Menu

piątek, 26 sierpnia 2016

Ugly to Beauty Challenge [1/3]

  W I T A J C I E

   Z tej strony Angie. Wczoraj wpadłam na pewien pomysł, a jest to mianowicie challenge. Ostatnio oglądałam na youtube trochę filmów związanych z simsami 4 (których nie mam, ech) i znalazłam wyzwanie "Ugly to beauty". Pomyślałam, że fajnie będzie zrobić coś takiego w wersji msp.
 Aby jednak zacząć przedstawmy
Z A S A D Y
Wolno nam zmieniać tylko to co jest do "zrobienia" w prawdziwym życiu. Przykładem jest np. nie możesz zmienić kształtu, typu oczu, ale możesz zmienić kolor tęczówek (to tak jakby założenie soczewek (?)) oraz kolor brwi (to da się zrobić przy użyciu kosmetyków). Idąc tą zasadą, nie można wybrać innego kształtu nosa lub ust, ale dozwolone jest wybranie innego koloru.
- Po lekkiej korekcie twarzy, należy zrobić look, w którym moviestar będzie wyglądać lepiej, niż w poprzednim.

Chyba wszystko jest zrozumiałe, a przynajmniej mam taką nadzieję. Przejdźmy już do całego wykonania.

✿✿

Zaczęłam oczywiście od wybrania jakiegoś konta, które nie prezentuje się zbyt dobrze. Znalazłam konto o nazwie Ănxunamun. No, to zaczynamy od twarzy:
Nie wygląda to najlepiej, niebieskie usta, czerwone cienie i słabo widoczne brwi, ale najpierw oczy. Zmieniłam ich kolor na niebieski, bo wcześniej wyglądały na takie, hm, zaczerwienione. Od razu pora na zmianę brwi, wybrałam dla nich czarny kolor, choć na początku miałam zamiar zrobić je w kolorze brązowym (uznałam, że to nie pasuje do moviestar, bo zdecydowana większość wybiera te pierwsze).
Teraz przejdźmy do cieni, czerwony kolor nie wygląda zbyt dobrze, a sam sposób rozmieszczenia kolorów, nie pasuje do kształtu oczu. No więc, wybrałam klasyczne barwy, które pewnie większość z Wam ma, czyli czarny (w efekcie raczej szary) oraz kremowy, ciałowy.
 Ostatnią rzeczą, którą mogę zmienić są usta, a dokładniej ponownie ich kolor. Co mogę jeszcze dodać, lepiej różowy (malinowy) niż niebieski, prawda?

✿✿

Twarz skończona (oczywiście musiałam jeszcze ją zakupić i nazbierać trochę starcoins), zabieramy się za look. Nie miałam konkretnego pomysłu na jego wykonanie, więc kliknęłam w zakładkę "top" i tam wybrałam wszystkie ubrania oraz dodatki. Największy problem, jak zwykle mam z włosami, które dość długo wybierałam, ale w końcu padło na właśnie te, które widzicie powyżej. Myślę, że całość jest okej. Jeśli ktoś chciałby kupić taką stylizację, to jest ona na profilu tego konta (przypominam nazwę Ănxunamun), zapisana pod nazwą tego challenga.
 
 ✿✿
 Na sam koniec pomyślałam, że fajnie będzie dodać porównanie, więc oto i ono:

Z twarzy zniknęły nietypowe kolory i zostały one zastąpione neutralnymi. Do tego tylko podkreślenie, zmiana brawy brwi na ciemniejsze i gotowe.






Wcześniejszy look składał się głównie z ubrań podstawowych, dostępnych przy tworzeniu postaci. Nowy za to jest stworzony z tych bardziej popularnych rzeczy. Można tutaj też zauważyć, że dopasowane kolory są o wiele lepsze od tych wybieranych "na ślepo".











 ✿✿✿
 (za nic nie mogę prawidłowo przenieść tej odziałki)
  Wyzwanie uznaje za wykonane. Oczywiście jest to (jak w tytule) pierwsza część. Pojawią się jeszcze dwie, ale już jako dodatek do posta, a nie jako główny temat. 
Tym samym przepraszam za długość posta, bo wiem, że jest tutaj więcej obrazków niż tekstu i wygląda to źle. 

