Menu

czwartek, 14 lipca 2016

Miraculum Biedronka i Czarny kot #1 ♥

Hej. Bardzo mi przykro że Lui odeszła, ale ten blog nie ma końca! Nawet, jeśli usuną msp, pewnie TEN blog będzie istniał, będziemy pisać o simsach chociażby. I póki istnieje należy pisać. Jakoś dziwnie że tak piszę, wiem. Ale może L to czyta. Może. Przepraszam, ale ja nie piszę tak pięknie jak inne redaktorki, które uwielbiacie, albo chociaż lubicie. Mnie nie musicie, wasz wybór. Ale zachowuję tu część siebie. Jako Mileny, nie Milenki. Dobra, jedziemy z tym koksem. Koniec z przemówieniami.

Do tej serii stworzyłam chłopaka, jeśli ktoś chce to konto, to zgłaszać się na msp, oczywiście coś za coś. Wbiję trochę lvl. 

Okey, prezentujemy dzisiaj... Marinette!

Dziewczyna ma czarne/granatowe włosy związane w dwa kitki, a z przodu grzywkę. Są związane przez czerwone gumki. Ma na sobie białą bluzkę zakrytą koszulą (nie wiem jak to nazwać) i różowe rybaczki z podwiniętymi nogawkami. Na nogach są różowe kapcie (xD) z czarną obwódką.

MSP version:

W wersji MSP bohaterka wygląda dość podobne, ale nie tak samo. Różni się trochę kolor bluzy (chyba) ,brakuje obwódki na butach i wzorku na bluzce. Look nie ma całkowicie zgodnych kolorów.
Niestety nie ma torebki, ale to z powodu zrobionych już screenów i nie chce mi się robić od nowa, przepraszam.Włosy są nieco dłuższe, ale nie sądzę, żeby to coś zmieniało. Pantofelki, jak już mówiłam, różnią się brakiem obwódki. Look jest całkiem ładny i zasługuje na cztery gwiazdki. Kosztuje 2300 sc.











Następny będzie makijaż. Kto by się spodziewał, nie?

Oryginał już widzieliście wcześniej, więc już go zostawię.


Pierwsze spostrzeżenie: "Jaki krzywy ryj!". No wiem, wiem. Serio, macie rację. Może same usta są ładne. Nie ma tu cieni.  Jest za to nos, oczywiście początkowy, bo jak. Inne nie pasują. Same usta są dla VIP, można je zmienić, ale... śliczne są! Makijaż zdecydowanie mógł być droższy - ale nie jest. ...Cztery gwiazdki.



Tło? :


Bardzo przypomina mi zdjęcie przedstawione na początku. Jest przydatne w filmach i do tego niedrogie - jak to się mówi "Jeśt kul". Nie mam zdecydowanie nic do niego, jest fajne. Podoba mi się. Zasługuje na pełne pięć gwiazdek.

To już wszystko na dzisiaj. Mam nadzieję, że potraficie nie eksplodować czytając moje posty.

Do zobaczenia!

~Milka
~Milenna.



.

9 komentarzy:

  1. Wzięłabym trochę inne spodnie ale i tak ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Troche zbyt blade spodnie, ale reszta spoko

    OdpowiedzUsuń
  3. Hymm... piszesz całkiem nieźle! Masz taki swój styl. Przynajmniej mi się tak wydaje :) Nie spotkałam się jeszcze z takim przypadkiem. Co do look`u to całkiem podobny. Czekam na więcej! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłaś dodać jeszcze kategorię "Animacja", czyli screen czynności podobnej do tego, co robi Biedronka. A tak ogółem fajny post. :)
    `M1079

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam takie pytanko: Jak to możliwe, że ten post ma 153 wyś. a jest napisany dopiero wczoraj?!

    OdpowiedzUsuń
  6. MAAAMMMM SUPER DAR, GASNIE ZŁY CZARRRR TAK DZIALAA MOC MIRAACULUUUM!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)