Menu

piątek, 21 października 2016

Stroje na Halloween!

Hello! :3
Przepraszam was za tamtego posta, był bardzo krótki gdyż byłam na telefonie, a na komputerze lepiej i łatwiej piszę się posta. Dobrze, witam was serdecznie w tym dniu jaki jest piątek! Wczoraj doszedł motyw Halloween, dlatego zrobię stroje w które możemy się przebrać, mówię także, że to nie jest odwzorowanie! Proszę więc nie pisać, że był taki post. Post następny pojawi się jutro lub pojutrze. Zaczynajmy!
Nietoperz
Pierwszy strój na święto strachu to nietoperz. Związany jest z wampirem, więc może być często widziany. Ubrania są wyłącznie z nowego motywu (piegi i rzęsy się nie liczą) i składają się z: czarnych długich włosów z fioletowymi końcówkami, czarnych skrzydeł nietoperza, czarnych butów nietoperza i (oczywiście czarnej), krótkiej sukienki. Szczerze? Nie założyłambym tego. Nie podoba mi się zbytnio, lecz na Halloween się nadaję. Przejdźmy do drugiej stylizacji.
Dynia
Oto nasz drugi strój, dynia. Wiem, odwzorowałam ją, ale przecież nie mogło jej zabraknąć! Wydaję mi się, że ten strój nie jest popularny na Halloween, lecz jest jedną z najpopularniejszych rzeczy związanych z świętem strachu. MovieStar jest ubrana w czarne włosy, pomarańczowy sweterek z wycietą, czarną twarzą dyni (nie wiem jak to nazwać), czarnymi leginsami (słownik potrzebny) w pomarańczowe i żółte dynie, pomarańczowe buty i pomarańczową opaską. Ten strój mi się bardzo podoba, chętnie kupiłambym go. Ale na Halloween mi pasuje.
Diabeł
Kto to? Czyżby nas niegrzeczny pan diabeł? Oczywiście, że tak! Trzeci strój to też strój na święto strachu. Look składa się z: czerwonych, długich włosów, czerwonych rogów diabła, czarno-czerwonej sukienki, rajstop i sandałów. Ta stylizacja zajmuję drugie miejsce z tych looków w mojej liczbie w top. Co tu mówić? Podoba mi się.

Dziękuję za przeczytanie posta, proszę napisać jeśli zdarzy się błąd. Miłej nocy lub dnia!

38 komentarzy:

  1. Jak to mial byc kreatywny i ciekawy post to cos ci nie wyszlo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie, nie zaciekawil mnie w rzadnym stopniu

      Usuń
    2. *żadnym
      Egh, dlatego nie pisze sie z bledami dla beki na fonie bo potem wychodzi to

      Usuń
    3. Przesadzacie.
      Gdyby one tu nie pisały narzekałybyście, że nie ma postow.

      Usuń
    4. Nie zaciekawil mnie post. Mam do tego prawo. Moje posty tez mogą być nieciekawe dla innych. Ale ja chociaż na to odpisuje a tutejsze redaktorki maja to w dupie. Nie widac jakiejkolwiek reakcji. A szkoda. Mogly by sie poprawić. Post ma soe podobac czytelnikom, a ten nie porywa. Nie spodobał mi sie również sposób opisywania. Zanudza. Radze poprawić się. Ja tylko czekam na post o zamknięciu bloga. Bo na razie widzę syndrom abieski - bezsensowne ratowanie bloga który i tak upadnie

      Usuń
    5. Tchórzostwo. Aż ręce opadają. Autokorekta nie poprawia dobrych wyrazów na takie, w których są błędy ortograficzne. Poprawia w taki sposób: piszę "opadają", a ona "odpadają". Na dobrą sprawę w każdej chwili możesz ją wyłączyć. Nie wiesz jak, poszukaj odpowiedzi w internecie.
      Kochani moi, ten post nie miał na celu was zaciekawić. Ta notka miała na celu wam pomóc, zachęcić do kupienia tych looków. W poście znalazło się kilka błędów ortograficznych, interpunkcyjnych i powtórzeń, czemu nikt nie napisał na ich temat? Może dlatego, że nie czytacie dokładnie notek lub podejrzewam, że w ogóle nie czytacie, walicie z grubej rury, że post jest do kitu i koniec.

      Usuń
    6. Prawda. Ciągle tyko hejt, hejt. Tak Wam w tajemnicy powiem, że to nie motywuje do pisania postów.
      Co do komentarza Hedwielle, też racja. Nie ma notek - zamknąć bloga, jak w końcu są to zdanie się nie zmienia. Właśnie częściowo przez takie komentarze blog podupada.

