Menu

poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Q&A Witam!

Cześć. Witam po dwunastu dniach ciężkiej pracy i wypoczynku. Wróciłam z nową mocą i siłą do pisania. A dziś możecie naczytać się trochę o mnie. Do dzieła!

Pytania zadane przez Błyskotkę Czekoladową i moje odpowiedzi:

1.Czy kiedykolwiek zastanawiałaś się nad skończeniem z msp? Jeśli tak to dlaczego?
Tak i wciąż się zastanawiam. Odejdę? Może.
2.Twoje ulubione książki? Minimum 3
"Ania z Zielonego wzgórza", "Paddington" i "Mała Księżniczka"
3.Twój ulubiony kolor?
Niebieski, czyli moja drużyna w Pokemon Go.
4.Twój ulubiony sport?
Gimnastyka.
5.Miałaś konto na Youtube?
Miałam i mam.
6.Jakie chciałabyś mieć zwierzątko? Jeśli masz to czy chciałabyś mieć inne?
Mam króliki i mam nadzieję, że tak zostanie jak najdłużej.
7.Czy kiedykolwiek pokażesz się w realu?
Raczej nie. Choć może jak będę ładniejsza.
8.Jaki chciałabyś mieć zawód?
Pediatra. Kocham dzieci.
9.Czy za milion oddałabyś konto na msp?
Raczej tak. Zawsze można założyć nowe, nie?
10.Jak nazwałabyś zwierzątko?
Jakieś angielskie imię. Gdyby to byłby mops, nazwałabym go Bruce.
11.Masz chłopaka? XD
Na szczęście nie. Żaden by nie wytrzymał.
12.Twoja ulubiona pora dnia?
Południe.
13.Czy jesteś wegetarianinką? Nie wiem czu dobrze napisałam XD
Nie.
14.Twój ulubiony owoc?
Pomarańcza. Ona lubi pomarańcze, lubi kiedy nago tańczę XD
15.Twój ulubiony deser? 
Lody.
16.Jak na swój wiek jesteś wysoka?
Chyba tak. Mam 10 lat i prawie metr piećdziesiąt wzrostu więc...


Dodam jeszcze pytania od #NatQa łącznie z odpowiedziami:

1. Jak zaczęła się twoja przygoda z blogowaniem?
Po prostu zaczęłam blogować. Założyłam bloga o królikach XD ale usunęłam.
2. Co powiesz o początkowych graczach na MsP? 0-7 lvl. 
Są często milsi niż wyższe lvl'e. Lubię ich.
3. Nosisz okulary?
Nie.
4. Jakiej pasty do zębów używasz?
Różnie. Zawsze zwykłą, nie dla dzieci.
5. Zaprosisz na MsP?
6. modna4545
Jak nie będę miała limitu.
7. Ile chcesz pytań??
Ile zadasz??
8. Co najbardziej Cię wkurza na Msp?
Wkurzanie mnie.
9. Co najbardziej lubisz do picia?
Wodę.
10. Ile masz osób w klasie?
23 razem z nauczycielką.
11. Ile masz rodzeństwa (o ile masz?)
Dwie siostry.
12. Mogę Cię jeszcze pomeczyc???
Spoko, jestem przyzwyczajona (punkt 11)
13. Lubisz Tic-Tac?
Co za pytanie?! Uwielbiam!
14. Jakiej marki telefon posiadasz?
Samsung.
15. Pierwsze i drugie imię? Twoje!
Milena Wiktoria.
16. Jeśli masz 3 to podaj xD
Ni mam.
17. Lubisz Donuty?
Nie jem słodyczy.
18. W jakie grasz jeszcze gry?
Simsy, Pokemon go i jeszcze kilka.
19. Ile masz lat?
20. Mogę Cię jeszcze pomeczyc???
Tak.
21. Czytasz inne blogi?
Jasne, nie tylko o msp.
22. Ulubiony przedmiot szkolny?
Biologia.
23. Najmniej ulubiony przedmiot szkolny?
Plastyka (kwestia nauczycielki)
24. Czy denerwuje cię gdy ktoś będzie Cię błagać o grafa, pozdro itp?
Nope.
26. Co wtedy robisz?
Jeśli daje mu/jej albo nie mogę dać i on/ona ciągle się upiera, blokuję go/ją i pisze mu/jej niemiłe rzeczy z sześciu kont.
27. Co teraz robisz? Poza pisaniem posta ;). 
Leżę.
28. Dziękuję :D
Nie ma za co :)

Żeby nie było nudno, przekażę wam ciekawostki dotyczące mnie. 
-Potrafię kichać od tyłu (wdychanie powietrza ustami XD)
-Na ogół lubię siebie, ale czasem mam siebie dość.
-Moje ulubione zajęcie? Śmiech. Uwielbiam się śmiać.
-Kiedy coś/ktoś mi przeszkadza, mam to/go gdzieś. I tak jestem lepsza.
-Noc ze mną to jak noc w domu strachów, tylko gorzej.

To już wszystko. Czekajcie na kolejne posty :D

~Ktoś-tam czyli ja.
~Milenne.

16 komentarzy:

  1. Nie jesteś wysoka, poza tym kto dodał 10-latke na taki blog? Rak tak trochę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiek nie ma nic do rzeczy.

      Usuń
    2. Właśnie, co ma do tego wiek?

      Usuń
    3. Znam osobę z drugiej gimnazjum, która mierzy 1,52m, więc? Do tego wiek nie ma znaczenia. Dziewczyna ma marzenia i je spełnia. :D

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. A ja znam dziewczyne z 1 liceum z 1,40m, wygryw

      Usuń
    6. Mam tyle samo lat, co Milena, i co z tego?

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gimnastyka? Ekstra, my love. Napisz do mnie, to pogadamy na ten temat. Jeśli oczywiście chcesz.

    - Tori/Placek
    /Zajonc Grzymisław

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak w ogóle, z innej beczki.. Można jeszcze zadać pytania?

      Usuń
  4. Jeśli masz 10 lat to raczej powinnaś napisać, że lubisz "pszyrke", a nie biologię xd Bo jak zakładam, w 4 klasie, nie ma biologii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani zawsze nazywa to biologia. PS. Teraz już w piatej :)

      Usuń
    2. Też mam na imię Milena i też mam 10 lat

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)