Menu

poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Cześć

Witajcie.
Nie było mnie tu długo.
Nie pisałam postów.
Można powiedzieć, że umarłam.
Ale nie, spokojnie.
Żyłam i żyję.
Powód mojej tymczasowej śmierci blogowej to wyjazdy, lenistwo lub po prostu moje sprawy osobiste. No cóż. Głównie lenistwo, ale... nie mam nic na swoje usprawiedliwienie teraz postaram pisać regularnie. Nie będzie tych postów nie wiadomo ile, żeby mi się tymczasem wena nie wyczerpała i żeby były dobrej jakości. Ważniejsza jakość niż ilość, nieprawdaż? Od razu mówię, że dojdą nowe serie, jakieś tam stroje się pojawią, przeglądy forum, top'u i tak dalej. Jeśli chodzi o zamówione loga, to je zrobię. Obiecuję. Trzeba być po prostu cierpliwym. Teraz są wakacje, a co będzie podczas roku szkolnego? Nie mam bladego pojęcia. Nowa szkoła, nowi koledzy, koleżanki... ech... Idę do 1 gimnazjum, muszę się przestawić, nauczyć się iść do swojej klasy itd. Mam nadzieję, że nikt tu nie jest na mnie zły, czy coś. Chcę przeprosić Was wszystkich, redaktorów, czytelników, a w szczególności Luizę (lub po prostu administratora, bo nie wiem czy się coś zmieniło czy nie) za moją nieobecność.
Do zobaczenia.
Kinga
Rosence
Jeżeli komuś by się nudziło to może zrobić mi logo
(rosencemua@gmail.com)




14 komentarzy:

  1. :)) Dobrze, że się odezwałaś, i że będziesz pisać posty regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Przepraszam, dziwnie to zabrzmiało, juz poprawiam

      Usuń
  3. Luiza odeszła. Fajnie, że wracasz :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, to przepraszam... nie wiedziałam...

      Usuń
  4. Dawno Cię nie widziałam :o Super, że wracasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nudzę się. Zrobię Ci logo👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 wyślij je na adres pod logiem. Koniecznie podpisz prace swoim nickiem!

      Usuń
  6. Zapraszam na bloga : malutkiemspmoimioczami.blogspot.com (jest tam konkurs na redaktora *dla zainteresowanych) *i przepraszam za reklame!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten blog mi się nie wyświetla a chciałbym wystartować w konkursie

      Usuń
    2. Ten blog mi się nie wyświetla a chciałbym wystartować w konkursie

      Usuń
  7. Super, że wracasz. Czekam na posty 😃

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć. Ja tu jestem od niedawna. Fajnie, że wracasz :)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)