Menu

niedziela, 14 sierpnia 2016

Co myślę o sekach?

Cześć. Tu Milenne. Dzisiaj będzie nieco inny post - o sekach.

Co to seki? Ten kto gra w msp wie. Takie filmy, które trwają dziesięć sekund. Zyskuje się na nich fame i sc. Ale po co? To dobre pytanie. Większość MovieStar wybiła się właśnie dzięki nim. Kiedyś też je robiłam, ale już nie. Co sądzą o nich MS?

Pozdrawiam Mondye i was 
Zapraszam na bloga Mondye: KLIK!



 Odpowiedziało mi tylko kilka osób, a napisałam chyba do dziesięciu.

Według mnie seki są zupełnie niepotrzebne, W tej grze chodzi o to, żeby wykazać kreatywność, a nie zrobić pokaz animacji i teł. Wymyśliła je FunClub14. Dziwne, że nie dostała za to bana. Moderatorzy bowiem rozdają banany za robienie seków. Według  mnie, to wystarczyłoby usunąć  "filmy", które są  w TOP. Itowystarczy. Ja osobiście ich nie robię i nie zamierzam. Zresztą co wolicie oglądać? Długie  czy 10 - sekundowe filmy?

To już wszystko. Chciałabym tylko żebyście zadawali pytania do Q&A, które pojawi się po mojej nieobecności.

Do napisania/przeczytania (?) !

Mrs. Collins




5 komentarzy:

  1. To moje pytania:
    1. Jak zaczęła się twoja przygoda z blogowaniem?
    2. Co powiesz o początkowych graczach na MsP? 0-7 lvl.
    3. Nosisz okulary?
    4. Jakiej pasty do zębów używasz?
    5. Zaprosisz na MsP?
    6. modna4545
    7. Ile chcesz pytań??
    8. Co najbardziej Cię wkurza na Msp?
    9. Co najbardziej lubisz do picia?
    10. Ile masz osób w klasie?
    11. Ile masz rodzeństwa (o ile masz?
    12. Mogę Cię jeszcze pomeczyc???
    13. Lubisz Tic-Tac?
    14. Jakiej marki telefon posiadasz?
    15. Pierwsze i drugie imię? Twoje!
    16. Jeśli masz 3 to podaj xD
    17. Lubisz Donuty?
    18. W jakie grasz jeszcze gry?
    19. Ile masz lat?
    20. Mogę Cię jeszcze pomeczyc???
    21. Czytasz inne blogi?
    22. Ulubiony przedmiot szkolny?
    23. Najmniej ulubiony przedmiot szkolny?
    24. Czy denerwuje cię gdy ktoś będzie Cię błagać o grafa, pozdro itp?
    26. Co wtedy robisz?
    27. Co teraz robisz? Poza pisaniem posta ;).
    28. Dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja obiście robie seki bo jak robie dłurzszy to mi skraca na dziesięć sekund ;_; Lubie oglądać długie filmy ale mi się nie chce czasem ich oglądać więc oglądam 10 sekundniki ^-^ Myślę że są pożyteczne :^)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja obiście robie seki bo jak robie dłurzszy to mi skraca na dziesięć sekund ;_; Lubie oglądać długie filmy ale mi się nie chce czasem ich oglądać więc oglądam 10 sekundniki ^-^ Myślę że są pożyteczne :^)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam taka sama opinie jak ty :)) Fajny post, tak dalej! Na blogu przemyslenia-zelka-i-innych.blogspot.com trwa nabór na redaktora. Osoby zainteresowane blogowaniem zapraszam! <3 przepraszam za reklame c;

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Czy kiedykolwiek zastanawiałaś się nad skończeniem z msp? Jeśli tak to dlaczego?
    2.Twoje ulubione książki? Minimum 3
    3.Twój ulubiony kolor?
    4.Twój ulubiony sport?
    5.Miałaś konto na Youtube?
    6.Jakie chciałabyś mieć zwierzątko? Jeśli masz to czy chciałabyś mieć inne?
    7.Czy kiedykolwiek pokażesz się w realu?
    8.Jaki chciałabyś mieć zawód?
    9.Czy za milion oddałabyś konto na msp?
    10.Jak nazwałabyś zwierzątko?
    11.Masz chłopaka? XD
    12.Twoja ulubiona pora dnia?
    13.Czy jesteś wegetarianinką? Nie wiem czu dobrze napisałam XD
    14.Twój ulubiony owoc?
    15.Twój ulubiony deser?
    16.Jak na swój wiek jesteś wysoka?
    17.Ulubiona pora roku?

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)