   Nie nominuję nikogo, bo nie sądzę, że ktoś by wykonał taki challenge. Jednak jeśli ktoś się znajdzie, to "droga wolna", ale proszę o dodanie linku do tego bloga lub posta, w swojej notce.

To by było na tyle,
Pozdrawiam & miłego dnia, wieczoru (czy kiedy to tam sobie czytacie)
~ Jesy / Callies

84 komentarze:

  1. Fajne, ale nie wiem czy taki zrobię na mojego bloga ;)
    ~Ocet :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to, jak wspominałam, nie liczę nawet na to, więc.

      Usuń
  2. Świetny post! Jeszcze nie widziałam tego challeng'u. Przemiana wyszła Ci fajnie, pierwsza wersja twarzy nie była za ładna, natomiast twoja nadaje się do "użytkowania" heh. A mam takie pytanie, jak można uzyskać dotęp do reklamy na blogu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki 😊.
      Sczerze powiedziawszy nie wiem, nie jestem tutaj adminem. Radzę napisać do jednego z nich.

      Usuń
    2. Napisałam, ale nie odpisuje ;/

      Usuń
    3. Eh, chcialabym ci pomóc, ale nie mam jak.

      Usuń
  3. Post fajny, bardzo kreatywny. Czekam na dalsze z tej serii. :)

    ----
    Kojarzycie bloga ta-z-msp? Został on usunięty.

    Ta-z-moviestarplanet.blogspot.com
    JEST JEGO KONTYNUACJĄ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. FajnY post. Pomysł ciekawy. Ale ja bym te zasady trochę zmieniła. Może można by zmienić usta i nos? (W prawdziwym życiu są takie operacje plastyczne). Ja z tymi zmodyfikowanymi przeze mnie zasadami zrobię taki challenge na mojego bloga. C:
    * uroczyswiatgabi.blogger.com *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem, że da się zrobić coś takiego, ale ta wersja jest bardziej "hardkorowa"(boże w kontekście związanym z msp to brzmi śmiesznie). No i to są raczej takie rzeczy, które dałoby się zrobić w domu *make up*.

      Usuń
  5. Look mi się podoba ♥ Może kupię coś podobnego ^^ Zapraszam na mój nowy blog ;) stokrotkowy-blog-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sorka za spam, ale nie bardzo wiedziałam gdzie to dać :v
    Hej ❤ Zapraszam na mojego bloga http://msp-oczami-tiji.blogspot.com/
    Pisze na nim z innego konta, więc proszę nie posądzać mnie o kradzierz czy coś :v

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł. Rzeczywiście, niewiele osób się zgłosi o:

    ~'Milka

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. No właśnie! Ten blog się wali!

      Usuń
    2. No właśnie! Ten blog się wali!

      Usuń
    3. On już dawno się zawalił 😂, ale to tylko taki mały szczegół.

      Usuń
    4. Ale trzeba coś z tym zrobić! Chętnie napiszę do Nat żeby coś z tym zrobiła! (Ale nie umiem :()
      Czy nie możecie coś napisać?
      ~Ocet
      ~

      Usuń
    5. Nat juz tutaj nie wróci 😂
      Jedynie nowe (ze tak powiem) admini mogą coś zrobić, a jak widać jakoś im nie idzie.

      Usuń
    6. Ale z tego co wiem Marcia straciła wene czy cuś.

      Usuń
    7. Marcia odeszła, Nate też. Dostały admina, zrezygnowały, ale nie ma nikogo nowego.
      Tyle w temacie.

      Usuń
    8. O ja. Peach jest w załodze? D:

      Usuń
  9. Przydałby się konkurs na reda. Nie chodzi o to, że na siłę chcę być w załodze, ale po prostu ktoś zgłosiłby się na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  10. Abieski już upadła, teraz kolejny blog, który czytałem.. Eh, nie chciałbym się wtrącać ale przydałaby się tu wielka zmiana. I może, jakiś warunek? Jeśli ktoś chce pisać to przynajmniej 1 post na tydzień, to by mogło pomoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic nie da. Ile było tych zmian, konkursów na redaktora, nowości? Ale nadal blogi są w "złym stanie".

      Usuń
    2. Szczerze? Zawsze coś się znajdzie, a przynajmniej mi. Mam jednak wrażenie, że to napędza samo siebie. No wiecie, 'po co ja mam pisać, skoro inni nie piszą?' itp. :"))

      Usuń
    3. ^ prawda.
      Piszcie posty o lookach, konkursach najprostsze rzeczy. Od małego się zaczyna. Osobiście rzadko bywam na MSP i chętnie poczytałabym o nowym konkursie.

