Menu

sobota, 15 października 2016

Post powitalny + Halloween Challenge

Hello! 
     Kto to? Może Luiza albo Nate? Nie, bo jak pewnie się domyślacie to jestem nową redaktorką tego bloga. Zostałam przyjęta przez Lanche i chętnie będę pisać na tym blogu. Może powinnam się przedstawić?
Nazywam się Laura i mam 11 lat. Lubię czytać książki fantasty, a jednymi z nich są ,,Opowieści z Narnii: Koń i jego chłopiec" i ,,Magiczne drzewo: Tajemnica mostu". W krainie zainteresowań na drugim miejscu jest rysowanie. Uwielbiam rysować, ponieważ jestem w tym dobra, poza tym w tym miejscu mogę wyrazić siebie. Jedną z mych miłości jest także muzyka, kocham ją słuchać jednak mój głos jest po prostu za fatalny na śpiewanie. Lubię także grać w gry i oczywiście blogować.

Moja przygoda z msp zaczęła się pewnego listopada 2012 roku, kiedy miałam siedem (chyba) lat. To konto nazwałam jednak strasznie, że po prostu nie chcę wyjawiać jego nicku. Byłam mała więc pisałam z błędami, miałam straszne ubrania i nie robiłam (a raczej robiłam ale były okropne) filmów  i artbooków. Grałam w nie bardzo długo, bo jeszcze w tym roku, lecz jednak zrobiłam sobie nowe w sierpniu. Nazywa się Cherry< i możecie na niego zapraszać (oczywiście nie musicie).

Blogowanie jest niezbyt ciekawą historią, ponieważ blogować zaczęłam od czerwca, kiedy stworzyłam swój blog, który jednak usunęłam. Drugim blogiem który stworzyłam (i nie usunęłam) jest blog o msp, nad którym jednak pracuję.

Pewnie nie chcecie tego czytać, (bo nikt nie czyta postów powitalnych) to przejdę do drugiej części posta, stworzonego challenga nazwanego Halloween Challenge Jeszcze tego challenga nie widziałam, jednak jeśli jest to przepraszam za kopiowanie.

ZASADY
~Wybieramy trzy rzeczy które kojarzą się z Halloween i musimy je odwzorować

Ja wybrałam dynię, nietoperza i cukierki.

 
POCZUJTEWKURZENIEGDYMSPZAMKNĘŁAOCZY
Ech, to odwzorowanie mi nie wyszło. Nie przypomina wcale dyni, ani trochę. Serio, nie podoba mi się, kolory miały być raźne, jednak teraz są ZA raźne. Szukałam jakiś motywów z Halloween, ale nie mogłam znaleźć. Włosy żadne mi nie pasowały, aż w końcu wybrałam te. Bluzka i spodnie były w paski, jednak w tym ubiorze mi nie pasowały. Buty były dwukolorowe, jednak do tego końca mi nie pasowały. A dodatki... nic nie mogłam znaleźć.
E... Czy mi się podoba? Trochę, jednak nie jestem tym zachwycona.. Kolorystyka jak najbardziej dobra, ale wcale to nie przypomina nietoperza. Fryzura bardzo mi się spodobała, dobrałam do tego bluzkę i spodenki oraz zwykłe trampki. Z dodatków nie brałam niczego, gdyż uważałam, że to nie jest potrzebne. Hm... Na Halloween jednak mogła by być, więc jest to lepszy look od tamtego.

CO TO? Coś co jest... Po prostu... BRZYDKIE. Kolory do tej stylizacji pasują, a tak to nic. Nie mogę, że wstawiam wam takie coś na bloga... Wybrałam fryzurę z motywu o szkole, bluzkę z motywu (chyba) pastelowego, jedne z starych spodni (o dobrej grafice) i białe buty. To nie przypomina ani trochę cukierków i nie nadaje się na Halloween. Dziękuję uwagę.

Na dzisiaj koniec. Mam nadzieję, że przyjmiecie mnie miło na tym blogu, będę osobiście próbowała co dwa dni pisać na blogu. Miłego dnia życzę.
Żegnam się z logiem (czy jak się piszę).

13 komentarzy:

  1. Heh, powodzenia... ale to i tak nie będzie to samo, bo nigdy nie wrócą stare redaktorki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post =) Wyłapałam parę błędów, ale sama je popełniam, dlatego... A, i jeszcze. Mogę ten challenge wykonać na swoim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest trochę błędów i powtórek, ale nad tym można popracować ;). Fajnie, że starasz się coś napisać. Polecam Ci poczytać w wolnym czasie jakieś inne posty (niekoniecznie o tematyce msp). Będzie Ci się wtedy lepiej pisało, nie będziesz miała problemów z interpunkcją i poszerzysz swój zasób słownictwa co pozwoli Ci uniknąć powtórzeń. Pozdrawiam i życzę miłego blogowania :).
    ~Sweet#ja

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż. Jest sporo błędów interpunkcyjnych i powtórzeń, które trochę rażą w oczy, aczkolwiek jak na osobę w twoim wieku, na serio nie jest źle. Opisy są krótkie, ale również nie jest to straszne. Sam pomysł notki wydaje się ciekawy, czyli tu zdecydowany plus.
    Powodzenia w dalszym pisaniu!
    Pozdrawiam,
    ~`Nestelle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, i postaram się unikać powtórzeń i nie robić błędów interpunkcyjnych.

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)