Menu

sobota, 15 października 2016

TAG: czego o mnie jeszcze nie wiecie.

Cześć!

Tutaj Susianne, dzisiaj przychodzę do Was z Tagiem myślę, że taki TAG się przyda, abyście poznali mnie lepiej. TAG posiada 17 bardzo przyjemnych pytań. Zaczynamy?

1. Nie wiecie że czasem bywam...
- Lekko mówiąc wulgarna, najczęściej gdy mam złe dni. Mam również czasem taki czas w życiu, że myślę tylko o sobie, spokojnie staram się nad tym panować.
2. Straszliwie boję się...
- Pająków, one są dla mnie obrzydliwe.
3. Mam obsesje na punkcie...
- Małych piesków, kotków. Uwielbiam takie małe słodziaki, zawsze gdy je zobaczę to zaczynam seplenić, tulić je itp.
4. Nie wytrzymam bez...
- Na pewno bez telefonu, przyjaciół. Hmm... a co dalej nie wiem.
5. ... mogłabym mieć nawet 1000
- Paczek żelek, nie no żartuję, może byłaby to jakaś część garderoby.
6. Ślub na pewno wezmę zanim skończę ... lat
- Myślę, że będzie to w granicach 25 lat.
7. ... kiedy to widzę oczy mi wychodzą
- Jeśli ktoś wyrządza krzywdę zwierzętom, jest to dla mnie obraz, którego nie nawidzę.
8. ... to najgorsza rzecz na świecie
- Wyrządzanie krzywdy niewinnym oraz niesprawiedliwość.
9. Nienawidzę ...
- Szpinaku, zapachu i smaku ryb.
10. Zakupy to dla mnie ...
- Wielka przyjemność, coś co mnie relaksuje i cieszy.
11. Zdarza mi się ...
- Zachowywać niekulturalnie, bardzo rzadko ale jednak się zdarza.
12. Zawsze muszę mieć ...
- Przy sobie telefon.
13. Płaczę przy ...
- Filmach np. gdy umiera piesek. 
14. Nie lubię kiedy ktoś ...
- Zachowuje się obrzydliwie (np. beka) i żartuje w niewskazanych momentach.
15. Najgorsza rzecz jaka mi się przytrafiła ...
- Emm... albo nie miałam takiej sytuacji, albo nie pamiętam. Chociaż nie jest coś takiego - kiedy musiałam oddać swojego kociaka, bo dowiedziałam się, że mama ma alergię.
16. Jestem typem ...
- Dziewczyny, która lubi porządek nie lubi bałaganu, lecz nie lubi sprzątać.
17. Przepadam za ...
- Pierwsza myśl to żelki, ale to dziwnie brzmi. Hmm... a może jednak zostanę przy tych żelkach, bo nie mam pomysłu.

Mam nadzieje, że TAG się spodobał ;) Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie.
/Susianne

2 komentarze:

  1. Fajny post. Współczuję z powodu kotka. ;c

    Przepraszam za reklamę, ale na mila-i-msp.blogspot.com trwa konkurs na redaktora.

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko! Jestem taka sama jak ty!!! Wszystkie punkty są takie same jak ja!! OMG xDD Baaaaaaardzo się zdziwiłam!!!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)