Menu

środa, 6 lipca 2016

Pradawne Movie Stars


Z tej strony nie kto inny jak Carley, witam Was po długiej, mojej przerwie.
Wiele się tutaj zmieniło, gdy mnie nie było.
Z jednej strony dobra jest tutaj nowina, a z drugiej strony smutna.
Otóż jak czytaliście post byłej adminki to już wiecie co się stało, niestety Lanche- Luiza odeszła..
Przykro nam wszystkim z tego powodu, w sumie dobra nowina jest taka, że nową postawę administratora zajęły Nate i Marcia, serdecznie gratuluję. Myślę, że również dobrze będziecie prowadzić tego bloga jak Luiza, powodzenia.
Tak, tak teraz tłumaczę czemu mnie nie było.
Nie miałam czasu, jeśli miałam to kompletnie nie miałam pomysłu na jakikolwiek post.
No także tyle..
Aha, oczywiście, żebym nie zapomniała o najważnieszym! B)
Z okacji rozpoczęcia wakacji, które już dawno się zaczęły ;_; życzę Wam udanych wakacji 2016 !
Jeeeeeej! xD
Tak musiałam użyć tutaj tyle buziek, bo nie mogłam się powstrzymać ;-; kolejna.. 
Okej, w końcu mogę powrócić do tematu posta, bo dużo się już rozpisałam..
Jak sami poznaliście po temacie pragnę prowadzić tutaj nową serię.
Czyli ,,Pradwane MovieStars'', o co chodzi?
Poszczególne przeze mnie wybrane osoby z Highscores będę opisywała, w stylu, który ma lvl od kiedy gra itd.
Więc....... zaczynamy!

Juna13

Czyli piersza osoba w ,,top'', aktualnie posiada ona 73 level- Niesamowita Movie Star , VIP Star i zarobiła ona aż 17 377 338 StarCoinsów!
Swoje konto założyła w lutym, w 2013 roku.
Na profilu ma 418 761 wyświetleń.
W ,, ♥ '' ma 1szymon102, również dodała go do najlepszych przyjaciół.
Pozostali najlepsi przyjaciele to Heja1951 oraz Karis1358.
Posiada plakietkę judge, aż się dziwie, że nie ma celeb, a z pewnością ma dużo przyjaciół bo jest taka popularna..
Jej pokój ma 62887 love it.
Najwięcej jej filmów nosi tytuł: Zasada Juny ma ich 38, Jeśli dobrze policzyłam to wykonała ona 18 artbooków, looków natomiast 590.
Co do awards to na pierwszej stronie ,,Moje MSP'' ma wszystko diamentowe oprócz jednej rzeczy czyli ,,złote statusy'', która jest srebrna..
W drgiej zakładce ,,Kreatywne'' jej pierwsza awards jest złota (niech mi zazdrości ja mam diamentową ;P, xDDD).
Drugiej i trzeciej jeszcze nie zaczęła.
Kolejny czyli ,,Top Model'' najwięcej love it na lookach to 1404.
Następny diamentowy awards ,,Właściciel Rezydencji'' czyli ile polubień ma w pokoju 
wynosi 62959 loves.
Przedostatni ,,Artysta Rysunkowy'' jej artbooki zyskały 904 love it- srebrny.
I ostatni diamentowy ,,Dyrektor Blockbuster'' czyli najwięcej wyświetleń na filmie a jest ich, uwaga.... 13199... WOW!
Kolejna zakładka ,,Towarzyskie'' wszystko prócz klubu jest diamenowe, widocznie go jeszcze nie założyła..
Ostatnia zakładka ,,Zakupy'' nic dodać nic ująć, wszystko diamentowe, brawo!
Gratulacje B))
Przykre jest to, że nie ma nic w biografii.
Juna13 nalezy do takich osób hmm, nie wiem jak je nazwać, ale jej twarz ,,szpiczasty nos'' zwykłe oczy bez jakiego kolwiek cieniu i te charakterystyczne usta za 400 StarCoinsów VIP.
Te osoby ubierają się tak ,,świecąco'' jak zauważyłam.
MovieStars mają większość włosów z świecącymi elemenatmi lub białe.
No szczerze przyznam, że moim zdaniem ich ubiór mi się nie podoba.
Niżej jest zdjęcie, juny.
Jeśli chcecie zobaczyć więcej jej looków, żeby się przekonać czy faktycznie tak wyglądają jak opisywałam to zobaczcie do jej profilu.


Tak i nie będę na koniec wystawiała oceny, bo nie szkoła -,- tylko wakacje xDDD  bo nie chcę oceniać ludzi.
Powiedziałam swoje, nie podoba mi się tylko jej ubiór.. Po porstu to nie mój styl.
Aha, jak coś to ja nie jestem jej jakąś fanką.
Nie oglądam jej filmów, artbooków, looków itd.
Po prostu, znam ją od niedawna, ponieważ odkąd wbiła 1 miejsce w TOP to dopiero wtedy zobaczyłam w ogóle jej login i profil, hehe..

Także to na tyle, piszcie w komentarzach co sądzicie o mojej nowej serii, czy Wam się podoba.
I jeszcze co najważniejsze to bardzo bym prosiła, żeby ktoś mi zrobił logo wakacyjne, odwdzięcze się. Napiszcie do mnie na priv MSP: 0Rachela0.
Okej, papa! ♥













17 komentarzy:

  1. Świetny i dopracowany post! :)
    ~M a j u $ k a
    ~Nate

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny i dopracowany post! :)
    ~M a j u $ k a
    ~Nate

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jagoda według forum trzy lata temu umarła, więc pradawne.

      Usuń
  4. Bo Celeb podobno usunięto. Fajny post, tylko cały czas gryzie mnie jedna rzecz - nie piszesz ciągiem, ale w linijkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Ja mogę, bo mnie mam co robić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja swoje konto zalozylam w 2012 roku i mam 14 lvl. Bieda w kraju( oliwka73845)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja swoje konto zalozylam w 2012 roku i mam 14 lvl. Bieda w kraju( oliwka73845)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja swoje konto zalozylam w 2012 roku i mam 14 lvl. Bieda w kraju( oliwka73845)

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)