      Usuń
    4. Nie każdy ma czas, żeby to pisać. Poza tym powiedzmy sobie jasno,nikt już tutaj nie wchodzi i nikt się do konkursu na reda nawet nie zgłosi (:

      Usuń
    5. Czemu wszystkie blogi, które czytam się walą? D:

      Usuń
    6. Msp się wali, blogi o nim tez.

      Usuń
    7. Msp się nie wali... Nadal dużo osób w to gra. Jestem na świetlicy szkolnej i widzę tylko w komputerach EmPeSpe.
      Blogi o tematyce różowej gierki nie jedyne się walą.
      To tylko i wyłącznie sprawka NIEKTÓRYCH redaktorów. To działa tak - on nie pisze posta to ja też nie.
      #jedzzupe

      Usuń
    8. Marthy - a jak ktoś pisze posty o stylizacjach to od razu komentarze typu "looki są nudne, nic innego na blogu tylko looki looki looki, skończcie z tym lol, ile można pisać o lookach"

      Usuń
    9. Ja nigdy tak nie komentowałam looków, jak coś ((:

      Usuń
  11. Jest tu tyle redaktorów, już 6 września, i ani jednego nowego posta.uwielbiam ten blog, ale niektórzy go trochę zaniedbują

    OdpowiedzUsuń
  12. Eh... Ten blog byl kiedys taki cudowny. Szkoda, ze nikt nie pisze 😭

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, mam pytanie odnośnie loginu na MovieStarPlanet jednego z administratorek bloga. Czy mogę uzyskać od Was nick'i? c:

    /luciettes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukaj w postach 😉 (nie, ja nie pamiętam dokladnych)

      Usuń
    2. Coś mi sie kojarzy, że chyba M a j u $ k a, ale nie jestem pewna...

      Usuń
    3. Coś mi sie kojarzy, że chyba M a j u $ k a, ale nie jestem pewna...

      Usuń
    4. Dziękuję serdecznie za odpowiedź! :)

      /luciettes

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Kiedy, któraś z pozostałych redaktorek "raczy" napisać ;)

      Usuń
  15. Jedyny HACK który mi działał jest tutaj: http://freehackpl.com/moviestarplanet-hack/ POLECAM :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Angie, już dawno, tez mogłabyś napisać choćby jednego posta ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta, bo tylko ona ma tu pisac mhm

      Usuń
    2. Kiedy widzę takie komy to myślę sobie tylko tyle; zapraszam do załogi, a teraz proszę "Napisz może w końcu posta ;_;?". Ale w sumie czemu nie, tylko wymysł dobry temat, pozdrawiam.

      Usuń
  17. Może redaktorzy mają tzw. kryzys. Brak weny, chęci. Każda osoba, która pisała na jakimkolwiek blogu wie, ze dany okres jest serio ciezki. Dodatkowo wywierajac na nich presję im nie pomagacie. Może trzeba jeszcze zaczekać na posty? Co do tego konkursu na redaktora... myślę że byłby to dobry pomysł ale nie na długo. Notki byłyby może przez ten miesiąc, a potem pewnie znowu nastałaby pustka na stronie. No niestety pokolenie już "powoli" wyrasta z MSP i z blogow o tej tematyce także. To chyba tyle co chciałam napisać, przepraszam na za błędy - kom pisany na szybko. Zapraszam na przemyslenia-zelka-i-innych.blogspot.com - trwa tam losowanie. *tak, reklama musi byc*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja jedyny kom, który wniósł coś do tej "konwersacji pod post" 👌

      Usuń
  18. Może... Ocenianie msp, tajemnice msp, poszukiwanie hakerów, .o wakomie, charles proxy.polecam go, można swe zrobić vipa, 100 level, czarna niebieska czy obojętnie jaką skóre, własne unikatyyy.jest bardzo dużo tematów. O.o przypomniało mi się coś jeszcze . o tym że miał nadejść tydzień unikatów, i czy wogole będzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MSP nie ma tajemnic XD (przynajmniej dla mnie, no e czemu nie)

      Usuń
  19. Widze, ze na blogu jest ogromna aktywność

    OdpowiedzUsuń
  20. Ma wiele.co o zaginiony konkursie o tematyce etorycznej, brazylijskiego msp,stare msp.hakerzy, dziwni użytkownicy..ich jest wiele, ale widocznie ich nie widzicie.wejdźcie na bloga mondye, tam jest wiele ciekawych rzeczy!( o hakerach, dziwne coś tam ...)

