Menu

środa, 24 sierpnia 2016

Color #2

Witam serdecznie

Z tej strony Tori. Dziś mam dla Was drugi odcinek serii 'Color'. Zauważyłam, że dość pozytywnie ją odebraliście, z czego niezmiernie się cieszę. Tym razem jak temat przewodni wybrałam czekoladę Milkę. Chciałabym Was też poprosić, abyście w komentarzach zgłaszali jakieś słodkości, lub inne rzeczy, jakie mogłabym wziąć do serii. Zapraszam do czytania!

@@

Tak jak już wyżej napisałam, zdecydowałam się na czekoladę Milkę. Ma ona wiele smaków, ale w tej notce wykorzystam tylko tę klasyczną, mleczną czekoladę. Logo milki ma fioletowe tło. Napis jest biały i stylizowany, z delikatnym ciemnofioletowym cieniem. Niżej znajduje się fioletowa krowa  w białe łaty, w rudawej 'obroży'. Za nią, w tle jest mały widoczek gór. Także kolory, których użyję to biel, i właśnie ten fiolet.


Tak prezentuje się ta stylizacja. Podoba mi się - jest delikatna, subtelna. Fiolet wyszedł mi ciut jaśniejszy i bardziej wpadający w błękit.Strój składa się z pięciu elementów - włosów, sukienki, sandałków z kwiatami, opaski i bransoletek. Kosztuje 2225 Starcoins, a sandałki są bodajże dla użytkowników oznaczonych złotą plakietką.

Włosy : Są do ramion, czyli średniej długości. Nadałam im kolor zbliżony odcieniem do tego, który znajduje się na tle loga czekolady. Muszę przyznać, że bardzo lubię ten typ fryzury. Jest taki delikatny, subtelny. Graficy dodali też tutaj delikatną grzywkę ułożoną na bok, co zdecydowanie dodaje uroku.
Sukienka : Jest jednokolorowa, biała. Górna część jest bez rękawów, wygląda na wiązaną. Stanik lalki troszkę prześwituje przez sukienkę, która została stworzona typowo na plażę, pojawiła się w letnim, plażowym motywie. Dolna część jest rozkloszowana i również biała. W pasie sukienka ma wycięcia.
Buty : Są to sandałki zrobione z kwiatów. Mają on taki sam kolor jak włosy. Są urocze, plażowe i kolorowe. Idealnie pasują do stylizacji. Podobają mi się, używam ich często.
Dodatki : W stylizacji są dwa - biała, gruba opaska na głowie oraz kilka fioletowych bransoletek na jednej z rąk. Bardzo ładnie to wszystko wygląda z sukienką, butami i ogółem wszystkimi elementami. Ten look wyszedł mi lepiej niż myślałam, oraz też patrząc z perspektywy czasu - bardziej mi się podoba z każdym dniem. 

@@

I to na tyle! Mam nadzieję, że notka się spodobała. Zapraszam do komentowania, hej!

~ Tori

20 komentarzy:

  1. Super look! C:
    Może w następnym poście zrobisz komplet inspirowany Kinder Niespodzianką? 🐤

    OdpowiedzUsuń
  2. Omgom, fajny poseł! Zrobisz kiedyś posteł z moją dziewczyną: kremem Nutella? Plose 😄

    OdpowiedzUsuń
  3. Omgom, fajny poseł! Zrobisz kiedyś posteł z moją dziewczyną: kremem Nutella? Plose 😄

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post! przepraszam, że pytam się pod tą notką, ale mogę wiedzieć z jakiej strony jest kursor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie kursory da się znaleźć w google po w pisaniu frazy "kursory na bloga" ; )

      Usuń
    2. Nie odpowiem dokładnie bo jestem na telefonie

      Usuń
  5. Super Post!♥
    --------------------------
    Zapraszam również na mojego bloga

    http://pandowemoviestarplanet.blogspot.com/2016/08/post-powitalny.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny pomysł ibwykonanie ale chciałam sie dopytać o nazwę, a mianowicie czy ona miała być po angielsku? Jezeli tak to Colour*, a jezeli nie to sie nie czepiam ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie formy są prawidłowe, z tym, że 'color' jest amerykańskie, a 'colour' brytyjskie. Osobiście jednak również posługiwałabym się drugą formą, bo w Polsce w angielskim używa się brytyjskich niuansów językowych.

      Usuń
  7. A może look inspirowany logiem Coca Cola'i? ;3 Lub Pepsi ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam czekoladę Milkę, a najbardziej o smaku Oreo. c:
    Stylizacja ładna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post!
    Może w następnym poście ododwzorujesz ciasteczka koala land?
    A tak btw, to masz bardzo ładną i oryginalną twarz. :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post i genialne odwzorowanie! 😘

    OdpowiedzUsuń
  12. Wracam do blogów. Może nie do pisania, ale komentowania.

    *dopiero wróciłam na blogi a tu moja ksywka się pojawia 8))*

    ~'Milka

    OdpowiedzUsuń
  13. Te buty w ogóle nie pasują do reszty ale tak ogólnie to spoko ci wyszło

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)