Menu

poniedziałek, 17 października 2016

W poszukiwaniu dziwnych lub śmiesznych osób!

Cześć! Tutaj Susianne.
W dzisiejszym poście poszukamy dziwnych, nienormalnych lub śmiesznych osób w wyszukiwarce znajomych. Pomysł na post? Nawinął mi się przypadkowo, gdy w Kawiarni zauważyła pewnego dziwnego osobnika o nicku - Kupa #HOK






Ahh, te piękne sraczkowate kolory... Niczym kupa ubrana w kupowate ubrania w kolorze kupy XD. Przepraszam, jakoś tak mi się skojarzyło, heh. Ale no przyznajcie mi rację, czyż to nie podobne? Uważam, że ten look jest taki piękny, że aż nic z tego nie widać jedynie jakieś zarysy ubrań.

- smrodek 0301


O MAJ GASZ zakochałam się w nim, on jest taki męski, a jaki ma kaloryfer, ahh... kocham go! A tak na serio to mój MONSZ jest on murzynem, ale mam nadzieję że nie jesteście rasistami i go nie pobijecie. Nie wiem czy o tym wiecie, ale on jest bardzo sławny na MovieStarPlanet ma 0 level, znaczy się 100. 

- Glut 123123


Uważam, że ta pani wyżej zna się na modzie i ma super - duper ortografię: dziefczyny, kture. Wracając do jej stajla no to widać, że Glut lubi zieleń, bo wszystko ma w tym kolorze, nawet brwi O.O W swoim statusie informuje nas, że kocha swoje dwie przyjaciółki - chan kot i gazoffana. Postanowiłam sprawdzić jak wyglądają jej przyjaciółki, moim oczom ukazało się to:

- chan kot


Hmm... Wszystko by było okej, gdyby nie ta niebieska skóra. Na pierwszy rzut oka wydaje się być normalna, ma swoje psiapsi w najlepszych przyjaciołach i jakąś dziwną dziewczynę w love.

Teraz postanowiłam sprawdzić tą gazoffanę:




Która to z nich? Ta pierwsza? Raczej nie możliwe, przecież 19 levelowy VIP nie przyjaźnił by się z jakimś zielonym glutem, no nie? Obstawiam, że to ta w tych stajlowych, ananasowych okularach a wy kogo obstawiacie?

Następną i już ostatnią osobą jest - Hackerka (tutaj należałoby wstawić pieryliard wykrzykników, aczkolwiek jestem leniwa)




 Boję się, idę schować się pod łóżko! Musimy uważać na swoje konto, ja już swoje ubezpieczyłam na milion złotych, bo jeśli ona się wkradnie i ukradnie mi wszystko, będę płakać. Ta czaszka na głowie oznacza złe rzeczy, musimy na prawdę na nią uważać. Nie zapomnijcie ubezpieczyć swoich kont!

UWAGA!
TEN POST NAPISANY BYŁ Z IRONIĄ, TE WSZYSTKIE BŁĘDY TO NIE OZNAKA MOJEJ GŁUPOTY, TYLKO GŁUPAWKI. 

Jeśli podobają Wam się takie 'śmieszkowe' posty to dajcie znak tam na dole. Możecie podawać także propozycje następnych tematów. Nie żebym nie miała pomysłów, ale jednak lepiej pisać o czymś co się Wam spodoba, no nie?
/Susianne 

P.S. Tak to moja MS
P.S.2. Zapraszajcie mnie do znajomych na MSP - Susianne

26 komentarzy:

  1. Loffam smieszszszqoffe postely
    ale ja to ja
    hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. OMG OMG OMG OMG XDDDDDDD ZARĄBISTE MARIAN XD (TO WSZYSTKO DLA ŻARTÓW I CAPS LOOK TEŻ XDDDDD)

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG OMG OMG OMG XDDDDDDD ZARĄBISTE MARIAN XD (TO WSZYSTKO DLA ŻARTÓW I CAPS LOOK TEŻ XDDDDD)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaproszem ciem na emespe xD ;) // żeby nie było pisałam błędy spec. Hyhy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Ten post nie byl smieszny, jak juz to zalosny XDDDDDDDD

      Usuń
    2. Ten post nie byl smieszny, jak juz to zalosny XDDDDDDDD

      Usuń
    3. Cnie
      Slabi ci redaktorzy
      Kiedys trzeba bylo umiec znacznie wiecej

      Usuń
    4. Nie rozumiem. Wszystkim się podoba, tylko księżniczki siedzą w tym internecie i hejtują. Skoro posty Wam się nie podobają, to proszę zgłoście się np. na Emily, albo tutaj - zobaczymy czy tak idealnie piszecie.
      /Selenne
      (Tak, odzyskałam konto.

      Usuń
    5. I prawidłowo. Naprawdę chciałabym to zobaczyć.

      Usuń
    6. Ja sadze jak one. Ten blog upadl i te próby ratunku są żałosne.

      Nona pozdrów Zuzke ode mnie

      Usuń
    7. Odpowiedź Nate na mój komentarz: "Blog nie upadnie, nie pozwolimy na to" - i nie pozwolą.

      Usuń
    8. Nie wszystkim musi podobac sie twoj post halo XDDDDDD

      Pozdrowie
      Wgl jak ty mialas na imie

      Usuń
    9. Nie wszystkim musi podobac sie twoj post halo XDDDDDD

      Pozdrowie
      Wgl jak ty mialas na imie

      Usuń
    10. Nie wszystkim musi podobac sie twoj post halo XDDDDDD

      Pozdrowie
      Wgl jak ty mialas na imie

      Usuń
    11. Ja Oliwia. Kiedys chodziłam z Zuzka do klasy xD

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG! OMG! JAKIE ONE SĄ PIĘKNE! CHCIAŁABYM BYĆ POPULARNA JAK ONE! A tak na serio to super post, z dawką humoru oraz oryginalnym pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
  9. są jeszcze 2 śmieszne konta:
    1. sraczka 100%
    2. kupa i siku

    OdpowiedzUsuń
  10. Pole am obczajić konto BananZbychu xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)