Menu

wtorek, 26 lipca 2016

One Style #1 - SERIA WAKACYJNA

Witam serdecznie.

Z tej strony Tori. Witam Was w pierwszej notce z nowej, wakacyjnej serii. Jej odcinki będą się pojawiały przez kolejne dwa tygodnie co kilka dni. Zadecydowałam, że serię nazwę 'One Style', ponieważ jak wcześniej już wspomniałam - będę tworzyła logo dla kogoś na zamówienie, a później moim zadaniem będzie stworzenie stylizacji w tym samym stylu. Mam nadzieję, że seria przypadnie Wam do gustu. 

Temat - Tumblr/Grunge


Osoba - drwalkowa

Obrazek stworzyłam od razu po tym, jak poprosiłaś mnie o niego w wiadomości prywatnej. Podoba mi się on. Tło wycięłam z teledysku Lukasa Grahama, do piosenki Mama Said. Cytat zaś pochodzi z Wattpada - wystarczyło wpisać w wyszukiwarkę frazę 'cytaty angielskie wattpad', i pokazuje nam się wiele stron. Styl obrazka bardzo mi się podoba, jest taki artystyczny. Twoją MovieStar ubrałam w białe spodnie, czarną, krótką koszulkę oraz naszyjnik, obciśnięty wokół szyi ze zwisającym księżycem. Na przedramieniu jednej ręki znalazł się czarny tatuaż w kształcie serca, zaś na ramieniu drugiej ręki umieściłam napis 'By Tori'. Lalka ma smutny wyraz twarzy. 

Stylizacja

Koszt - 2575 StarCoins


Strój mi się podoba. Kojarzy mi się z ostatnio popularnym stylem tzw. 'Tumblr Girl', jednak są pewne różnice. Jak na sześć elementów cena looka nie jest jakaś bardzo wysoka, ale przyznajcie mi rację - niska też raczej nie.
Włosy - Wybrałam dwa warkocze dobierane, bardzo długie. Sięgają prawie kolan lalki. Są w ładnym kolorze, lubię go używać - jest nim ciemny blond. Uczesanie ładnie się prezentuje. Sama bardzo lubię chodzić w takiej fryzurze, chociaż moje warkoczyki sięgają gdzieś do łopatek.
Koszulka - Przypomina bokserkę. Jest biała, przy dekolcie ma czarne wykończenie. Ma też delikatny wzorek, w czarne oddalone od siebie paski. Bluzka nie jest długa, ale idealnie wchodzi pod spodnie. Ma krótki rękawek, jak większość koszulek, jakie dodaję do strojów.
Spodnie - Wybrałam moje ulubione długie spodnie na calutkim MovieStarPlanet - podwinięte dżinsy do połowy łydki, z dziurami na kolanach. Nadałam im szary kolor, bo nie chciałam czarnego - a szarość pasuje do czapki, w tym samym kolorze.
Buty - Są ostatnio popularne w sklepie. Są dość podobne do popularnych 'SuperStarów'. Osobiście nie rozumiem, dlaczego jest na ten model butów teraz taki 'boom', bo właściwie wyglądają zwyczajnie - ale szanuję zdanie innych, każdy ma inny gust. Ja nadałam im tutaj kolor biały, z czarnymi podeszwami.

Dodatki - Pierwszy dodatek to naszyjnik, ten z księżycem i jakby drutem kolczastym. Nie widać go dobrze na Screenie, dlatego postanowiłam dodać osobne zdjęcie tego cudeńka. Często go używam, pasuje do wielu rzeczy. Drugi dodatek to szara czapka z daszkiem, na której znalazła się naklejka z napisem 'Police'. Oba akcesoria mi się podobają - dobrze komponują się z resztą elementów stylizacji.

*~*

I to na tyle! Mam nadzieję, że coś takiego Wam się podoba. Zapraszam do komentowania i wyrażania opinii. Dziękuję za przeczytanie.

*Tori

14 komentarzy:

  1. Świetna seria! Look i logo mi się bardzo podobają! :) Czy mogłabym się zgłosić do kolejnej notki?
    Nick: 18love

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł na serię ;) Logo bardzo mi się podoba, ogólnie spk post.

    ~Tomek12380.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę do następnej części po 18love? Nick: Kocia Kulka

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę do następnej części po 18love? Nick: Kocia Kulka

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne logo, look również.
    Chciałabym znaleźć się w nastepnęj części (po 18love i Kociej Kulce).
    Nick: AAmethystowa

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne logo i look 😊
    Czy mogłabym się znaleźć w następnym poście? (Po 18love, Kociej Kulce oraz AAmethystowej)
    Nick: oliweko2923

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne logo i look 😊
    Czy mogłabym się znaleźć w następnym poście? (Po 18love, Kociej Kulce oraz AAmethystowej)
    Nick: oliweko2923

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne logo i piękny look!
    Czy bym mogła się zgłosić do kolejnej części? (po 18love, Kociej Kulce, AAmethysowej i oliweko2923)
    Nick: Milena111250

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy mogłabym się zgłosić do kolejnej części? Nick: TamaraSA15SA

    OdpowiedzUsuń
  10. W tym looku nie ma różnic. To jest poprostu tambler girl (spalcie to)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten naszyjnik to choker, jakby co. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuje za śliczne logo! :* Mój emile to : igaozim@wp.pl .

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, bardzo fajny pomysł na serię! 😀
    Mogłabym się również zgłosić? 😊

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)