    OdpowiedzUsuń
  21. O tym wszystkim? Wow. ..możesz napisać jakieś triki, poradniki

    OdpowiedzUsuń
  22. 9 redaktorow, a ostatni post miesiac temu pozdrooo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z góry przepraszam za słowa ale po co wchodzisz na bloga jak na nim nie piszesz? Na msp jest wiele rzeczy ale tobie się nie chce robić lub po prostu nie masz kreatywności. Lubiłam Cię ale zmieniłaś się.

      Usuń
    2. Aż mnie korci żeby coś (zrewanżoeac sie) napisać, ale daruje sobie.

      Usuń
    3. Chcesz? To napisz. Mi nie będzie przeszkadzać :)

      Usuń
    4. kurde, ja to zawsze się rozpiszę, przepraszam, za to "U", trochę bardzo komentarz mi wcięło.

      droga Błyskotka Czekoladowa, sądzę, że Aga ma rację. Nie jest jedyną redaktorką na tej stronie i ma prawo nie pisać, przecież inne osoby również nie są aktywne.

      /luciettes

      Usuń
    5. Wiem, tylko jeden post może napisać że już nie będzie pisać (masło maślane) Ale racja inne redaktorki też powinny pisać, lecz one to chyba olały. A Angie niech napiszę posta że tak jakby odchodzi z bloga lub nie będzie pisać postów dopóki redaktorka inna nie napiszę. Przepraszam za niemiłe słowa w tamtej wypowiedzi

      Usuń
  23. Mam pytanie... czy redaktorki tego bloga jeszcze żyją? ;-; Post pisany był prawie dwie miechy temu. Jeżeli nie masz pomysłu to mam pomysł: poproś nat bu zrobiła konkurs na redaktorów tego bloga. Na pewno zgłosi się dużo fajnych osób. Zapewne zajmą się zaległościami, które tutaj aktualnie są. Byłoby tu o niebo lepiej. Naprawdę ja chciałabym pisać na tym blogu. Od 2 lat staram się załapać na redaktorkę. Bez skutku. Gdyby coś to ja jestem chętna.


    ~ Zeberka575♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekhem raczej miesiąc, a nie dwa. Do nat pisałam, ale z nią nie ma kontaktu, do obecnych adminem też pisałam, ale konwersacja nie doprowadziła do niczego sensownego. Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Jeżeli chodzi o miesiąc to się pomyliłam... wszyscy chcą od Ciebie posta, bo jako jedyna (chyba) jeszcze odpisujesz pod postami. Rozumiem wszystko; kryzysy itp. Ostatnio na msp nic się nie dzieje. Sama zrobiłam sobie przerwę. Po prostu jakoś jest już za nudno. Niektórzy w ogóle nie są dla mnie.. a przepraszam,gdy napisałam, że odchodzę to dopiero weny ruszyli się i zaczęli błagać. Brawo. Dodatkowo moje najki odeszły, pousuwały się albo niedługo to zrobią. Mojego kolegę zablokowali za ,,cheat sc". Oni mają w nosie, że wbiła mu jakaś dziewczyna i zastosowała hacka by lisa na 10000 sc. Modzi zeszli na psy, na msp jest teraz dużo zboków i dzieci. Nie ma o czym już pisać. MSP stało się grą dla 7 latków. Jedna dziewczyna potrafi napisać tylko swoje imię i ok, kot i np: ghdhdjdbisns. Pozdrawiam.

      Usuń
    3. Pozdrawiam foczki. minelo juz 3/4 miesiecy. Usuncie bloga bo i tak w najblizszym czasie nie zoba cz ymy notki od nukogo lochy.

      Usuń
  24. Za niedługo wybije miesiąc...
    Napiszcie cokolwiek (nie apeluję tutaj tylko do Angie ;'))... )):

    OdpowiedzUsuń
  25. Te włosy z poprawionego looku są ohydne ale reszta jest supcio :)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)