Menu

czwartek, 6 października 2016

Nie nadążam. Przepraszam.

Nie wyrabiam. Wracam do domu o 16 i 5 godzin odrabiam lekcje.  Wiecie już co zamierzam powiedzieć. Odchodzę. Pewnie i tak wszyscy mają to gdzieś, bo wogóle nie pisze. Nie chcę zaśmiecać bloga. Rzucam też MSP. Robi się nudne. Zawsze wiedziałam, że tak będzie. Zmiana klasy jest pozytywna. Cieszę się z małych rzeczy, nie potrzebuje już bloga do rozwijania umiejętności. Nikt nie chce 10 latki na blogu. Mimo tylko dychy czuję, ze wyroslam z tej gry. Do zobaczenia lub nie. Ostatnie pożegnanie.

~Milenne Collins

137 komentarzy:

  1. Milena... Ja tez tu pisalam, mam 10 lat i to nie jest problem.. I mnie tez msp troxhe nudzi... Blagam... To moj ulubiony blog on nie moze upasc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, sory za błędy, pisałam na szybko przed szkołą. Teraz wszystkie blogi o MSP upadają. Niedługo nie będzie na co wejść w chwili nudy. Niech chociaż ten nie upadnie. :<

      Usuń
    2. Ekhem, nie wiem, czy zauważyłaś (pozwolę sobie powiedzieć Ci na "Ty", bo jesteś młodsza), ale to zależy od redaktorów i czytelników, np. Emily nie upada, mimo tego, że już podupadało
      Pozdrawiam
      Aiko Phantomhive

      Usuń
    3. Wiem, nie na temat.
      "bo jesteś młodsza" - przypomniało mi to o moim największym wrogu... wielkie dzięki.

      Usuń
    4. Blog nie upadnie, nie pozwolimy na to :)
      ~M a j u $ k a
      ~Nate

      Usuń
    5. Trzymam kciuki =) ..ale jestem raczej pesymistką.

      Usuń
  2. Dlaczego teraz tyle redaktorów odchodzi... A jeśli nie odchodzi to i tak nic nie pisze.. To smutne :( Na jaki blog nie wejdę tam ''Odchodzę''. Wszystkie blogi teraz upadają. Myślę że dla większości czytelników nie ma znaczenia to ile masz lat. Błagam niech chociaż panny się utrzymają przy życiu! :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wszystkie upadaja
      i dla wiekszosci czytelnikow (czytaj: rakow) to ile ma lat ma znaczenie

      Usuń
    2. Według mnie coraz młodsze pokolenia (nie te nasze, tylko te osoby, które zaraz będą w wieku, kiedy my zaczynaliśmy historię blogów o msp) raczej nie interesują się książkami (a blog to jakby książka) i nie chcą mieć nic wspólnego z pisaniem. Poza tym MSP zmienia się na gorsze, dlatego coraz mniej tych nowych pokoleń się nim inreresuje. Szczególnie do stopnia blogowania i nim, jak wspomniałam. My zaraz będziemy za starzy na to i zbyt pochłonięci w nauce na takie rzeczy, więc wydaje mi się, że za kilka, kilkanaście lat nie będzie w ogóle mowy o blogach msp.

      Nie potrafię wyrażać swoich myśli tego typu pisząc, więc za błędy czy powtórzenia przepraszam.

      ~'M.

      Tak w ogóle to ja staram się odnowić mój blog, tylko czasem spóźniam się z postami.
      Na wanny nie wchodzę z komputera (tylko z fona, a na fonie nie widać bocznych informacji), więc jeśli nie można się reklamować, to sry.
      Jeśli ktoś chce.sobie poczytać (ale niestety nieregularnie będą posty) to zapraszam na Marine-msp.blogspot.com

      Usuń
    3. Pozwólcie że się wtrace. Książka to nie to samo co blog...

      Usuń
    4. Nie mowie, że to samo, ale jednak coś je łączy, a dla czytelnika wygląda rzeczywiście jak książka.

      Usuń
    5. A mi mama mówi że nie czytam książek
      Robie to codziennie xd

      Usuń
  3. KURWA MASZ 10 LAT I ODCHODZISZ BO ZA DUZO ZAJEC
    KC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze dlatego, ze nie jestes jakimś pijakiem spod sklepu, zeby tak przeklinać (jak chcesz to sobie przeklinaj w domu, ale nie na blogu, gdzie jest wyraźnie napisany regulamin) bez celu, bo naprawde nie ma o co

      Usuń
    2. Bo:
      1.Chodzę klasę wyżej.
      2. Jestem tancerka i mam 2h zajęć dziennie i 2 rozciągania
      3.Mieszkam 15 km do domu i często nie mam możliwości
      4. Programuje roboty.
      5. Jestem biegaczka
      Rozumiesz czy nie?

