Menu

czwartek, 21 lipca 2016

Look dla ciebie #2

Witam! To już drugi "Look dla ciebie", kolejny piątek, kolejny post. Właściwie powinnam teraz sprzątać, ale ciiii... Pod poprzednim postem z tej serii pojawiło się mnóstwo zgłoszeń i ogólnie komentarzy, a ja mam tylko trzy do wybrania. Wybrałam trzy pierwsze, natomiast w kolejnych postach pojawią się późniejsze. Niektóre looki mi się udały, niektóre nie - ale mam nadzieję, że się wam spodobają. Pierwszy został zrobiony dla użytkowniczki love4ever1:

Udało mi się zachować ten luźny styl w kompletach. Czarny i fioletowy to jeden z moich ulubionych połączeń. Jest idealny na miasto. MovieStar ma dwa luźne koki, reszta sobie swobodnie zwisa (tak, wiem jak to zabrzmiało). Podarte spodnie - modnie i wygodnie, jak w biedronce. Po prostu ślicznie to wygląda,















Jesteście gotowi? Pora na look nr 2 dla Milena111250! (Bez "!" oczywiście)

Tutaj MS na chwilę zostaje GS - GardenStar. Biały i różowy, jak magnolia, śliczny...  Nie ma nic wspólnego z poprzednim, jest


















No i ostatnie - dla gabryska59:


Tutaj mamy różową gierkę! No no, biel też daje znać o swojej obecności. Wszystko się błyszczy, kolory dopasowane. Ten komplet tak mi się spodobał, że dodałam go do listy życzeń (gabrysko pozwól, proszę), a jeśli ktoś mi go kupi, będę przeszczęśliwa :D MS ma blond włosy z dużą, różową kokardą.















Mam dla was także rozkład postów w czasie mojej nieobecności - post co 2, 3 dni.

9 (sierpnia) - makijaż

12 - artbooki

14 - filmy

16 - niespodzianka!

18 - wywiad

Może się pojawić też jakiś dodatkowy post.

A propos serii, pojawia się w środę lub czwartek: albo biedronsia, albo looki. W czasie mojej nieobecności raczej się nie pojawią.


I mam nową ksywkę. Milenne Collins. Nie pytajcie skąd xD

Papatki ♥

~Milenne Collins
~Milka

15 komentarzy:

  1. Hue, hue, fajny look dla mnie B))


    ~Milena111250 ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę looka w #3 części? :) nick to TamaraSA15SA

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę look? Nick to Annabella TBV

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, ten blog tak mi się spodobał, że dodałam go do ulubionych. <3 Życzę dalszych sukcesów, bo jest cudowny. Jakbyś była zainteresowana, tu masz link do mego. http://wika-msp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ♥ Jestem zainteresowana :)

      Pozdrawiam

      ~Milenne

      Usuń
    2. Czy mi się wydaję , że piszesz ten kom na każdym sławnym blogu?
      Widziałam na blogu sspectry, na żelkowym, na emily...i teraz tu...

      Usuń
    3. Tak, i to bardzo słaba reklama. Ja bym już przynajmniej nie kopiowała tego samego, tylko pisała na każdym blogu inaczej. 😌

      Usuń
    4. Tak. Na emily to chyba było, tu i na moim - Zelkowym MSP ;-; ehh.

      Usuń
    5. Spokojnie. ^^ Nie piszę tego na każdym blogu, tylko na tych, które na to zasługują. I tak akurat wyszło, że te sławniejsze blogi są fajne. Naprawdę je czytam i mam w ulubionych. ;)

      Usuń
  5. Dziękuję, możesz go mieć na l.ż :) kiedyś za kupno mojego look'a dostawalo się blok (co bylo bardzo glupie), Ale teraz oczywiscie pozwalam :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog. Pozdrawiam Oliska 10 SuperStar ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Mogę do następnej? Nick: Kocia Kulka


    ~Jagoda
    ~Kocia Kulka

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobilabys mi looka :-)?
    Mój nick to ImbirOva.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)