Menu

środa, 19 października 2016

Tag o Msp

Hello! ;D
Witam was serdecznie! Po powitaniu prawdopodobnie wiecie kto to? Tak, to ja Laura i dzisiaj zrobię Tag o Msp. Post może być krótki, ponieważ jestem zmęczona dzisiejszym dniem. Nikogo nie nominuje, gdyż wydaję mi się, że wszystkie redaktorki robiły ten Tag. Dobrze, zaczynamy.
1.Jak nazywa się twoje konto?
Cherry<
2.W którym roku stworzyłaś konto?
W sierpniu 2016 roku.
3.Ile dotychczas posiadałaś kont?
Jedno + kilka dodatkowych.
4.Miałaś kiedyś Vip? Jeżeli tak, to podaj rodzaje.
Tak, pamiętam, miałam trzy razy, dwa z msp z średniego msp i jeden Elite (to wtedy gdy było Star Vip). Wszystkie były na jeden tydzień.
5.Skąd dowiedziałaś się o Msp?
Z reklamy, choć nie pamiętam jak dokładnie było.
6.Co najbardziej lubisz robić na Msp?
Robić looki do Challengy (Ci, wiem, nie odmienia się), oglądać artbooki w top.
7.Używasz chatów grupowych?
Nie, nie lubię pisać z kimś, nie często mam też czas.
8.Masz swój klub? 
Miałam.
9.Czy kiedykolwiek dostałaś bana?
Nie, nigdy.
10.Jaka jest liczba twoich zwierzątek?
Kiedyś miałam dwa, lecz teraz liczba równa się zeru.
11.Dodajesz zdjęcia na Msp?
Nie, to nie jest potrzebne do życia.
12.Czy w trakcie gry masz włączony głos?
Nope.
13.Który level posiadasz?
Bardzo słaby, bo tylko ósmy.
14.Grasz w "Arkada"?
Bardzo rzadko, jednak zdarzy się okazja.
15.Dodajesz wpisy na forum?
Nie, ja to komentator B)
16.Ilu masz Znaj?
Bardzo mało, około 20, lecz ja zapraszam levele aktywne.
17.Wysłałaś kiedyś specjalne Pozdrowienie?
Nie, nie miałam nigdy tyle diamentów.
18.Co robisz w związku z tą grą? - nagrywasz filmiki o tematyce Msp, piszesz na blogu, czy po prostu spokojnie sobie grasz?
Eeee... nie nagrywam filmików, ale na blogu piszę.
19.Czy używasz Design Studio?
Bardzo rzadko.
20.Bierzesz udział w konkursach tematycznych?
Nie, za dużo forsy trzeba wydać na taki projekt.

Mam nadzieję, że dowiedzieliście się czegoś o mnie. Post w piątek się pojawi, jutro raczej nie, gdyż chcę trochę odpocząć od szkoły. Pa!
PS: Umie ktoś zrobić logo?

6 komentarzy:

  1. Pierwsza :) a tak po za tym to umiem robić loga na msp nazywam się mmmim

    OdpowiedzUsuń
  2. Post krótki
    Nudny
    Nic szczególnego

    Kiedyś, żeby dostać się na jakiegoś "sławnego" bloga o msp trzeba było być perfekcyjnym, zero błędów, wszystko pięknie stylistycznie
    A teraz taki shit eh

    Jeśli ktoś chciałby napisać coś typu "JAK JESTEŚ TAKA MONTRA TO SAMA NAPISZ LEPSZEGO POSTA SUKO" to radzę sobie odpuścić xdd ja jestem czytelnikiem i wymagam od redaktora, żeby napisał dobrą notkę, nie na odwrót lel

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam dołączać takie tagi do dłuższych postów

    OdpowiedzUsuń
  4. Lol
    Zauważyliście ze nowe już odpiscily?
    Lanche zrób juz ten post o zawieszeniu bloga. Choc troszkę mniej sie ośmieszysz. Wolisz by ten blog skończył jak abieska czy filmowe?

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)