Menu

środa, 6 lipca 2016

WYNIKI I ETAPU KONKURSU!

Hej, hej!
Z tej strony Nate.
Przepraszam od razu za spóźnione wyniki! Był tego jeden powód. Bardzo bolał mnie brzuch (a takie ten, kobiece sprawy) i nie wstawałam w ogóle z łóżka. Każda próba napisania posta kończyła się...niczym? 
Teraz chcę serdecznie podziękować Luizie za danie mi admina. Razem z Marcią dobrze zajmiemy się blogiem :) Smutno mi tylko, że Luizy z nami już nie ma, naprawdę była dobrą administratorką.
No okej, ale skoro już tutaj jestem i piszę to czas ogłosić zwycięzców I etapu konkursu. O co tutaj chodziło? Otóż trzeba było oglądnąć mój film i zostawić komentarz. 
Oto osoby, które zgłosiły się, oraz ''wypełniły'' zadanie:
1. Oliwenieczka
2. Bella =D
3. Klaudi344
4. Milena111250
5. Jowitka_1000
6. AAmethystowa
7. AkitaDogFan11
8. 0Rachela0
9. Pauli2k
10. Kocia Kulka
Bardzo dziękuję wszystkim za wzięcie udziału w tym konkursie! Teraz tak jak obiecałam przedstawię wam TRZY osoby, które pożegnają się z całym konkursem i odbiorą swoje nagrody. Reszta przejdzie do drugiego etapu. PONADTO! KAŻDY KTO OBEJRZY DRUGĄ CZĘŚĆ MOJEGO FILMU (SKOMENTUJE) I ZGŁOSI SIĘ DO MNIE OTRZYMA PREZENT Z SZAFY! NAWET OSOBY, KTÓRE BIORĄ TUTAJ UDZIAŁ MOGĄ TO ZROBIĆ :)
Przypominam, że nagrodą dla osób przegranych jest prezent z szafy w ramach pocieszenia, a dla każdej wygranej - przejście do II etapu!

OSOBY, KTÓRE NIESTETY ODPADŁY:
0Rachela0 z numerem 8
Klaudi344 z numerem 3
Milena111250 z numerem 4

Niestety odpadłyście, ale dostajecie swoje nagrody pocieszenia! 
Reszta osób, które nie zostały tutaj wytypowane przechodzi tak jak już pisałam do II etapu konkursu.
Przypomnę tylko co w nim trzeba zrobić. Należy oglądnąć mój film ,,Ostatnia ofiara...(2) - HORROR'' i zostawić komentarz. Miło, by było jakbyście dały 5 gwiazdek, ale to już od was zależy! CZAS JEST WYDŁUŻONY ZE WZGLĘDU NA SPÓŹNIONE WYNIKI! OTÓŻ MACIE CZAS DO 13.07.2016 ROKU!
14.07.2016 OGŁOSZĘ WYNIKI!
Jeżeli któraś z osób, które przeszły do II etapu zapomni oglądnąć filmu, ja przypomnę na poczcie, na msp.

No, więc to, by było już na tyle z mojej strony. Jeżeli chcecie przypomnieć sobie jakie nagrody was czekają to wysyłam was pod ten link! 

Ja już się z wami żegnam! Do zobaczenia, usłyszenia i bye! ♥ 
~M a j u $ k a
~Nate

2 komentarze:

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)