      Usuń
    3. 10-latka programuje roboty? No sorry, ale w to raczej nie uwierzę. To jakiego robota ostatnio zaprogramowałaś? I to, że tyle masz zajęć dodatkowych, nie oznacza, że musisz robić lekcje 5 godzin.
      Na pewno nie tylko rozciągasz się 2h, bo np. na wf-ie rozciąganie trwa 15 minut. Ja też się kiedyś rozciągałam i wiem.

      Usuń
    4. odeszła, trudno
      programuje roboty, dobra, jej sprawa, nie wnikajmy w jej zycie, ona i tak nie wróci na bloga i tracicie czas na pisanie tych komentarzy
      nie bawcie sie w detektywa

      Usuń
  4. Jakim cudem dziesięciolatka ma zajęcia do 16 i robi lekcje 5 godzin???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Gimnazjalistka tyle robi albo osoba, która ma jakieś problemy. Ja w jej wieku w ogóle nie musiałam się uczyć, bo czwarta klasa jest banalna. Nawet jeśli jesteś w piątej (do Mileny), to i tak nie jest to takie trudne jak opisujesz.

      Usuń
    2. Milko sory ale tu sie zgadzam.

      Usuń
    3. Przecież osoby w gimnazjum, liceum kończą o tei godzinie (chyba, że ma np.nna 10 do szkoły) i odrabiaja 5 godz

      Usuń
    4. Gdy byłam w 1-3 czasem kończyłam o 17, ale to kwestia tego, że dzielilismy salę z inną klasą i czasem mieliśmy na popołudnie, a czasem oni.

      Odrabianie lekcji 5 godzin w 4 klasie to normalna sprawa (rzadka, ale normalna), bo przechodząc z banalnych lekcji 1-3 w świat 4-6 (nie piszę o nowym regulaminie 4-8) to naprawdę wydaje się być trudniejsze i osoby, które są porządnymi uczniami boją się ocen, bo wcześniej nie mieli z nimi większej styczności. To samo liczy się sprawdzianów (chociaż w większości szkół nie ma w 4 klasach do końca września).

      Dobra, napisałabym jeszcze, ale Już najważniejsze wyjaśnione.

      Usuń
    5. No dobra, może nie normalna, ale też nie szalona. Ja odrabiałam ok. 4 godzin czasem xd

      Usuń
    6. Ale cztery! Nie wiem do jakiej ona chodzi szkoły ze odrabia tyle. A wielkich nledow nie popełnia *widac po postach*. Można czasem tyle odrabiać, np jakies wypracowanie. Ale ona napisala to ogólnie! Czyli ze może nawet więcej!

      Usuń
    7. ja w 4 klasie odrabiałam najdłużej 2 godz..

      Usuń
  5. Yyy? Lol xD Bo masz 10 lat? Za dużo zajęć? Jakich kurde zajęć? Czwarta klasa jest łatwiutka, ja die nie musiałam uczyć, chociaż mam najbardziej wymagajaca szkole w mieście. Dodajmy ze w czwartej klasie miałam 9 lat. Nie wiem jak sobie poradzisz w 6 xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jkbc to ja też jestem Milena

      Usuń
    2. Lel
      A tak naprawdę... Jestem...
      Milena111250
      !
      Milena mnie zna
      Ta co napisała tego posta
      Huehue

      Usuń
    3. Ja Ciebie też znam XDD chyba

      Usuń
    4. Ja ciebie znam oneone!1!1!##!!!!1

      Usuń
    5. Jeśli chodzi o lekcje.obowiązkowe, to rzeczywiście, przesada. Ja mam 9 w jednym dniu w piątej klasie. (wiem, niektórzy więcej, ale ćsii). Zajęcia dodatkowe? Akurat się Zgadzam. Moja koleżanka chodzi jeszcze do szkoły muzycznej, na basen, na dodatkowy angielski, czy występy w filharmonii.

