Menu

niedziela, 25 września 2016

Powrót, konkurs na redaktora.

Z tej strony Luiza, Lanche, Venshee.  Z racji, że na blogu pojawili się nowi czytelnicy, chciałabym opowiedzieć co nieco o swojej historii.
Rok temu, 25 września, Nat opublikowała wyniki konkursu na redaktora. Strasznie śmieszna sytuacja, gdyż dostałam się, a patrząc na moje tamtejsze nikłe zdolności pisarskie, dziwię się jej, że w ogóle rozważała wybór mnie na osobę piszącą. W styczniu Natalia zaufała mi na tyle, by dać rangę admina. Na początku lipca odeszłam, a teraz wróciłam.
Wiem, że niekażdy odbierze mój powrót pozytywnie, nie byłam idealną adminką, ale cały czas starałam się, by strona miała się jak najlepiej. Moje logowania w wakacje na MSP można byłoby policzyć na palcach jednej ręki, praktycznie tam nie wchodziłam, lecz czasem zerkałam na bloga. Szczerze? Zrobiło mi się przykro, wanny są trochę zaniedbane, wystarczy spojrzeć na nagłówek, ilość postów. Nie chcę tutaj krytykować Nate i Marci, gdyż rozumiem, że są w gimnazjum, mają dużo nauki (ja też), a w wakacje chciały odpocząć od wykreowanego świata. Mam nadzieję, że konkurs na redaktora cokolwiek pomoże. Nawet jeśli zgłosi się 5 osób, to zawsze jakaś pomoc. Dlatego proszę, jeżeli uważacie, że macie trochę czasu, chęci i weny, byłoby super, gdybyście napisali jakąkolwiek pracę.


Konkurs na redaktora

Zasady:

 Na gmail LuizaMSP123@gmail.com wysyłacie notki na dowolny temat, związany z MSP, do 3 października b.r., dzień później ogłoszę wyniki. Wybiorę (lub wybierzemy razem z Nate i Marcią, o ile dziewczyny się zgodzą na wspólny wybór redaktorów) pewnie z 6-7 osób na stałe.

● Pod uwagę biorę kreatywność, interpunkcję, ortografię oraz stylistykę.

Teraz tylko mogę życzyć wszystkim uczestnikom powodzenia. Jeżeli o czymś zapomniałam, poprawcie mnie w komentarzu.

/Lanche.

47 komentarzy:

  1. Może wezmę udział. Ale może zmniejsz liczbę osób, które mogą przejść do 2/3, bo inaczej będzie tu chaos, a poza tym - większą rywalizacja = więcej starań.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie 7 osob to moze troche za duzo, pomyśle nad tym, dzieki :-)

      Usuń
    2. 7 osób to chyba za dużo, ale 3 to zdecydowanie zbyt mało. ;) A tak w ogóle fajnie, że wróciłaś.

      Usuń
  2. MOJA MINA BEZCENNA SERIO
    W sumie to powodzenia XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ludzie

    Powodzenia życzę wszystkim :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. A i co to za hari pota na twoim avku

      Usuń
    2. Dziękuję za pozdrowienie i pozdrawiam również serdecznie pannę Noneczkę

      PS Draco to bae

      Usuń
    3. Wiem ale nie mogłam się powstrzymać

      Usuń
  5. XDDDD
    Teraz wszystkie blogi o msp giną. Wchodzi sie tak o. Ogólnie czasem z ciekawości nawet na filmowe wbijam. Jedyne emily jakos sie trzyma ale tez byly kryzysy. Niektórzy odchodzą a nowi nie dochodzą. Takie życie. Nie wiem czy konkurs cos zmieni
    Szczerze wątpię.
    Pozdrawiam
    ~Peach
    #jedzzupe *uzyczam hasztagu parasola jako chroboszcz parafii*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja codziennie wchodzę na filmowe żeby poczytać komy xD

      Usuń
  6. Pierwsza moja reakcja: :O Post jest! Druga: Czy się zgłosić...

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Przywitaj się ładnie, a nie, pf. I nadal to jest dziwne, czemu ty nie masz admina (':

      Usuń
  8. Życzę wszystkim powodzenia! :)
    ~M a j u $ k a
    ~Nate

    OdpowiedzUsuń
  9. moja reakcja mnie przerwaza
    to bylo takie
    "o
    ooo
    ooooo
    aha"
    takze ten tego
    pozdrawiam wszystkich z imieniem na K

    OdpowiedzUsuń
  10. Jupiii!!! Nareszcie jakiś post! Napewno się zglosze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jupiii!!! Nareszcie jakiś post! Napewno się zglosze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze się nikt nie zgłosil? Dziwne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zglaszam sie no wienc
    Interpónkcje i ortografie mam opanowanom takrze ten
    Pisalabym 15 rasy w tygodniu
    No i ogulnie nie chodzilabym do sql rzeby pisac posty cnie
    Hociaz nwm, bo nauka w 1 kl podstawy to juz obowionzek...
    Lubie placki.
    Mysle rze mam durze szanse
    Bylabym bardzo wdzienczna jakbym dostala sie na tg bloga <3333333333333

    Spodziewalabym sie podobnych "prac" na gmailu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jesteś śmieszna, wręcz żałosna.

      Usuń
    2. Czytajcie ze zrozumieniem, proszę Was.

      "Spodziewalabym sie podobnych "prac" na gmailu" - ;))

      Usuń
    3. Bo niby nie czytam ze zrozumieniem, co?! Przepraszam bardzo, ale to chyba raczej przesada.

      Usuń
    4. To nie mialo byc smieszne tylko prawdziwe, bo takie zgloszenia sie pojawiaja XDDDD *nie do konca takiez noaleno*

      Usuń
    5. Być może, nie śledziłam tego. Chociaż jedno słowo można by napisać prawidłowo. :')

      Usuń
  14. Może się zgłoszę, nie mam do końca pewności czy to ma sens.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)