      Usuń
    7. Autokorekta podlapuje słowa które sie pisze. Jak pisze z bledami - poprawia mi potem. Ale wlaczona być musi bo klawiatura u mnie jest slaba. A posta nie czytałam bo wstęp mnie juz zanudzil. A co do koma na górze... To nie byl hejt. Teraz chyba można posac jedynie mile komy bo zostaniesz zjechanym.

      Usuń
    8. autokorekta nie poprawia słów potem tylko od razu XDDDD nie rozumiem stwierdzenia "mam słaba klawiaturę", o co chodzi
      skoro nie czytałaś posta, to po co wyrażasz opinie na jego temat?
      zreszta z kim ja dyskutuje, z jakimiś tamblerowymi dziewczynkami (wystarczy spojrzeć na jakże oryginalne zdjecie profilowe nony)

      Usuń
    9. Wyje XDDDDDD
      Jezu czy kiedys ktos nauczy sie odroznic hejt od krytyki? :(

      Usuń
    10. Wyje XDDDDDD
      Jezu czy kiedys ktos nauczy sie odroznic hejt od krytyki? :(

      Usuń
    11. XDDD
      Okej, od dzisiaj na logikę tych osób *oprócz Hedwie* jestem hejterem!

      Usuń
    12. trzymac mnie plz
      ok nie chce przeklinac ;_;

      Usuń
    13. nie podoba sie - nie musicie czytac, prosze, ale to nie powod, zeby od razu napisac, ze nudne, jak sie nawet nie przeczytalo posta

      Usuń
    14. nie wiem czy jest sens nadal to ratować, chyba lepiej odejść i zapomnieć o tej chorej społeczności
      ale żal mi samego bloga i nat, która na te wyświetlenia poświęciła mnóstwo czasu i szkoda tak to olać

      Usuń
    15. Boze, przeczytalam posta, dlatego sie wypowiadam pls

      Usuń
    16. Nie mówię nawet o Tobie, Peach sama przyznała, że nie czytała.

      Usuń
    17. pozwólcie, że przytoczę słowa ytberki Weroniki Szymańskiej z kanału Vroobelek
      "Po prostu uważam, że dopóki się na czymś naprawdę nie znasz, to nie konstruktywna krytyka, a tylko twoja opinia. I oczywiście, że możesz ją wygłaszać do woli, oczywiście, że autor może ją wziąć pod uwagę, ale twój negatywny odbiór świadczy jedynie o tym, że coś nie wpasowało się w twój gust, a nie o tym, iż autor robi coś źle."

      Usuń
    18. Ale przecież Nona i Nutella to specjalistki od blogowania, więc mogą wygłaszać swoją super ważną i do życia potrzebną krytykę XD

      Usuń
    19. Mogą, bo po to jest opcja komentowania, ja pizgam XDDDDDD

      Usuń
    20. ale jak sie na czyms gowno znasz to sie lepiej nie wypowiadaj bo nikogo twoja krytyka nie obchodzi
      patrzac na twoje profilowe widac że rak straszny

      Usuń
    21. w sumie szkoda że w tej społeczności blogowej tak duzo osob sra nienawiścią, nie wiem, moze musicie sie na kimś wyżyć bo dostaliście -3 z pszyrki
      jakby nie mozna było napisac swojego zdania w bardziej kulturalny sposób

      Usuń
    22. LANCHE I JEJ TOK MYSLENIA, BOZE XDDDDDDDDDD

      Usuń
    23. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    24. gowno cie powinna moja twarz obchodzić

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dokładnie XD I to samo na filmowym... Za dużo jak na 1-2 dni...

      Usuń
    2. jest ok czy coś nie tak z nagłówkiem?

      Usuń
    3. nie, nie, jest ładny :)
      tylko nie myślałam, że ktoś go jeszcze zmieni

      Usuń
  3. Look diabła - świetny!
    W dyni nie podobają mi się tylko buty.
    Błędy, które wyłapałam to między innymi parę powtórzeń, ale chciałabym zwrócić uwagę na:
    - nie założyłambym, kupiłambym, a założyłabym, kupiłabym.
    - stylizacja zajmuję, łatwiej piszę się posta - bez ogonka przy e. Przykładowo ja piszę, ale on, ona, ono pisze.
    To takie istotniejsze błędy. Zabrakło paru przecinków i złapałam literówkę: przy opisie stylizacji diabła napisałaś nas zamiast nasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do e, ę, tak samo z nadaje się (stylizacja nietporza)

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)