Menu

czwartek, 20 października 2016

Nowy motyw - Trick or Treat

Cześć!

Jako pierwszą informacją chciałabym przekazać Wam, abyście zapraszali mnie na konto Selenne, tak odzyskałam je. Okej, a teraz przejdźmy do sedna posta, czyli opis nowego motywu!

- Będę oceniać każdą rzecz w skali od 1-10, łącznie można uzyskać 40 punktów. Konkurs nosi nazwę Trick or Treat .

UBRANIA

Jak widzimy jest, aż 9 stron ubrań. Ubrania strasznie mi się podobają, a w szczególności ta biała sukienka dla VIP'ów. Daję 10 /10, ponieważ moderatorzy się postarali, gdy grałam około 7 miesięcy temu to były po 2-3 strony, a teraz 9.

RZECZY


Hmm... dobrze jest, myślę że coś by się znalazło do stworzenia filmu, aczkolwiek nie wiem do czego służy ta skrzynia za 425 SC. Rzeczy są związane z tematem, czyli tak jak być powinno. Myślę, że należy się  10/10.

ANIMACJE

Animacje, czyli coś co kocham, wypatrzyłam już sobie jedną animkę, ale raczej jej nie kupię, bo to bardziej pasuje do filmów. Ocena to 9/10, bo np. ta za 10 diamentów wcale nie jest tyle warta.

TŁO

To tło jest cudne, ale raczej go nie kupię, ponieważ ja nie robię filmów, a bardziej 10 - sekundówki. Jedyną rzeczą, którą bym zmieniła to cena. Należy się 9/10.

Zsumujmy teraz punkty - razem  38/40 punktów, myślę że to bardzo dobry wynik. Tutaj posta bym zakończyła, ale to trochę za krótkie, aż wstyd opublikować. Pomyślałam, więc - zrobię jeszcze looka do tego motywu i tak oto powstało to!

SKŁAD LOOKA 
WŁOSY - Są to piękne, kruczo - czarne włosy, gdyby nie te ręce to z chęcią kupiłabym te włosy.
SUKIENKA - Gdy ją zobaczyłam to pomyślałam, że ją na pewno użyję do tego looka.
BUTY - Chyba nie mam tutaj za dużo do gadania, zwykłe czarne szpilki.

PALETA KOLORÓW:

Chyba nie potrzeba tutaj palety kolorów, bo kolory to biały i czarny.

SESJA:

Zrobiłam tę sesję trochę w wersji loga. Jak widać jest to sesja w plenerze, a modelki pozują. O dziwo nie dopatrzyłam się żadnego błędu z włosami. 

To już wszystko co chciałam napisać w tym poście, mam nadzieję że się spodoba i długość także jest odpowiednia. 
Zapraszam do komentowania!
/Selenne

   
    P.S. Nowe logo, ciut nie wyszło.

7 komentarzy:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)