      Usuń
    6. W sumie daje jeszcze radę robić projekty dodatkowe do szkoły :")

      Usuń
    7. nigdy nie miałam więcej lekcjo dziennie niz 7 xd

      Usuń
    8. Jestem w piątek klasie. Byłam 6 latka kiedy poszłam do pierwszej.

      Usuń
  6. Zostawcie ją ! Może ma dużu zajęć dodatkowych i musi odrabiać cały czasświat lekcje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostawcie ją ! Może ma dużu zajęć dodatkowych i musi odrabiać cały czasświat lekcje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Az tyle ze codziennie konczy o 16 i do 21 lekcje odrabia? Sr ale to raczej dziwne.

      Usuń
    2. Ma dużo zajęć - wraca późno. Da się zrozumieć. Ale 5 godzin odrabiania lekcji? Ja chodzą na wszystkie chyba możliwe kola w czwartej, odrabianie zajmowalo mi max 30 minut! Czwarta klasa to proscizna wiec nie wiem jakim cholernym cudem tyle ma do odrabiania. A i przed wykrzyknikiem nie stawiamy spacji

      Usuń
    3. Niom
      5 godzin odrabiania lekcji?! Przesada, i to grubo. Jak byłam w 4 to lekcje robiłam w ok. 20 minut, no. Teraz jestem w 6 i piszę na trzech blogach, wyrabiam, a nawet mam czas na inne zajęcia. Aahaa

      Usuń
  8. To trochę głupie.
    Ja jestem w klasie 6, chodzę do szkoły dwujęzycznej.
    Do tego jestem do tyłu z hiszpańskim i szachami, bo nigdy nie miałam tych przedmiotów.
    Zaczynam o 8:15 i kończę o 15:35.
    CODZIENNIE.
    Do tego, jeżdżę autobusem rano i popołudniu, więc w domu jestem dopiero o 16:30.
    Zazwyczaj (!) kończę odrabiać lekcje o 20:00 (wliczając jedzenie i moje lenistwo), a potem mam jeszcze czas popisać z przyjaciółmi i posiedzieć na necie.
    A co najciekawsze, kładę się spać około 23 i jakoś wstaję przed 7:00...
    I żyję!
    Do tego chodzę na wszelkie konkursy i jestem wzorową uczennicą.
    Więc... nie rozumiem, dlaczego wymyślasz takie bzdury, wystarczy powiedzieć, że Ci się nie chce.
    COKOLWIEK.
    Ale nie wciskać takiego kitu, bo nie wyszło.
    (Nie) Pozdrawiam
    Aiko Phantomhive

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko to się zdarza ale zgadzam sie z Aiko

      Usuń
    2. W sumie u mnie jest podobnie, tyle ze mi sie nie chce uczyc
      Wracam do domu o 16:00 (godzine jade samochodem - korki, nie polecam), pozniej zad dom, nauka, lekcje dodatkowe. Przed 19:00 sie nie wyrabie za nic. Pozniej poczytam ksiazke czy cus, ale tez nie za dlugo, bo od razu "ze sie izoluje i nie spedzam czasu z rodzicami", pozdro. Budze sie o 5:30, bo znow godzina drogi do szkoly, a lekcje na 7:50. Kazdy weekend zajety, jakies urodziny babci/cioci/czlowieka, o ktorym lierwsze slysze.
      2gim = nie polecam x2

      Usuń
  9. Nie wiem, jakim cudem odrabiasz lekcje aż 5 godzin, skoro jesteś tylko w 4 klasie. Ja, będąc w 2 gimnazjum, wracam koło 15 (kończyłabym godzinkę wcześniej, ale zazwyczaj mam jakieś kółko w szkole), odpoczywam, koło 17 biorę się za lekcję i robię do 19, rzadziej do 20.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bez przesady ;-; Ja chodzę do pierwszej gimnazjum, kończę 15/16 - zależy. Wracam do domu, jem. Koło 17 odrabiam lekcje ok. godzine, i uczę się tego co potrzebne mi na następny dzień. Kończę wszystko ok. 19/20, do tego mam czas żeby popisać ze znajomymi, oglądać youtuby i inne takie ;-; Pamiętam moją czwartą klasę - zero nauki, jak z resztą przez całą podstawówkę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. TEN NAGLOWEK NAJLEPSZE WAKACJE TYLKO Z NAMI MMMM
    Z
    NAMI
    RAKAMI
    MMMM

