Menu

poniedziałek, 17 października 2016

EVENT HALLOWEEN! 1/4

Hej, hej!
Z tej strony Nate.
Na początek słowo, bądź kilka słów, wstępu! Wiele osób martwi się, że ten blog upadnie, ale nie ma nawet o tym mowy! Nic nie upadnie, staram się pisać jak tylko mogę, a teraz jestem chora, więc mój pobyt w domu wykorzystam w pełni na pisanie :) Coś co stworzyła kiedyś Nat nie może upaść, za dużo czytelników, za dużo włożonej pracy!
A tak na marginesie (ale takim dużym marginesie) szykuje dla was specjał na halloween, który pojawi się gdzieś dzień, dwa przed nim. Mogę wam podpowiedzieć, że nie będzie to zbytnio związane z msp, ale też będzie super!
No, ale przechodząc do głównego motywu posta...
Tak jak co roku na moviestarplanet pojawił się HALLOWEENOWY EVENT, czyli zadania, które musimy wykonać w danym czasie. Będę wspólnie z wami go przechodziła!
Najpierw może zacznijmy od obrazka, który reklamuje cały event, całe to wydarzenie.
Wiecie jak bardzo urzekł mnie ten obrazek? Jestem mile zaskoczona. Jest to pierwsza rzecz od kilku miesięcy, która doprowadziła mnie do zachwytu. Ale przechodząc dalej...
Mamy tutaj wiele, dość upiornych kolorów. Wyróżnić możemy kolor pomarańczowy, oraz złoty. Bardzo wrzucającym się tutaj kolorem jest, również fioletowy. Kolory na drugim planie to:
-czerwień,
-zieleń,
-róż,
-niebieski,
-brąz.
Obrazek jak już mówiłam na początku jest dość zacny! Może jeszcze krótko o tym co on przedstawia? Widzimy tutaj dwie moviestar. Chłopak robi jakieś dziwne ,,ręce do góry skur*ysyny'' (przepraszam nie mogłam się powstrzymać), za to dziewczyna trzyma wielkie koło, na którym mieści się napis ,,Rozpocznijmy horror! ZABAWĘ!''. Więcej chyba nie trzeba opowiadać. 
Przejdźmy już do najważniejszej części, czyli samych zadań!
Przepraszam Was bardzo ale sama nie wiem od jakiego momentu trwa event. Nie wchodziłam kilka dni na moviestarplanet, więc nie umiem Wam tego określić. Wydarzenie kończy się za równo 18 dni (aktualnie za 15 dni) ! Tak jak to zawsze bywa musimy ukończyć wszystkie zadania, aby odebrać główną nagrodę, czyli Halloweenowego zwierzaka. Co cztery zadania odblokowujemy tzw. nagrody poboczne, natomiast za jedno zadanie otrzymujemy nagrodę w postaci kilku starcoinsów, oraz kilku punktów sławy/fame. Odblokowane zadania wyświetlają nam się w formie pomarańczowych, dojrzałych dyń, za to nieodblokowane zadania wyświetlają nam się jako niedojrzałe, zielone, zepsute dynie. 
Dzisiaj zajmiemy się czterema zadaniami, które są dostępne już od początku! Kolejne wypełnimy sobie za 5 dni (aktualnie za 2 dni)

ZADANIE 1
Mamy znaleźć pięć ukrytych cukierków. Zapewne są one ukryte po całym moviestarplanet! Pixi Star przebrana za mroczną prostytutkę (znów nie mogłam się powstrzymać, iksde) wyświetla nam dymek z tekstem. Chyba każdy widzi co tam jest napisane, ale chętnie przytoczę jej słowa - ,,Witaj w Cyrku Horroru! Wchodź, proszę, wchodź...''. 
Zabieram się za szukanie cukierków! 
Trzy cukierki, a raczej batoniki, znalazłam na stronie głównej. Nie było to oczywiście trudne do odszukania!
Ostatnie dwa batoniki znajdowały się w zakładce ,,Gry''. W sumie to myślałam, że będzie to trudniejsze zadanie, ale jednak się myliłam. Szkoda, że cukierki są tak dobrze widoczne, ponieważ większa zabawa mogłaby być gdybyśmy szukali ich nieco dłużej.
Za poprawne wykonanie zadania otrzymaliśmy 100 FAME i 55 STARCOINSÓW!

