Menu

czwartek, 18 sierpnia 2016

WYWIAD Z Oliska 10 SuperStar + look "BARBIE GIRL"!

Cześć. Tu Milenne. Dziś mam dla was wywiad z moją znajomą Olą. Zaczynajmy!






 Żeby nie było tak krótko, opiszę ją tym, co jest na tych screenach ^.^

Dziewczynka o imieniu Ola cztery lata temu stworzyła MS o nazwie oliwkaaa666. Miała jeszcze trzy inne konta. Obecnie gra na jednym z nich: Oliska 10 SuperStar. Nie lubi na nim zmian w stronie oraz co za tym idzie zmian ludzi. Mamy podobne zdanie o hackerach. Brzmi ono "dzieci". Czyta tego bloga. Lubi naruciaka. Jest bardzo miła. (Taki dodatek XD)

Czyli w sumie pozdrawiam Wiksie, czyli na różowej gierce xJulciax123123, was oraz Olę i Ciuraki Naruciaka.


Sorry, nie mogłam się powstrzymać :D Uwielbiam te memy.

Hmm, przejdziemy do looka?

Prezentuje się tak:


Jak widać na zdjęciu, look zawiera dużo różu. Można zauważyć też odrobinę bieli. Komplet był inspirowany lalką "barbie" oraz piosenką "Barbie girl". MovieStar ma blond włosy częściowo splątane w dużego kitka, a reszta jest rozpuszczona. Nosi buty na szpilkach i krótką bluzeczkęz białą obwódką i diamencikami, która odsłania brzuch. Ma ubraną również mini spódniczkę. Ten komplet nie przypadł mi do gustu. Jest zbyt różowy i wielki (?). Kosztuje 1525 sc i 7 diamentów, także jest przeznaczony wyłącznie dla użytkowników posiadających status VIP.

Skład:


Jak widzicie spódniczka jest dla VIP'ów, ale można łatwo zastąpić ją inną. Włosy kosztują siedem diamond. Za krótką bluzeczkę trzeba zapłacić 475 sc, podobnie jak za spódniczkę, natomiast buty kosztują dokładnie 100 sc więcej.

Wersji dla zwykłych użytkowników nie mam, bo nie znalazłam zamiennika włosów.


To już wszystko. Do zobaczenia!

~Pani Collins

A na koniec iluzyszyn XD


7 komentarzy:

  1. Fajny post! Naprawde różowy look 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! Look jest przecudny, z chęciom bym kupiła! :3
    Ah, właśnie - mogłabym prosić o reklamę mojego bloga? Link: uroczyswiatgabi.blogspot.com
    Z góry dziękuję!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moglabys zrobic ze mna wywiad? Nicm: ada-95

    OdpowiedzUsuń
  4. Moglabys zrobic ze mna wywiad? Nicm: ada-95

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam to o 18:15 przypadek? Nie sądzę xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozdrawia dziewczyna z wywiadu :D Ogólnie to mam na imię Oliwia a nie Ola, ale może być :D

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)