Menu

wtorek, 16 sierpnia 2016

Niespodzianka! First Clothes Challenge + historia ♥

Hejka! Obiecałam wam niespodziankę. Na Emily znalazłam bardzo fajne challenge, a polega na tym, że robię looka z moich pierwszych rzeczy, pod nazwą "#FCC", ubieram się tak i zapisuję nazwę hasztag w statusie. A później sesja. Trochę się boję, ale... zaczynajmy!


To moja pierwsza bluzka. Z początku msp.


Moje pierwsze spodnie:


Pierwsze obuwie:


Pierwszy dodatek:

(korona)

Pierwsze włosy:


Efekt:


Okey, może cośtam do siebie pasuje. Korona i bluzka, bluzka i buty. Mogło być gorzej. Ale jak na razie nie zwariowałam. Top ma kótkie ramiączka i wiekiego purpurowego królika PIKACZU!. Spodnie są niebieskie. Włosy opadają MovieStar na ramiona, a na głowie leży korona.

Sesja zdjęciowa:


A na koniec challenge: status mojej MovieStar.


Do tego challenge nominuję:
-Tych, co mają króliki (z ludzi)
-Mondye
-Callies (stąd)

Historia mojej MS:

Straciłam moje stare konto. Około pół roku później, w sierpniu 2015, natrafiłam na reklamę. Nie rozpoznałam tej gry. Założyłam tam konto. Nie wiedziałam, czemu jest w reklamach, grają w to koleżanki. Coś lepszego od simsów? Nie wierzyłam w to. Do dziś, niedługo od roku mam to konto.

Koniec. Krótko trochę, nie?

Żegna

~Milenne Collins

PS. Tak, kiedyś nie mogłam żyć bez simsów XD

4 komentarze:

  1. O kurde... Mam królika... No, to muszę wykonać ten czelendż. Chociaż mam i tak to konto od niedawna... Moje konto: meowkawaiimeow
    ♥ Mój blog: uroczyswiatgabi.blogspot.com ♥
    Sorki za reklamę, ale muszę się jakoś wybić...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam królika :( Świat jest niesprawiedliwy...
    A tak wgl fajny post ;-)
    Zapraszam na msp-razem-z-agnes.blogspot.com ;-)
    Odnawiamy bloga! ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh, mam królika. Wykonywałwm ten Tag, więc nie widzę potrzeby wykonywania Tagu ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh, ja ten challenge już dawno wykonałam, ale dziękuję i tak!
    Nie wiem, czy wiesz, ale jakiś czas temu nominowałam cię do challenge'u "Animals challenge" mojego autorstwa. Sprawdź na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)