Menu

czwartek, 27 października 2016

Food Challenge

Hello!
Witam was wszystkich. Z tej strony ja, oczywiście wiecie kto. Mam jak widzicie nowe przywitanie (wiesz nie widzimy?) i tak mnie rozpoznacie. Przepraszam, że tak nie pisałam cztery dni. Cóż, po prostu brakowało mi pomysłu. Ale teraz jestem (Hura! Nikt się nie cieszy!). Po tytule wiecie, iż to Food Challenge! Coztegożebyłjużwielerazy. Ale jest jeszcze coś... A mianowicie zapowiadam Q&A! Kogotoobchodzi. Możecie zadawać pod tym postem zadawać pytania. Dobra, zacznijmy ten post w końcu!
Wkońcusąliterpolskie Jak widzicie, wylosowałam z, n i t, a wybrałam ziemniaka, nektarynkę i truskawkę (truskawka najlepsza!).
Hello it's me. Proszę panie i panów o zobaczeniu looka nr. 1! Ziemniak, to warzywo które często gustuje w moim domu. Ale przez to stał się także moim ulubionym. A co myśli o looku nasz jury, Gustaw Kropka? ,,No..."
Włosy są proste, dosyć długie, koloru blond. Pasują do ziemniaczka, lecz nie, nie podobają mi się. Inne włosy są lepsze.
Bluzka, a raczej sweter, jest w paski koloru jasnego żółtego i takiego kremowego... Tu powiem tylko tyle: idealne! Podoba mi się on, heh, sam w takie coś bym się ubrał. Look dzięki nim, jest ładniejszy.
Spodnie, moi drodzy, to dżinsy w kolorze takiego, jakiego widzicie. Zdecydowanie są lepsze, niż shorty i spódniczki. Z podartymi dziurami! Look mi się coraz bardziej podoba...  Nie chcę mi się mówić.
Buty są żółte i są trampkami i są bo są. Dobrałam butki losowo, a raczej szukałam czegoś w stronach co by pasowało.
~Gustaw, jaka ocena?
~7/10.

Państwo Błyskowcy, mam oto look nr. 2 wzięty z kupy śmieci! Odwzorowałam nektarynkę. A co nie podoba się wam? >< Szczerzę? Look ładny, za to do nektarynki nie pasuję. Kolorystyka myślę, że pasuję, ale... Ale, musi być zawsze ale Czy to na nią wygląda? Gustaw oceni! ,,Ech"
Włosy spodobały mi się gdy je wzięłam. Do looku z nektarynki pasują idealnie! Heh, są długie i pomarańczowe (?). No i ładne. I koniec Gustawa kropki
Bluzka jest żółta z motywu neonowego. Mi się akurat podobała, dlatego ją wybrałam. Bluzka może i po zmianie kolorów nie wygląda fajnie... Ale nie jest źle!
Shorty żółte, dżinsowe i (jak to shorty) krótkie. Oprócz włosów, właśnie shorty zdobyły me głębokie uznanie. Ja kupię je, po zmianie kolorów, jednak one mi tu pasują, więc dobrze, iż je wzięłam!
Buty znane i przeze mnie kochane. Miałam/Mam To normalne że nie pamiętam je w szafie. Spójrzmy, są to zwykłe, pomarańczowe (?x2) buty. Mają żółto-białe długie skarpetki. Zmieniłam kolorki i oto są! Pasują? No tak! Więc nic tu do gadania.
~Gustaw!
~Ocena?
~Tak.
~Stawiam 7/10.


ZABIJĘZATEOCZY
Look nr. 3 zabierze was do krainy lata! Tam truskawki rosną, a ten look to potwierdza. On zaraz znajdzie się na mojej liście życzeń, tak jak truskawka na mej liście top. Ten look, przypomina mi lato... Gustaw poszedł spać, wiem sama ocenię. Ale tutaj zastosuję skrót. Włoski wybrałam takie, gdyż są letnie i ładne, a Laura lubi ładne rzeczy, zmieniłam ich kolor na mocny czerwony, bo taki przypomina truskawki. Bluzka natomiast, jest króciutka, ale za to fajna! Ma napis ,,SWAG", który chciałam zakryć, lecz wtedy wydawało mi się takie brzydkie. Spodnie, a raczej shorty są czerwone, na które jest zawiązana bluza (chyba). Na lato są właśnie noszone, więc dlaczego by ich nie zabrać? Trampki czerwone z zielonymi kwiateczkami, od razu mi się spodobały. Zaraz znajdą się w mej szafie, gdyż bardzo je lubię. Do truskawki mi idealnie pasują,więc nie wiem czemu mam ich nie wziąć. Dobra, ocenka to 9/10 (brakuję mi czegoś).


Fajny post? Nie Post następny będzie w weekend. Proszę mi mówić o błędach jeśli są. oki? Żegnam się więc dzisiaj & miłego dnia/nocy!
PS: Nowe logo, ładne?

14 komentarzy:

  1. Strefa dla hejterów, którzy będą dyskutować o problemie życia. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. XDDD
      Nie no, post mi sie spodobał, chociaż zauwazylam kilka powtórzeń przy nektarynce. Ogólnie Gustaw troszeczku mnie denerwowal. Pytania od kju end ej:
      1. Co oglądasz w TV?
      2. Ogladalas Bocu na Pico? Polecam B)
      3. Jaka jest twoja najajajaj lepsza rzecz w twoim życiu
      4. Co oglądasz na YT?
      5. Masz termofor?
      6. Jesteś zimnolubna czy raczej cieplolubna?
      7. Czytasz watt?
      8. Miałaś/Masz jakies blogi?
      9. Na czym ostatnio bylas w kinie?
      10. Jakie są twoje ulubione piosenki?

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Śliczne logo *0*
    Pytania do q & a
    1. Jesteś pesymistką, optymistką czy realistką?
    2. Najgorsza rzecz, która ci się przytrafiła.
    3. Najgłupsza rzecz, jaką zrobiłaś.
    4. Lubisz HP? (musiałam xD)
    5. Grasz w tfm?
    6. Ulubiona piosenka.
    7. Twoja szczęśliwa liczba.
    Em, ok, musiałam skończyć na 7. xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Co sie stalo z Porshią ? Musze sie z nia skontaktowac. Bylam na tym blogu w 2014...Prosze podaj mi jej e-maila czy cuś. -SS Super Selena (Ciekawe czy ona mnie wogule pamięta XD)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paczcie czytam wanny, hłe (tak serio to od teraz bo ten bo tak, ok)
    Um. Ok post.
    Spoko. Nie bójcie się. Nie przerodze się w hejtara jak Picz.
    Hłe, może.
    #jedzzupe

    OdpowiedzUsuń
  5. Hajajahajahahahhahahajahahajahahajjahahajahahaja
    Ogólnie to uważam





    Kurwaidecwiczycboszdrzemko

    OdpowiedzUsuń
  6. Ha! Pisałam!
    Nie uratujecie tego bloga.
    Ale niech wam będzie, filmowe chca ratować xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to nieprawda, bo ja już piszę posta! Ha!

      Usuń
    2. Wow! Gratuluje zapalu. Tobie najbardziej chyba zależy z tego co widzę

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)