    OdpowiedzUsuń
  12. A co do tego

    Ja chodzę do 1klgim
    Wracam ze sql o 14.30
    Do 16 się lenię, siedzę w necie etc a potem biorę się za pd, która mi zajmuje jakąś godzinę, może nawet nie
    Mam jakiś czas na pasję,tzn strzelanie z wiatrówki i jakoś potem idę się uczyć
    Na wszystko zdążam bez problemu, a szkoła, do której uczęszczam wcale nie jest na jakimś niskim poziomie
    Można nawet ująć, że na wysokim
    Z matmy mam zazwyczaj zadane po 20 zadań, naprawdę pzdr
    Z angielskiego jeszcze więcej gr zaawansowana
    I mam same 4, 5









    A ty chodzisz do 4 klasy











    O której ty chodzisz spać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieważne ile zadają ćwiczeń, a w jakim stopniu są trudne. Można robić 20 łatwych zadań pół godziny i 3 trudne półtorej.

      Usuń
  13. mój szkolny tydz:
    wstaje niby za 15 szósta... usypiam.. wstaje przed 7. na 8 mam do szkoły. 20 minut mi wystarczy. jade rowerem, przeważnie z niego 5 min po wyjeździe zsiadam i ide z kol. tzn: Gimperem (jej nazwisko kojazy mi sie z Gimper) i moim niebieskim rowerem "stuart" yy znaczy sie "indiana" XD w poniedziałki i w czwartki kończe o 14:20, we wtorki, środy i piątki o 13:30. tylko w piątki mam na 8:50 xd
    jak wrócę ze szkoły idę zjeść obiad i gadam z tatą (zależy czy ma ranną czy popołudniowoą zmianę). odpoczywam a raczej siedze w telefonie albo czekam na TVN na szkołę XD po 18 dopiero biore sie za lekcje XD żyję bo to nic takiego XDDD

    OdpowiedzUsuń
  14. Żeby nie bylo - nikt tu nie ocenia twojego odejścia. Każdy ma prawo. Oceniamy twoje KLAMSTWA.

    OdpowiedzUsuń
  15. 5 godzin odrabiania lekcji w czwartej klasie to faktycznie za dużo, nawet jeśli masz wolne tempo pracy i brzmi to nieprawdziwie. Jednak moi drodzy, zauważcie, że autorka napisała "wracam do domu o 16", a nie "wracam ze szkoły o 16". ;-)) Może po lekcjach ma jeszcze basen, chodzi do szkoły muzycznej lub tanecznej, ma korki z matmy, a do domu dojeżdża godzinę. Nie wiem czy wiecie, ale prawie każdy człowiek poza szkołą ma PASJE, które chce rozwijać. Nie każdy do szkoły ma 5 minut drogi pieszo, np. moja koleżanka dojeżdża w ogóle z innej miejscowości. To, że ona wraca o 16 do domu nie oznacza, że kończy o tej godzinie szkołę. Twierdzicie, że czwarta klasa jest taka prosta, a niektórych jeszcze nie nauczyli czytać ze zrozumieniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luiza, ja właśnie w czwartej klasie miałam dużo zajęć dodatkowych, chodziłam na konkursy i dawałam radę.

      Usuń
    2. Robiłam zadania dodatkowe, prezentacje. Teraz ich prawie nie robię, bo mam mało czasu. W dodatku byłam w trakcie przeprowadzki - dodatkowe utrudnienie. Nawet, gdyby ona miała to wszystko, to i tak nie robiłaby 5 godzin.

      Usuń
    3. Nie chodzi o to o której wraca - tylko kto w 4 klasie odrabia 5 godzin?!

      Usuń
    4. Ja jestem w 6 i odrabiam zad.dom mniej niż godzinę, hym

      Usuń
    5. moja kol mieszka na wsi od ktorej jest 15-20 min drogi do mojego miasta. (a raczej nie miasta bo w gminie jest ok 3000-5000 mieszlancow xd)

      Usuń
    6. moja kol mieszka na wsi od ktorej jest 15-20 min drogi do mojego miasta. (a raczej nie miasta bo w gminie jest ok 3000-5000 mieszlancow xd)

      Usuń
  16. Trochę dziwne, że chodzisz do 4 klasy, jak ja i odrabiasz 5 godzin lekcje?! Ja max. 1 godzinę. Co to dopiero będzie w np. 6 kl...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 6 klasa jest łatwiejsza od 4, w 6 to tylko powtórka a w 4 i 5 dowiadujesz sie nowych rzeczy i jest trudniej ;-)))) tym bardziej że juz nie będzie testu szóstoklasisty, wiec mniej pracy domowej (jak był test szóstoklasisty to nam kazali robić z repetytorium testy itd.)

