobrze, ze nie kojarze sie z czyms poważnym, przynajmniej mam dystans do blogów tego pokroju i nie pisze co drugiej osobie "usuń ten post"

      Usuń
    4. Iks de, kto teraz Picz nazywa Nutellą?

      Usuń
    5. A ja piszę? Nie. NIGDY tak nie robiłam, ale co aj tam wiem. Usuwasz komentarze z przekleństwami, a sama je piszesz. Nie masz szacunku do czytelników, a wymagasz tego od nich. Gdzie tu logika?

      Usuń
    6. Luiza, ty bardzo często zaczynasz komentarz z małej litery, więc tak naprawdę w poście byś tego nie napisała, więc nie mów że komentarz to to samo co blog XDD

      Usuń
    7. Ups, coś nie tu to mialam napisać xd wyżej

      Usuń
    8. owszem, często pisze z małej litery komentarze
      napisałabym posta z małej litery gdyby był jakis krotki, informacyjny
      ale normalnego napisałabym z wielkiej gdyż tak lubie i uwazam za estetyczne

      Usuń
    9. No więc sama popełniasz błędy ortograficzne, może nie?

      Usuń
    10. Luiza, w takim razie dlaczego nazywasz mnie dzieckiem nie umiejącym ortografii? To iż chodzisz do gimnazjum nie czyni Cię najmądrzejszą na świecie.

      Usuń
    11. "jak sama jestes w jej wieku, moze troche starsza ale na pewno nie w gimnazjum przynajmniej i sama popełniasz tyle błędów XDDDDDDDDDDDDD "
      Hm, może nie użyłaś tego słowa w prost, ale jest to obraźliwe.
      To, że jestem w 6 klasie podstawówki nie znaczy, że nie znam zasad ortografii. Znam je, lecz to internet. Nie szkoła gdzie jakaś gimnazjalistka mnie poucza.

      Usuń
    12. Ops, czej. Nie czytaj ostatniego zdania, bo jest bez sensu XD

      Usuń
    13. jak cie to uraziło to przepraszam ;)

      Usuń
    14. Racja Ronwe, jak ja byłam w szóstej klasie to zajęłam 2 miejsce w dwóch konkursach ortograficznych miejskich xdd

      Usuń
    15. Nie Lanche, napewno jest w urazilo jej pisanie że jest głupia c:

      Usuń
    16. Paulik, ja w zeszłym roku zajęłam 3 miejsce w szkolnym. Na miejski miałam iść, jednakże o nim zapomniałam. Przez to miałam owal XDDDD

      Usuń
    17. Ja nawet w 4 klasie miałam 1 miejsce w szkolnym, ale dalej już nie xdd Dobra nie chwale sie już ok

      Usuń
    18. A ja sie pochwale, w 3 mialam 1 miejsce w miejskim, ale dalej szkola mnie popsula ;((

      Usuń
  13. Lanczi lofciam tfoje komentasze

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda, ze nikt sie nie odniósł do komentarza Nony
    "usun to"
    faktycznie moze nestelle kulturalnie wyraziła swoja opinie ale nona? wszyscy "ale ta lanczi sie czepia, nie umie pogodzić sie z faktem że dajemy redaktorce rady" ale jaką rade dała nona?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehh, ja tam wolę nie naruszać swych nerwów...

      Usuń
    2. No to dlaczego tak naskakujesz na innych? Nona to Nona i tyle. A tak btw. - Nona, dotarły pozdrowienia od Zuźki XD

      Usuń
    3. to tak jakby powiedziec "zabójca to zabójca" i nic mu nie zrobic ;-)))

      Usuń
    4. Luiza, ale nie wpływasz na to kim jest :'D

      Usuń
    5. nona tez naskakuje na ludzi
      ale to nona
      ona moze
      bo w ten sposób wykreowała swoja postac

      Usuń
    6. Ale w sumie Nona nie jest zabójcą XD

      jeszcze

      Usuń
    7. Jeszcze ( ͡° ͜ʖ ͡°)
      A co jeśli jest tylko my o tym nie wiemy?

      Usuń
    8. Nie wiecie jeszcze wielu rzeczy. ( ͡° ^ ͡°)

      Usuń
    9. Moja emodżi taka popular ( ͡° ^ ͡°)

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Pff, źle odp na pytanie XD
      Mój mózg jest w złym stanie :v

      Usuń
    3. To pójdę
      Oby był fajny( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    4. Może da lizaczka w nagrodę? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
  16. Aniolek sie usunela. ;-; Lanche, przestan pisac bezuzyteczne komy i moze napisz posta? ;>

    OdpowiedzUsuń
  17. Klap, klap dla Lanche! Załamała jedyna pisząca na tym blogu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yyy a Lanche jej nie bronila przypadkiem?

      Usuń
  18. Acha
    Ominęło mnie wzajemne jebanie się o jakieś przecinki :'( #smuteczek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta odeszła, postów nima

      Usuń
    2. Tencza lubię cię
      Ups... Nie wstawiłam przcinka. Bywa.

      Usuń
  19. Ej no.. ja lubię żygać tęczą xDD Nie no tak serio super notka <3
    Zapraszam na mojego bloga: http://mspsummerblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Od dzisiaj wanny to drugie filmowe
    ~Widelec

    OdpowiedzUsuń
  21. Te cztery panny chyba utopiły się w tej wannie
    ~Yandere

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale raczki nieboraczki
    "Cztery-panny-z-jednej-wanny"
    Raczej
    Cztery-raki-z-jednej-paki
    O wiele lepiej
    Zgadzam się z Yandere
    ~Kamyk

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)