Menu

sobota, 16 lipca 2016

Motyw "Baby doll"

Hejka! Na sam początek chciałam pozdrowić użytkowniczkę Emcia<33 za danie mi listy życzeń zamiast oglądania seków.

Napisałam komentarzu, że post pewnie się nie pojawi, ale jakoś się udało coś napisać. W czwartek wyszedł nowy motyw "Baby doll" co według mojego tłumaczenia oznacza po prostu lalkę. Albo "lalkę dziecko". W każdym razie motyw jest chyba najbardziej dziecięcy z całego msp. Odwrót: Teraz msp jest dziecięce, tło, i tak dalej. Zaczniemy od odzieży, bo to jest dla większości najważniejsze:


Wszystkie strony (jest ich 4)



Jak widzicie, modzi się postarali, i to bardzo. Taaa, uważaj bo jeszcze ci uwierzę...
Chyba po raz pierwszy są jakieś ładne włosy (i nie tylko) dl zwykłych użytkowników, nieposiadających statusu VIP. Z tego wszystkiego wyszedł mi taki look:

Wielką zaletą tego kompletu jest to, że jest dostępny dla nie-vip'ów. Do tego jest tani. Wyszedł całkiem nieźle: odrobina bieli, trochę pomarańczy (?) i różu. Nadawałby się do tematu"Edgy Pastels", ale cóż, jest tutaj, i to nie w oryginalnych kolorach.
Nie wiem, czy go kupić. W sensie że nie mam pojęcia, czy mi się podoba. Jest nawet ładny.














                                                              Teraz pora na rzeczy!


To chyba pierwszy taki temat, w którym pojawiły się aż dwie strony! Poza tym, ceny są bardzo niskie, zaczynając na 75 sc, a kończąc na 750 sc. Ale najwyższa cena tylko za jedną rzecz, a jak wiemy modzi kochają z wszystkim przesadzać. A najbardziej z cenami i kolorem różowym. A propo różu w tym temacie jest go całkiem sporo.

Przejdźmy do animacji!


 Moja MovieStar wykonuje animację "Crying baby" mnie osobiście się podoba. Reszta animacji jest całkiem spoko, ale nie wszystkie nawiązują do tematu. Osobiście najbardziej podoba mi się ta za 400 sc, ale to tylko mój gust.

To już oficjalny THE END.

Milka ♥

16 komentarzy:

  1. Fajny post. :) Mi osobiście ubrania z tego konkursu się nie podobają, ale każdy ma własny gust. Look jest całkiem spoko. ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pjona 🙌 Mi też się nie podobają!

      Usuń
    2. Pjona 🙌 Mi też się nie podobają!

      Usuń
  2. Look jest spoko, ale nie podoba mi się twarz twojej postaci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak twarz jest wedlug mnie nie za ladna, ale look boskii!!

      Usuń
    2. Tak twarz jest wedlug mnie nie za ladna, ale look boskii!!

      Usuń
    3. A mnie niby się podoba? Dzielę konto z siostrą 7 latką. Nie pozwala mi jej zmieniać xD

      Usuń
    4. Kobieto, młodsza siostra nie może Tobą rządzić XD Jeżeli zmienisz twarz, jej też po jakimś czasie się spodoba.

      Usuń
    5. Kobieto, młodsza siostra nie może Tobą rządzić XD Jeżeli zmienisz twarz, jej też po jakimś czasie się spodoba.

      Usuń
    6. Jakoś udało mi się zmienić :D

      Usuń
  3. Ten nowy motyw jest w stylu Melani Martinez... Ubrania są całkiem spoko, ale nie umiem z nich zrobić 'fajnego' look'a... Look nie jest w moim guście jednak myślę, że innym się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc, to zawiodłam się na tym motywie. Ubrania są przesłodzone, nie podobają mi się. Post całkiem okej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się ten motyw. Ubrania są jak dla lalki. Cóż, modzi się nie postarali.
    ~ martyna lol 12345

    OdpowiedzUsuń
  6. Spoko post.
    Szkoda, że nie dodałaś, iż ten motyw był inspirowany piosenkarką Melanie Martinez.
    Głównie te dwukolorowe włosy.
    I animacja "Crying baby" z piosenki "Cry baby cry"
    A nazwa z piosenki "D.O.L.L.H.O.U.S.E"
    Pozdro :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wejdź na MSP w konkursy i zobacz, że modzi nic tam takiego nie napisali (chociaż powinni). Jest tam napisane, że ten motyw jest inspirowany dzieciącymi ubraniami, czy jakoś tak i przez to wprowadzają niektórych w błąd :/

      Usuń
  7. Spoko post Look całkiem dobrze się prezentuje ♥ja robiłam jakoś Look w niebieskim i różowym

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)