ZADANIE 2
,,Cóż za budząca strach publiczność. Chyba powinniśmy nazywać ja MovieStarPlanet!''.
W tym zadaniu musimy dać Love It trzem lookom, które budzą w nas strach. Jest to zadanie nie możliwe, ponieważ na MovieStarPlanet nie ma ubrań, które mogłyby nas wystraszyć, ale skupimy się na lookach, które swoim motywem pasują do tematyki halloweenowej.     
                                
Looków nie będę wybierała z TOP, a poszukam u znajomych. 

Pierwszy look.
Jest to look użytkowniczki wapireczkaa. (bez kropki) Strój ma w sobie potencjał! Co przedstawia? Autorka pozostawiła nam jego znaczenie do własnej interpretacji. Na moje oko jest to po prostu jakiś upiór bez twarzy! Mrocznie!

Drugi look.

Może powiecie, że przedstawiony look jest bardziej śmieszny niż straszny, ale tak jakoś spasował mi do tematyki halloween, że nie mogłam się powstrzymać i musiałam go tutaj wstawić! Autorem stroju jest <<Vampireq>>. (bez kropki) Look zawiera trzy podstawowe kolory! Czerwień, róż, oraz zieleń. 
Bardzo żywe kolory, a czerwień dodaje mroku! Jaki kontrast... Wow!

Trzeci look.
Autorką looka jest fififaja@. (bez kropki) Strój niby prosty, niby mało oryginalny, a jest naprawdę świetny! Oczywiście przedstawia on jakąś czarownicę w czarnych fatałaszkach. 

Zadanie wykonane pomyślnie! Co dostaliśmy? Tym razem Pixi Star podarowała nam 200 FAME, oraz 65 STARCOINSÓW!

ZADANIE 3


,,Mówi się, że wampirom nie da się zrobić zdjęcia. Jednak patrząc na te zdjęcia tutaj, zaczynam w to wątpić...''
W tym zadaniu musimy po prostu dać Love It trzem zdjęciom, na których mogą być wampiry. Zadanie troszkę śmieszne i głupie, ale detektyw Natalia znajdzie wampiry!

Pierwsze zdjęcie.
Zdjęcie przesłała użytkowniczka Tosia 8493. (bez kropki) Pominę już to, że wyszła tutaj pięknie, ale skojarzyła mi się z wampirem. Może przez ten czarny napis na ręce i duże oczy? No i oczywiście szminka robi swoje! 

Drugie zdjęcie.
Zdjęcie zostało przesłane przez Aguska Guska89! (bez !) Bardzo ładne i...mroczne? Także skojarzyło mi się z wampirem. Filtr, oraz to spojrzenie...WAMPIR NA 100%! ;D

Trzecie zdjęcie.
Czy znacie powszechne stereotypy, że koty chcą zapanować nad światem? I czy ten kot nie wydaje wam się podejrzany. Droga malpkafigi 1 sprawdź, czy, aby na pewno nie masz żadnej rany na szyi! 

Za to zadanie dostaliśmy 300 punktów FAME, oraz 85 STARCOINSÓW!

ZADANIE 4
,,Jeśli będziesz się za bardzo bać, możesz trzymać kogoś za rękę''.
W tym zadaniu musimy podarować graczom dwa autografy. Zrobię to sama, już bez pokazywania, bo to nie ma sensu. Muszę czekać godzinę, aby podarować autograf drugiemu użytkownikowi, dziękuję ci Pixi.
Zadanie wykonane! Co dostaliśmy? 400 FAME, oraz 95 STARCOINSÓW! 

Wszystkie cztery zadania wykonane, więc czeka nas nagroda w postaci...
Takiego, oto wychudzonego pieska. Jest on niby zabawny, niby straszny, innymi słowy DZIWNY! Mi się podoba, aczkolwiek go nie użyję, bo z tego co widziałam jest on ozdobą na ramie moviestars.

To, by było już na tyle w tym poście! Do zobaczenia w kolejnych i pa!
~M a j u $ k a
~Nate


4 komentarze:

  1. Świetny post

    #chamskareklama
    Przepraszam za reklamę, ale na blogu mila-i-msp.blogspot.com trwa konkurs na redaktora.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)