Menu

wtorek, 9 sierpnia 2016

Nowy make-up! Jak zrobić ładną twarz?

Cześć! Tu Milka. Jestem teraz na obozie, a jak wiadomo ten post został napisany wcześniej. Chciałam ten pomysł wykorzystać akurat wtedy, kiedy będzie nudno, a to właśnie taka chwila, kiedy nie pokażę wam żadnych ciekawostek, nowości, motywów itd. Będę więc poruszała różne tematy, od kliniki piękna aż po chat. A od tej pierwszej zaczniemy. Niektórzy napisali mi, że mam brzydką twarz. Zmieniłam ją, i napisałam w ctr pytanie "Ładny makijażyk?" Przyszła do mnie wiadomość, że piękny :D Więc postanowiłam napisać specjalnie dla niego posta. Mój makijaż obecnie wygląda tak:


Koffam go! Te oczka MS... śliczne! Makijaż jest taki... wielostylowy. Naprawdę! Emo - pasuje. Różowy - też. Colour master ( tak to nazwałam ) jest. Mogę tak wyliczać cały dzień. No dobra, koniec. Ten kolor ust polecam z czystym sumieniem. Najpiękniejszy jest, kiedy MuwiStar się uśmiechnie. Pasuje do wszystkiego i pojawi się we wszystkich dzisiejszych lookach. A nos? Nos mi się nie podoba i mam zamiar go zmienić, ale cóż... jest, jak jest.

Coś różowego? Nie ma sprawy!


Jeśli masz obsesję na punkcie tego koloru - wybierz ten makijaż. Pasuje do każdego różowego stroju. Jeśli masz go dużo w szafie emesepe, kup go! Żółty tak ładnie się prezentuje. A z różem - perfecto! Ma, tak jak w pierwszym make-up'ie usta "wielkie".

Emo style.

Tak wiem. Najpierw przesadzam z różowym, potem z czarnym, aż chcę się wymiotować. Usta - ZNOWU TE SAME. Oczy są niebieskie, skóra - wiecie, a cała reszta czarna. Jest najlepszy dla emo. Czarne usta niezwykle pasują do tego stylu.

Bajka!


Tak, bajka, aco, nie można? Kojarzy mi się z syrenką. Pewnie przez kolor niebieski. Ta skóra jest taka... dziwna. No bo kto by sobie robił taką skórę w realu? Nawet pominę to jak by ją robił. Nienaturalny kolor oczu i ust. To mi się za bardzo nie podoba.

I ostatnie - Super Vip.


Najbardziej charakterystyczny musiał być piercing (nie wiem czy dobrze napisałam, jeśli trzeba to mnie poprawcie), oczywiście biały. Czarny makijaż i piegowaty nos już mniej kojarzą się ze statusem VIP, ale są przeznaczone właśnie dla jego posiadaczy. Jedynie skóra jest dla zwykłych użytkowników.

Chciałabym jeszcze pozdrowić kogoś za pozdrowienie xD


To już koniec posta.

Żegna

~Milenne


PS. Zakochałam się w Tobie, pusheen. Jesteś na avku ^.^

6 komentarzy:

  1. Ładne twarze! Kreatywne.
    A to coś to nie pusheen, tylko wiewiórka jakaś 😅

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post! Ja Zakochałam się w Nyan Cat xD.

    ~modna4545

    OdpowiedzUsuń
  3. Tosz to puszin nie je tylko wiefiurka lol

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog, ja z koleżanką dopiero zaczęłyśmy. Byłoby miło jakby ktoś do nas zawitał. :)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)