Menu

sobota, 15 października 2016

Cześć!

Hello!

Tutaj jedna z nowych redaktorek, tak właściwie to dziwnie się czuję pisząc tutaj, bo kiedyś tutaj już pisałam. Kojarzycie może osobę pod pseudonimem Selenne? Mój ostatni post pojawił się 18 stycznia, nie pamiętam czy sama się usunęłam, czy ktoś mnie usunął. Jedno jest pewne pisałam posty do kitu. Myślę, że teraz bardziej dojrzałam, minęło 9 miesięcy. Ja mam już 13 lat, wy macie też o rok więcej, a jeśli nie to lada moment będziecie mieć. Pewnie sporo z Was zapomniało, jak mam na imię, więc teraz krótko się przedstawię. Chciałabym także,  abyście mnie zapraszał na MSP - Susianne.

O MNIE

- Mam na imię Amelia, aktualnie uczęszczam do pierwszej klasy gimnazjum, z czego można wywnioskować, że mam 13 lat. Jestem niską blondynką o nie stwierdzonym kolorze oczu. Interesuję się fotografią, kocham zwierzęta. Mniej więcej wiem, czym chciałabym się zajmować w przyszłości. Z natury jestem osobą pomocną, miłą, kreatywną, która ma duże poczucie humoru. Mam też trochę negatywnych cech, ale zazwyczaj wymienia się te pozytywne.

MOJA PRZYGODA Z MOVIESTARPLANET

- O grze dowiedziałam się na zajęciach komputerowych w czwartej klasie, mieliśmy wtedy czas wolny ja nie miałam co robić, więc przechadzałam się po sali. Zobaczyłam, że moja koleżanka gra sobie w jakąś grę, w której ubiera się lalki itp. Gra spodobała mi się tak bardzo, że po pięciu minutach miałam założone konto. Wtedy oczywiście nie myślałam o nicku, więc nazwałam się melania i zwierzaki (melania - mama na mnie tak często mówiła, zwierzaki - kochałam zwierzęta). Razem w swoim życiu miałam z 15 kont wliczając konta pomocnicze. Największą karierę zdobyłam na koncie Selenne - to konto należy teraz do mojej przyjaciółki. Aktualnie gram na Susianne z 8 levelem. Na konto często nie będę wchodzić, będzie to konto do spraw blogowych. 

BLOGOWANIE 

- Moja historia z blogowaniem nie jest zbytnio ciekawa. Obecnie piszę tutaj i mam swojego lifestylowego bloga. Moja kariera blogowa rozpoczęła się 17 stycznia 2015 - miałam wtedy swojego bloga o MovieStarPlanet. 

Mam nadzieję, że miło przyjmiecie mnie na tym blogu. Teraz niestety muszę się z Wami pożegnać.
/Susianne
P.S. Niestety nie mam logo, więc muszę pożegnać się z Wami tym słodkim kotkiem.
 

14 komentarzy:

  1. 2 minuty po! xD
    Cieszę się, że zawitał ktoś nowy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta...Było pełno konkursów na redaktora, cały czas ktoś nowy dochodzi, ale po chwili staje się leniwy, i nawet nie napisze o tym posta. Tak jest z prawie każdym XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę błędów interpunkcyjnych i kilka powtórzeń, aczkolwiek jest dobrze.
    Powodzenia w dalszym pisaniu!
    ~`Nestelle

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)