Menu

pi膮tek, 12 sierpnia 2016

Ocena artbook贸w 馃榾

Cze艣膰. Tu Milenne. Dzisiaj oceni臋 dla was artbooki z miasta film贸w. Niekt贸re z nich s膮 z TOP. Na ko艅cu zaprezentuj臋 look'a. Nie b臋d臋 jak zwykle owija膰 w bawe艂n臋. Zaczynajmy!

Artbook pierwszy:


Na arcie jest pi臋knie narysowany pi艂karz Robert Lewandowski. Stworzy艂 go u偶ytkownik jozia722. Rysowa艂 w paincie, a p贸藕niej wstawi艂 obrazek za pomoc膮 opcji zdj臋膰 na MovieStarPlanet. Ja bym nigdy czego艣 takiego nie zrobi艂a, ogromny szacun. Z kreatywno艣ci膮 nie jest tak 藕le. Opr贸cz tego, 偶e rysunk贸w na msp jest masa, nie widzia艂am ani jednego z pi艂karzami. Artbook jest wykonany starannie, s膮 zmienione kolory i niczego wi臋cej nie wymagam. 10/10.

Artbook drugi:

Pomys艂 jest dobry. Wykonanie r贸wnie偶. Przyczepi臋 si臋 tylko do tego, 偶e z膮b jest troszk臋 krzywy. Ale i tak bym takiego czego艣 nie wymy艣li艂a. Mo偶e bym narysowa艂a w arcie, to tak. Artbook zosta艂 wykonany bardzo starannie przez u偶ytkowniczk臋 >>sonka<<. Zrobi艂a napisy dla zwolennik贸w czytania XD W skr贸cie: starannie, kreatywnie i 艂adnie. T艂o nie zosta艂o zrobione prawdopodobnie z kszta艂t贸w. R贸wnie偶 oceniam na 10/10.

Artbook trzeci:


Ten artbook zalicza si臋 do grupy "z nud贸w". Specjalnie nie pokaza艂am nazwy u偶ytkownika. Kreatywno艣膰? Nie ma. Wpiszesz w wyszukiwark臋, pe艂no wynik贸w. Ten art kompletnie nie ma sensu. Ja rozumiem, 偶e dziewczyna, kt贸ra go stworzy艂a ma 5 level. Ale naprawd臋 nie trzeba robi膰 czego艣 takiego "dla s艂awy". Nie nie nie. Lepiej co艣 narysowa膰. Tu jest niestarannie. Doceniam tylko to, 偶e kupi艂a t艂o. Nie ma co gada膰. 3/10.

Atbook czwarty:

Ten art zosta艂 namalowany przez moj膮 znajom膮, wampiroza.pl (Nie wiem co wy macie z tymi wampirami .-.) Tak wiem, by艂o ju偶 du偶o zwiastun贸w, ale wed艂ug mnie ten artbook szczeg贸lnie zaciekawia. Wed艂ug mnie, takie arty powinny by膰 w TOP! Naprawd臋! Estetycznie wykonany. Tylko zmieni艂abym kolor i czcionk臋 napis贸w, ale nie o to chodzi. Jest du偶o przedmiot贸w. Niech b臋dzie 8/10.

Artbook pi膮ty:

Hmm... art, jakich pe艂no. Chocia偶, stroje m贸wi膮 same za siebie. Dobrze dobrane kolorystycznie. Podzielone na r贸偶ne kolory. MovieStar wykonuj膮 r贸偶ne animacje. (Nawiasem m贸wi膮c, do orange da艂abym pomara艅czowy ...) Moja sie膰 to orange. Artbook jest troch臋 wymuszaniem love it. W ka偶dym razie, podoba mi si臋, ale nie lubi臋 takich artbook贸w. Oceniam go 7/10.

To wszystko co przygotowa艂am na dzi艣. Spotykamy si臋 w kolejnym po艣cie, pa!

~M. Collins


PS. Je艣li kto艣 si臋 obrazi, 偶e wstawi艂am nazwy, to przepraszam.

10 komentarzy:

  1. My艣la艂am 偶e kolor play to fiolet, ale ok. Poza tym seria troch臋 oklepana, lecz post jest wykonany starannie.
    Patty

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. Przed "偶e" powinien byc przecinek.
      Patty

      Usu艅
    2. Te偶 my艣la艂am 偶e play to fiolet.. poza tym to raczej zielony do plusa xd a Heyah do czerwonego.. Og贸lnie kiepski art

      Usu艅
  2. Fajny post! W artbooku z siecami nie zgadzaj膮 si臋 kolory... T-mobile- r贸偶owy,orange- pomara艅czowy, era- nie wiem, plus- chyba zielony, play- fioletowy, heyah- te偶 nie wiem.

    Ja jestem w T-mobile (Jestem najszybszy w necie, i mam najlepsz膮 sie膰!
    Zazdro艣cisz mi transteru, m贸j smartfon kr臋ci Ci臋!
    Na fejsie jestem kotem B)
    Ja na stadionie te偶!
    Jestem w T-mobile..
    Jeste艣 w T-mobile?
    Ja te偶 w T-mobile!
    W najlepszej sieciii!!!)
    Heh B)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Mm widz臋 coraz kreatywniejsze te wasze posty, kappa

    OdpowiedzUsu艅

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajduj膮cy si臋 po prawej stronie bloga (je偶eli jeste艣 na telefonie, przewi艅 w d贸艂 i kliknij "wy艣wietl wersj臋 na komputer", gdy偶 w wersji mobilnej jest niedost臋pny).

Je艣li masz zamiar napisa膰 co艣 g艂upiego, to radz臋 si臋 zastanowi膰. ;)