Menu

sobota, 30 lipca 2016

Nowości + owocowy look.

Cześć! Dzisiaj dowiedziałam się, że w tym tygodniu internet nie będzie działał do 15... jak na złość, jeszcze nie będzie wody. To są właśnie minusy mieszkania poza miastem. Dzisiaj mam dla was kilka nowości. Mówię wam: po przeczytaniu będziecie pachnieć świeżością. Słaby suchar.

 Ostatnio pojawiła się nowa ikonka. Dotyczy wyprzedaży StarGames. Wygląda tak:


Gdy w nią klikniemy, możemy zwalczyć o prezenty oraz unikatowego boonie! Gdy klikniemy, wyświetli nam się tabelka z różnymi zadaniami.

Zadania są naprawdę różne: raz trzeba poszukać wielkich zbuntowanych piłek, a raz rozdawać autografy czy lovki. Gdy wykonamy pierwsze zadania aż do pierwszej kuli, dostaniemy coś takiego:


Jest to bóbr, który trzyma flagę Brazylii XD. Zwierzak wydostanie się z kuli, która później będzie wyglądała tak:


O wyprzedaży to już chyba wszystko.
Ostatnio zmienił się magazyn fame.



Zamiast rakiety jest skrzynka. Może to tylko chwilowe, nie wiem.  W każdym razie teraz lepiej to wygląda.
 A tak poza tym, ostatnio dobiliście mi nowy level!



Dzięki z całego serca! Jak widzicie, robiłam film. Mam z niego trochę sc ^.^ W sumie, to na zdjęciu widzicie ile, a teraz 8220. Fajnie!

Przejdźmy do looka. Prezentuje się tak:


Jest do look arbuzowy. Dość tani, a do tego ładny. Oto jego skład:


Udało mi się uchwycić wszystkie nazwy na jednym screenie. Pokażę wam inne wersje kolorystyczne:

Banan

Pomarańcz

Gruszka

To wszystko na dziś. Mam prośbę do redaktorek... piszcie częściej :)

~M. Collins


EDIT: Wiem, że pojawiły się błędy oraz niedopracowane opisy, ale byłam u babci. Nie działa tam klawiatura i korzystałam z dotykowej, a nie wiecie, jakie to trudne!

12 komentarzy:

  1. Fajny post! ☺

    Przepraszam za reklamę, ale blog malutkiemspmoimioczami.blogspot.com powraca do życia, zapraszam 👍

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post! ☺

    Przepraszam za reklamę, ale blog malutkiemspmoimioczami.blogspot.com powraca do życia, zapraszam 👍

    OdpowiedzUsuń
  3. Komu podoba się banan? Bo mnie tak ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na więcej! Super post.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba nikt tutaj nie zauwazyl tych literowek, oraz tego, ze look wcale nie jest taki idealny jak i jego jakze ambitny opis.

    OdpowiedzUsuń
  6. Post nawet spoko, ale dopatrzyłam się kilku literówek. Poza tym mogłaś bardziej rozwinąć ten opis look'a.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Widzę po Twoim profilu, że twoim hobby jest obrażanie ludzi, nie? Hejtować to możesz samą siebie. Podaj mi konto na msp, robisz lepsze looki, hmm? Zresztą, widać po tym: https://plus.google.com/108617946548166169641/posts

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)