Menu

wtorek, 25 października 2016

Zwierzak z eventu/zadań na halloween?

(Jeśli pamiętasz to przywitanie.. To super, gratki. Dostajesz hlepki z masłem i z mandarynkami...(jeśli pamiętasz to to też fajowo))
    No witam, jak Wam leci piątek w tym tygodniu? Hm, ja w końcu zabrałam się za posta (super, nie?). Pomyślałam, że skoro niedawno zaczął się event na halloween to warto by było przedstawić Wam o co właściwie "walczycie" (z czasem xd). Pokażę również jakie boonies/zwierzaki można było zdobyć rok i dwa lata temu. Więc zaczynajmy!

------------------------------ R O K  2014 -----------------------------

W roku 2014 po raz pierwszy dostaliśmy możliwość zdobycia unikatowego zwierzaka. Wydaję mi się, że większość użytkowników wykonywała te zadania i ogólnie była zadowolona z rezultatu (woah darmowe sc za zadania, ubrania i jeszcze booniee wooww). Przypomnijmy sobie jak wyglądało całe wydarzenie na msp.
ZAPOWIEDŹ:

Hm, na plakacie informującym o evencie moderatorzy właściwie zdradzili wygląd naszej nagrody, ale całość nie wygląda źle. (Uprzedzam, że nie będę się bawić w opisy starych ogłoszeń, bo to możecie poczytać wpisując frazę typu "2014 msp halloween zadania")

WYGLĄD STARTOWY Z ZADAŃ:
Znów mamy pokazane co wygrywamy za zrobienie zadań, wydaje mi się, że to kiepski pomysł, no ale cóż.. Całość trzyma się motywu cmentarza. Nie licząc napisu "halloween", który nie zbyt mi się podoba, wszystko jest okey.

PO ZAKOŃCZENIU ZADAŃ:
Standardowo otrzymujemy powiadomienie, a właściwie to włącza nam się okno z gratulacjami itd. W 2014 zamiast pixi star mamy Starlę Sky (link do poczytania o niej w nazwie).

BOONIE / podsumowanie:
Myślę, że główna nagroda prezentuje się świetnie! Boonie-Zombie jest naprawdę uroczy i warty zrobienia tych wszystkich wyzwań. Jednak Moderatorzy źle rozplanowali przebieg zadań (pokazali wszystko... Nie było efektu zaskoczenia). Wybrany został motyw cmentarza, który łączy się rzecz jasna z zoombie. 


------------------------------ R O K  2015 -----------------------------

W roku 2015 po raz drugi pojawia się event, co chyba nie było zaskoczeniem dla moviestars.

ZAPOWIEDŹ:

Pierwszy plakat zapowiada wydarzenie na naszej "planecie", drugi zaś ogłasza, że otwarto zadania. Na okładce pojawiła się pixi star i to ona będzie prowadzić nas przez cały event.

WYGLĄD STARTOWY Z ZADAŃ:
Tym razem moderatorzy nie popełnili błędu z przed roku i nie pokazali co mamy do wygrania. W rezultacie spowoduje to, że więcej graczy wykona misje. Można się jedynie domyślić, że główna nagroda to nie boonie, a zwierzak - w końcu mamy pudełko, a nie jajko.


PO ZAKOŃCZENIU ZADAŃ:
Po wykonaniu wszystkich wyzwań otrzymujemy zwierzaka. Pojawia się okno, na którym, jak poprzednio, dostajemy gratulacje. Jednak tutaj już Pixi odegrała główną rolę, a Starli Sky nie dodawano do podobnych wydarzeń.

ZWIERZAK / podsumowanie:
W poprzednim roku, moim zdaniem, dostaliśmy dość słabą nagrodę. Kucyk (no.. Tak przyjmijmy) rozczarował mnie zaraz po otrzymaniu wygranej. Jego wygląd nie zachwyca, tyle w temacie.

------------------------------ R O K  2016 ---------------------------
  
Przeszliśmy do obecnego roku. Zwierzak, który ma być nagrodą, powinien pozostać niespodzianką, jednak postanowiłam (po zeszłorocznym rozczarowaniu) sprawdzić jego wygląd. Zacznijmy od początku.
~ przepraszam za brak "zapowiedzi" nie pomyślałam o zrobieniu scr  ~

                                                     WYGLĄD STARTOWY Z ZADAŃ:
Moderatorzy postanowili coś zmienić - jest to motyw przewodni. Wybrany został cyrk, a dokładniej "cyrk horrory". Co roku grafika jest bardziej dopracowana, zmienia się na lepszą. Po wyglądzie startowym jesteśmy pewni jednego - będzie to boonie.

~ scr. gratulacji od pixi star też nie posiadam, przecież ostatnie zadania nie zostały odblokowane ~

BOONIE / podsumowanie:

(No cóż, wybaczcie mi jakość. Trudno było mi dopasować ostatni scr, który zrobiłam do reszty)
Główna nagroda nie prezentuje się najgorzej. Boonie przypomina wyglądem klowna, więc motyw przewodni został zachowany. Czy opłaca się wykonywać misje? Na to pytanie sami musicie sobie odpowiedzieć, każdy ma inny gust. Co więcej mogę dodać? Dla mnie eventy to tylko okazja do zarobienia trochę starcoins.

------------------------------------------------------------

To tyle w tym poście. Wyszło mało treści, a dużo obrazków. Hm, muszę to nadrobić... Dla sprostowania  
POST PISANY 21 (piątek), publikacja (poprawki) 25 (wtorek).
Dzięki za przeczytanie (albo obejrzenie obrazków)

Pozdrawiam
Jesy <3 / Callies
(Robione w 5 min - picmonkey.. Tak żeby było :'D)

12 komentarzy:

  1. Mi sie podoba ten boonie. Wygram go i nazwę Klałn z USA.
    Albo hejterek. Ogólnie post fajny, logo tez. Pirwsza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ten z 2015 byl najajajajajjajaj boonster jakiego można bylo dostać (w normalnej cenie)

      Usuń
    2. Ej :c gdzie komy ze hejter się odezwal :c zawiedliście mnie

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny jest boonie z 2015 roku 😊 Z 2016 mi się nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy post.
    Zdecydowanie boonie z 2014 roku jest najładniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boonie z tego roku najgorszej wygląda jak już całkowicie dorosnie :/ Ps. Fajny post 😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł na posta. :)
    Wiem, że jestem w mniejszości, ale naprawdę chciałabym mieć konika z 2015 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam muhahahah. Jest śliczny <3

      Usuń
    2. Też mam. Według mnie jest najlepszą nagroda z tych eventów, w których brałam udział.

      Usuń
  7. Hehe a ja mialam przedpremierowo :P A i poprosze o hlepek z mandarynkami <3

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)