Menu

wtorek, 19 lipca 2016

Nie każę Wam czytać. Nie marnujcie czasu. Proszę.

...cześć?
Po takim długim czasie stać mnie tylko i wyłącznie na to... wiem, że zbyt szybko, ale ja po prostu nie wyrabiam. Przepraszam, że zawiodłam... MSP przechodzi teraz... powiedzmy, że nie najlepszy okres, wiele osób odchodzi z gry - czas i na mnie. Mam dosyć. To zrobiło się po prostu nudne. Nawet nie licząc tego, osoby, które w prawdziwym i wirtualnym świecie były mi bliskie, już prawie wszyscy odeszli. Nie mam nawet z kim pogadać. Moja BFF nie wchodzi kilka miesięcy, a to z nią na MSP bawiłam się najlepiej. Jedna z moich najek odeszła. Nawet nie wiem, co z resztą, wczoraj tylko usłyszałam od mojej koleżanki z klasy, że ona też niedawno przerwała grę, opuściła swoje konto, a od jej młodszej siostry, że wysyła mi 10 wiadomości dziennie. Ech.. nie piszcie do mnie. Znikłam bez śladu, ale nareszcie zdobyłam się na wyjaśnienia.
Ojej. Nie mam pojęcia, co napisać dalej. Po co było mi przeciąganie? Chciałam to napisać raz-dwa... Mniejsza. Ostatnia rzecz, którą zrobię w grze, to (żeby nie było, że kłamałam z losowaniem!) rozdam nagrody 4 szczęśliwcom. ALE. Nagroda specjalna to rola w moim filmie. Więc, by było sprawiedliwie, stworzę jeszcze 1 odcinek tej serii, którą bardzo chciałam skończyć, przedstawić historię Jane do końca, ale moje plany jak zwykle diabli ponieśli, więc zachowam pomysły dla siebie...
Przechodząc do rzeczy.
Wygrali:
3 miejsce - Venshee,
2 miejsce -  Kocia Kulka,
1 miejsce - Werxona2,
nagroda specjalna - KaJaPlayGames123
Gratuluję wszystkim serdecznie, oraz jeszcze raz przepraszam za wszystkie utrudnienia.. nie jestem dobrą bloggerką, wiem to. Jednak nie wiem tylko, czy na pewno chcę kończyć. Pewnie mój plan nie wypali, więc nawet nic już nie mówię.
Ostatni raz..
(już nie) Mila.
Usuwam się z bloga...
...i czekam na hejty.

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziekuje... Milo wiedziec, ze ktos za mna zateskni :*

      Usuń
  2. Wiedziałam... usunęłaś bloga :( Do zobaczenia nigdy. Czy konto na msp też usuniesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U, Milenna ^^ Zmieniłaś nazwę, widzę xD

      Usuń
    2. Nie usunelam bloga, a konta rowniez nie usune. Zbyt wiele na nim osiagnelam. Ech, do zobaczenia...moze jeszcze kiedys?

      Usuń
  3. Pa.... [*]
    Będę Cię pamietać i Twojego (już dawno nie) kota. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Żegnaj... No i dziękuję za drugie miejsce... Swoją drogą: wtf?! Wygrałam!!

    OdpowiedzUsuń
  5. "nie jestem dobrą bloggerką" - nie zgadzam się, piszesz świetnie! Twoje posty były ciekawe i dopracowane. Jest mi smutno, że już musiałaś pożegnać się z blogiem. Prawda, MSP jest nudne i to bardzo.
    W każdym razie dzięki za trzecie miejsce, ale prosiłabym o przekazanie tej nagrody jakiejś innej osobie, bo po prostu w to nie gram. XD
    *tak, nadal wchodzę na bloga i czytam posty, ja żyję*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje
      Wzielam sie nareszcie za nagrody. Okay skoro rezygnujesz przekaze komus innemu.

      Usuń
    2. 3 miejsce dostaje.. Dostojnosa (przepraszam jesli zrobilam blad w nicku).

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)