      Usuń
    2. W piątej robiłam testy z anglika z szóstej i z gimnazjum.
      Po co ja to piszę?

      Usuń
    3. Jakie mniej? Teraz mamy więcej nauki - mamy uczyć sie więcej bo nie będzie gimnazjum. Musimy zrealizować materiał z 6 i zaczynać gimnazjum. W czwartej tez są bardziej wyrozumiali nauczyciele. Szósta ma tylko latwiejsza matme. Tam są same powtórzenia. Polski pól na pól. Reszta to calkiem nowe rzeczy

      Usuń
    4. Na angliku tez troche powtorzen
      Ale moja klasa nie umie zaimkow pytajacych lol

      Usuń
    5. Szósta jest łatwiejsza niż czwarta? No proszę Was... właśnie w szóstej robi się więcej rzeczy, bo w czwartej nawet na przykładowo przyrodzie były jakieś funkcje życiowe, ciało człowieka, co już w 1-3 pamiętałam z programów przyrodniczych, a w 6 były krajobrazy i strefy klimatyczne, czego musiałam się dopiero nauczyć. Przepraszam za powtórzenia.

      Usuń
    6. rzeczywiście strefy klimatyczne są bardzo trudne ;-)))

      Usuń
    7. Luiza, nie tylko o to mi chodzi ;) Zanim się nie nauczysz to są trudne, haha.

      Usuń
    8. 6 wcale nie jest łatwiejsza od czwartej. W czwartej z matematyki dostalam 4,5 . Teraz gdy chodzę do 6 pojawiają sie 3 ;)

      Usuń
  17. Mam 10 lat i chodzę do 5 klasy (poszłam do szkoły rok wcześniej)
    Mi robienie lekcji zajmuję ok 40 lub 45 minut. Rozumiem, że w 4 klasie dochodzą nowe przedmioty, ale one są łatwe do opanowania !
    Musisz naprawdę słabą pamięć, że nie pamiętasz jak zrobić szybko i łatwo lekcje. Więc 5 godzin serio robi jakiś leń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie to mało możliwe, żeby nawet jakiś leń robił lekcje aż 5 godzin.

      Usuń
    2. Ja jestem leniem a odrabiam w okolo godzinę...

      Usuń
    3. Jeżeli ktoś jest leniem w ogóle nie odrabia lekcji. Jeśli robi je kilka godzin najwyraźniej oznacza, że chce je odrobić dokładnie, każdy ma inne tempo pracy.
      Patrząc na ortografię i interpunkcję Akali powinna zacząć odrabiać lekcje i uczyć się trochę więcej, w szczególności z języka polskiego. ;-)

      Usuń
    4. Ekhem. Czasem komentarze są pisane z komórki ktora niezbyt chce współpracować i nie masz zamiaru bawić sie pól godziny z komentarzem.

      Usuń
    5. nie kazdy jest taki "perfekcyjny" z polskiego... i nie oceniaj interpunkcji bo kazdy robi bledy...

      Usuń
    6. Akali jesli to czytasz to wyjdz za mnie


      Akali moja fav postac w lolu kc

      Usuń
    7. Conves
      Ratuj mnie
      Kupiłam Akali
      Ale Lol mi się zepsuł
      NIE WLACZA SIE D:

      Usuń
  18. Ehh
    Ja w czwartej klasie robiłam lekcje godzinę, a nie 5
    Teraz też robię ok. godziny, a mam czas jeszcze na bloga, msp i spotkania z przyjaciółmi.
    Ahh no i ten nagłówek
    "Najlepsze wakacje tylko z nami" - halo,tu Ziemia! Wakacje skończyły się ponad miesiąc temu!
    I co, macie zamiar tak zostawić bloga, aż znowu będzie aktualny? Jak kellow?
    W sumie pasuje to trochę do abieski.
    Próby ratowania bloga > odejście redaktorki > zawieszenie bloga. Czekam już.
    Zostaje nam emily, sspectra i mondye.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym umieścić na nagłówku osobę która dostała się w konkursie na redaktora ale póki co nie przyjęła zaproszenia więc czekam

      Usuń
    2. Nie rozumiem czemu, ale patrzycie tylko na te blogi z dużą ilością wyświetleń. Czy te z mniejszą popularnością są gorsze?

