Menu

sobota, 20 sierpnia 2016

Hej, hej!
Z tej strony Nate. O jejku dawno tutaj nie pisałam. Czy ja umiem jeszcze pisać? Wypaliłam się, czy nie?
Najpierw może wyjaśnię, dlaczego nie było mnie na blogu. Otóż nie miałam weny, chęci do pisania, planowałam nawet odejście. Ale dzisiaj tak siedząc sobie na facebooku pomyślałam - NAPISZĘ COŚ! Oczywiście wyświetlenia sprawdzałam regularnie, więc wszystko było pod kontrolą. Zauważyłam, że kilka osób na blogu w ogóle nie pisze. Wiem, ja także nie pisałam, ale chcę jakoś ogarnąć tego bloga i zrobić konkurs na redaktora. Nie wiem, czy to wyjdzie, ponieważ muszę się dogadać jeszcze z drugą administratorką, bo nie chce nic robić bez jej wiedzy. Mam nadzieję, że rozumiecie.
Przepraszam was za około miesiąc nie pisania! Będę pisała teraz jak tylko znajdę czas. Założyłam kanał na youtubie, na którym mam już kilka filmów, więc, jeżeli chcecie zobaczyć to zapraszam: KANAŁ
Nie wiem co mam jeszcze napisać. To chyba już na tyle. Króciutki post, wyjaśniający moją nieobecność.
To do postów! Pa
~M a j u $ k a
~Nate
~Administratorka

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy coś napiszę... Od kilku miesięcy jej nie ma
      ~Ocet

      Usuń
  2. To super że powracasz (jeśli można to tak nazwać) i zatrudniasz redaktorów. Nowe osoby się przydadzą. Mam nadzieję że druga redaktorka się zgodzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że wracasz, myślę, że ten konkurs na redaktora to dobry pomysł. Nowe osoby nadałyby klimatu i co najważniejsze - postów. Tym bardziej, że niedługo rok szkolny, a wiadomo, że wtedy dużo osób zaniedbuje bloga i zajmuje się nauką. Czekam na Twoje posty! ~ Marta, z przemyslenia-zelka-i-innych.blogspot.com ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam do Ciebie na gg, jeśli możesz to prosiłbym o odpowiedź 🙈👌

      Usuń
  4. Super że wracasz na bloga. Super też, że może będzie konkurs na redaktorów. Czekałam. ;3
    * uroczyswiatgabi.blogspot.com *

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog :) Zapraszam do nas, dopiero zaczynamy
    http://wisienkizmsp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie spróbowałam by się tu dostać... Ten blog niestety jest pusty trochę...
    ~Ocet ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie spróbowałam by się tu dostać... Ten blog niestety jest pusty trochę...
    ~Ocet ;3

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)