Menu

piątek, 8 lipca 2016

Picture #2 - Summer Camp

Cześć!

Z tej strony Tori. Wracam dziś po tej tygodniowej nieobecności. Nie liczcie jednak na wodospad notek - zepsuł mi się internet. Obecnie piszę to poza domem, ale nie zawsze mam taka możliwość. Postaram się więc napisać dziś kilka notek 'na zapas'. Mam nadzieję, że nie będzie Wam to szczególnie przeszkadzać. A dziś mam dla was drugą część mojej serii Picture - inspirowaną motywem 'Summer Camp'. Mam nadzieję, że notka Wam się spodoba. Szczególnie, że mam już ścisły pomysł na kolejną część.

Mam dla Was informację! Wznawiam tworzenie logo dla innych! Proszę o zgłaszanie się w komentarzach. Wszystkie moje poprzednie listy w tym momencie zamykam. 

Stylizacja


Tak prezentuje się strój. Chciałam by wyglądał na wygodny, komfortowy - ale też ładny. Nie chciałam przesadzić, dlatego też w składzie looka umieściłam jedynie cztery elementy. Jak na tyle rzeczy cena wydaje się dość wysoka - to ponad 2 tysiące!
Włosy : Wybrałam te z tematu przewodniego. Są śliczne, puchate i obszerne. Maja delikatną, grzeczną grzywkę na bok. Są dość długie - sięgają lalce pasa. Nadałam im kolor jasnego, przechodzącego troszkę w wiśniowy brązu - moim skromnym zdaniem wygląda to całkiem niczego sobie.
Koszulka  Jest bardzo klasyczna, była też tania. Ma krótki rękaw, dość klasyczny dekolt i wzór w paski. Są one zielono-różowo-czarne i są umieszczone na białym tle. Zakupiłam już na Swoim koncie kilka takich, z tego względu, iż bardzo mi się spodobała. Jest taka uniwersalna, można nawet zlikwidować paski i stanie się ona jednolita.
Dół : Nie wiem czy to spódniczka, czy materiałowe szorty. Jest to jednak krótki, różowe i urocze. W pasie związano to ubranie zieloną, flanelową zapewne koszulą w białą kratkę. To ubranie z pewnością jest wygodne i pasuje do tematu letniego obozu.
Obuwie : Wybrałam wysokie, zielone trampki z różowymi sznurówkami. W komplecie są również białe podkolanówki z dwoma paskami - czarnym i różowym. Podobają mi się - nawiązują ściśle do bluzki,

Rekwizyty


Bardzo spodobało mi się owe zwyczajne drzewo. Ma brązowy pień i zielone liście. Bardzo kojarzy mi się w jakimiś obozami w plenerze. Pojawiło się zresztą w temacie 'Summer Camp', co jeszcze bardziej nakłoniło mnie do wybrania go jako jednej z pięciu rekwizytów. 


Kolejna rzecz to ognisko. Zostało otoczone kamieniami, zaś ogień (co za zaskoczenie) jest pomarańczowo-żółty. Palenisko oświetla lekko przestrzeń wokół siebie - świeci pięknym, pomarańczowym płomieniem. Bardzo mi się to kojarzy z obozami, wszystkimi właściwie. 


Następnie mamy dwie takie same latarenki. Jedna jest różowa, druga zielona. Obie są chyba z metalu, ale dzięki szklanym elementom widać złotawy płomień. Podobają mi się, mają nawet rączki. Szczególnie przydałyby się pewnie na kempingu, by w nocy oświetlić drogę.


Ostatni element pokoju jest chyba oczywisty - namiot. Zielony w kropeczki, z niebieskimi plamami imitującymi szyby, brązowym dachem i błękitną flagą na czubku. Jest uroczy, wygląda jak forteca. Niewielka forteca. Bez względu na to - podoba mi się!

Animacja


Podoba mi się. MovieStar jest rozluźniona i w ręce trzyma deskorolkę. Kształtem przypomina ona fishkę. Jedną nogę nakłada na drugą. Jeśli chodzi o jej ręce, to jedna trzyma deskę a druga jest oparta na biodrze. Ta symulacja to idealny przykład luźnej, pasującej do wielu sytuacji pozy. Jakoś skojarzyła mi się ona z wakacjami, latem i czasem wolnym. Myślę, że właśnie dlatego ją wybrałam.

Pokój & Efekt końcowy

Znów wybrałam ogród, tak jak w poprzednim poście. Musicie mi przyznać, że do kempingu, obozu plenerowego najbardziej pasuje właśnie ta część domu. Zostawiłam tę samą trawę, ale zamiast bezchmurnego nieba postawiłam na las z pięknymi, rozłożystymi drzewami. Idealnie komponują się one z dekoracją-drzewem. Chcecie zobaczyć jak ustawiłam rekwizyty, postać i jakie dodałam efekty? Już pokazuję.


Według mnie wyszło całkiem fajnie. Lalka jest na samym środku. Wokół niej znajdują się dekoracje. Po lewej stronie duży namiot, a za nim schowane ognisko. Przed namiotem postawiłam różową latarenkę. Po drugiej stronie znajduje się mało widoczne teraz drzewo, a pod nim zielona latarenka. W prawym dolnym rogu dodałam jasnobrązową gałąź, na której umieściłam żółty napis 'Summer Camp', łososiowy podpis i zielonego listka. Wszystko bardzo mi się podoba, jest takie rozmazane i tajemnicze.

~

I to na tyle! Mam nadzieję, że notka Wam się spodobała. Zapraszam do komentowania, udzielania się i wydawania opinii. Zgłaszajcie się też p;o loga. Jak już wspominałam mam już temat na następną część, ale zawsze może się on zmienić - śmiało podawajcie swoje propozycje. Na chwilę obecną żegnam się z Wami. 

~ Tori

5 komentarzy:

  1. Fajny temat, mogłabyś zrobić kiedyś notkę o apokalipsie zombie? Byłoby ciekawie. Jeśli mogę - zamawiam logo. Wymagania: podpis Cou (duże) i Sweet#ja (małe). Look wybierz sama. Ma być w ciemnych kolorach, tak mrocznie. Z góry dzięki ;).
    ~Sweet#ja
    ~Cou
    ~Crystal

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post, bardzo miło się czytało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega jest ten look! Taki... Prosty. Naprawdę świetny! Czy mogłabym go kupić? Tyle że w innych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamawiam logo GlamPaulaXDDsweet. Look wybierzesz sama i napisane ma być na logo Dżoana MSP.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)