      Usuń
    3. Nie są gorze. Chodziło mi o te popularniejsze.

      Usuń
  19. U Kellow zima, a tu lato! Teraz trzeba jesień i wiosnę i będą wszystkie pory roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To no abieska... I... I... Wymyślcie jakiś blog który upada jeszcze xD

      Usuń
    2. Okey no to abieska wiosna i mamy:
      Cztery upadle pory roku blogowe

      Usuń
  20. Sama chodzę do 4 klasy,ale nie odrabiam lekcji 5 godzin! Mi to zajmuje 1 godz,1,5, zależy o której wrócę. No ale dziewczyno, no błagam Cię, przecież to widać po prostu nie jesteś jeszcze gotowa, by prowadzić bloga. To dla Ciebie za duży obowiązek. Jeśli masz problemy np z matmą, powiedz rodzicom lub nauczycielce, że chcesz, żeby Ci coś przypomniała na zajęciach wyrównawczych ;) Pamiętaj, że, gdy nabierzesz więcej weny, w każdej chwili możesz założyć własny blog, a potem nawet startować ma redaktorkę na dawniejszych blogach. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *sławniejszych. Sorry tak to jest jak się pisze z telefonu i jest autokrata xDD

      Usuń
    2. "ruska autokorekta"
      Pozdrawiam Mabbie xD!

      Usuń
    3. XDD. Jezus pomyłka... chodzę do 5 klasy A z tą autokorektą to chciałam żeby było śmiesznie xDDD

      Usuń
  21. Być może ma problemy z nauką, więcej się uczy, ma jakieś korki? Może powiedziała to bardziej ogólnie? Nie wiecie jak u niej naprawdę jest, ale około 50 komentarzy to; "niee, to niemożliwe".
    Blogowanie o MySyPy to jak widać nie jej całe życie, ma inne zainteresowania. Może woli się dłużej uczyć czytać?
    ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro woli się dłużej uczyć i czytać to czemu w ogóle się angażowała do pisania na blogu?
      A, i chyba raczej nie woli, bo tak na logikę, jeśliby wolała sobie czasem poczytać i się dłużej pouczyć to raczej nie przejęłaby się tym tak, że musi mieć taki limit, myśl.

      Usuń
  22. Do jakiej ty szkoły chodzisz, że mając 10 lat masz lekcje do 16 i 5 godzin robisz lekcje? O.o ja mam 12 lat a mam lekcje do 14, lekcje rb 1,5 h...

    OdpowiedzUsuń
  23. Do jakiej ty szkoły chodzisz, że mając 10 lat masz lekcje do 16 i 5 godzin robisz lekcje? O.o ja mam 12 lat a mam lekcje do 14, lekcje rb 1,5 h...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i znowu musze powtarzać
      ona nie napisała "wracam ze szkoły o 16", tylko "wracam do domu o 16", a to różnica
      proszę czytajcie ze zrozumieniem :-)

      Usuń
  24. Wszystkie blogi upadają soł słiiiiit

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiecie co? Najbardziej mnie śmieszy to, ze Lanche ja broni xD
    Boże, oklamala nas, powymyślała bzdury. Tak, będę się nadal czepiać o te godziny. Nagłówek niech zostanie bo nowego lata do przenajswietszych czterech porach blogów nie chce mi sie szukac c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jej nie bronię, rozważam też tezę, że może nas oszukała i jeśli tak to jest mi naprawdę przykro
      między "wracam ze szkoły o 16", a "wracam do domu o 16" jest różnica, zrozumcie, nie mogę napisać "jak będąc w czwartej klasie masz lekcje do 16?", bo z notki to nie wynika

      Usuń
    2. Ja die tego nie czepialam xD tylko tych godzinach bo to juz ewidentne kłamstwo c:

      Usuń
    3. nie traktujmy blogów jako coś bardzo poważnego bo to tylko blogi o grze, no błagam, wyluzujcie
      my tak naprawde nie wiemy czemu ona odeszła wiec rzucanie przekleństwami i hejtami (i zaraz armia wkurzonych czytelników napisze "Ale my jej nie hejtujemy ona nas okłamała!!!!") jest turbośmieszne
      moze nas okłamała, ale możemy tylko sugerować. my tego nie wiemy, zrozumcie. z tym odrabianiem lekcji 5 godzin to faktycznie kit, ale skąd my to wiemy, moze tak napisała, bo ma jakies problemy w domu, które ją przytłaczają i nie moze pisac na blogu bo nie daje psychicznie rady.
      poza tym ona nas nie oszukała jak trisha kilka miesięcy temu zmieniając redaktorom posty na obraźliwe lub w ogole usuwając cały tekst nie przyznając sie do tego od początku do końca
      nawet jak nas oszukała to proszę, skończmy te dyskusje, bo ona ma na to wywalone, nawet nie komentuje i sie nie broni. poza tym niektórzy pisali "jak mając 10 lat kończysz lekcje o 16?", a jak napisałam, że między "wracam do domu o 16", a "wracam ze szkoły o 16" jest różnica, to raptem zostały napisane odpowiedzi "nikt jej sie o to nie czepiał", z tej nienawiści az sie zaczynacie mylić w tym co piszecie

      Usuń
    4. No to bylo napisać ze ma swoje powody. I tyle. Sama się wpakowala w to i teraz ma to w dupie bo nawet nie skomentuje

      Usuń
    5. XDDDDDDDDDD gdyby napisała ,,mam swoje powody" to byłyby pretensje że ma wytłumaczyć o co chodzi
      ty chyba dziewczyno nigdy problemów nie miałaś, nawet jak ktoś jest odważny to trudno się przyznać do problemów, czasem trzeba coś wymyślić
      ,,sama się wpakowała w to" ja pierdziele rzeczywiście wpakowała sie w wielkie kłopoty, bo odeszła z bloga o gierce i skłamała, że odrabia lekcje 5 godzin, wielkie oszustwo, ide zgłosić sprawę do sądu ;-))))

      Usuń
    6. Nie znasz mnie xD Mialam wielkie problemy xD I tak, sama sie w to wpakowala. Jakby tak napisala nie byloby tak. Chociaż cos lepszego wymyśleć. Albo wylaczyc komy xD A ty jej jeszcze bronisz Lol. Myślałam ze jesteś mądrzejsza ale najwidoczniej sie mylilam

      Usuń
    7. Bo Luiza kiedyś była inna, zmieniła się... Teraz próbuje nam wszystkim wmówić, że zachowujemy się jak małe dzieci z IQ poniżej normy, a tak naprawdę sama zniża się do takiego poziomu...

      Usuń
  26. Czekam na wyniki konkursu na reda. Kocham patrzeć na nędzne próby ratowania bloga. Dlatego tyle wysiedzialam na abiesce xD.
    Potem tylko odejść tyle ile nowych red i tyle!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peach, kiedy ty się stalas takim sadysta?

      Usuń
    2. Napisałam 111 kom1!!!1!!1!1

      Usuń
    3. Zawsze bylam. Takie życie. Ale to mnie po prostu śmieszy. Blog upadł - trzeba sie z tym pogodzić. Tyle. A nie na sile próbować go ratować. Filmowe zakonczylo sie na poście powitalnym. I teraz - odejście Ala abieska czy filmowe? XD

      Mirenne napisala koma kxhaodbwlduwbsohwkqdo743hlwbodbwl6bdkabkz

      Usuń
  27. Ech, wszyscy odchodzą i mam nadzieję że przychodzą bo czekam gorąco na konkurs na reda. Trochę blog upadł (No może nie trochę), ale trzeba wierzyć że da się go uratować :) Niektórzy pewnie dlatego że blog upadł już nie wierzą w jego uratowanie (Ech powtórzenia), lecz ja czekam, to był pierwszy blog o msp który zaczęłam czytać i brakuje mi go.
    Co do kłótni, nie wiem po co jest, ona po prostu może mieć zajęcia, ja chociaż chodzę do 5 to we wtorki też jestem w domu o około 16, bo po koniec lekcji czekam godzinę na koło matematyczne, więc nie wiem o co spora, to jest przecież normalna godzina, lecz fakt że 5 godzin odrabiania to trochę dziwne ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Tencza, robilas cos z wlosami czy to tylko 2346899 filtrow

    OdpowiedzUsuń
  29. Też mam bloga :) Wyświetleń nawet,nawet ale nikt nie zostawia komów i nie bierzę udziału w konkursach :( proszę niech ktoś zerknię- pastelowe-msp-sophie.blogspot.com Błagam czuję się jakbym pisała do siebie :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny blog :) Zapraszam też do mnie na ♥SophieMSP♥

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)