Menu

piątek, 15 lipca 2016

Look dla ciebie #1. Czyli nowa seria.

Cześć! Zdecydowałam że będę robiła serie, na razie to druga. To świetnie że chociaż ktoś lubi moje posty, zerkając na jeden lub dwa komentarze pod wczorajszym postem. Jak na kogoś, kto ma trójki z połowy wypracowań.

-Reszta to jedynki.

Ale pewnie zastanawiacie się lub nie, dlaczego posty tak często się pojawiają. Otóż od 8 do 19 mam obóz taneczno-śpiewacki (jakkolwiek to zabrzmiało). Posty będą się pojawiały, bo nie powiem, że nie, ale zaplanowane. Więc na koniec zrobię mały bonus: jak zaplanować post na blogu. Ale przejdźmy do tematu.

Seria "Look dla ciebie" polega na tym, że piszesz w komentarzu że chcesz, abym Ci zrobiła look'a, (oraz koniecznie nick!) a ja piszę w poście Twoją nazwę, wstawiam screena kompletu i go opisuję. Post będzie się pojawiał raz w tygodniu. Jeśli nikt się nie zgłosi, to wybiorę kogoś ze znajomych, jak dzisiaj, ale bez podawania msp'owego imienia *bo w końcu można to tak nazwać, nie?*. I jeszcze jedno. Jeśli notka z tej serii nie pojawi się w piątek [bo będzie pojawiała się w piątki] to prawdopodobnie w owym tygodniu jej po prostu nie będzie.

Pierwszy look dla znajomej:


Zrobiłam go specjalnie na konkurs który zorganizowała (bez hejtów, please!) I zdecydowanie to jest dla mnie! Biały, czarny i jasny różowy przypomina mi słodycze. Włosy są śliczne jak i cała reszta. Może go kupię? Na razie dodam do listy życzeń. Najwyżej prześlę z innego konta. Niestety, zauważyłam że włosy są dla vip'ów. Reszta całkiem nieźle wyszła, tylko po co makijaż za 1000 sc którego i tak nie widać?! A tak w ogóle, to gdzie były te spodnie? Pożyczyłaś od Marinette? Ja takich nie znalazłam, łeeee. Nie uważacie, że ten komplet pięknie mi wyszedł? Bo ja tak. Nawet myślę, że mam 3 % szansy wygrania tego konkursu. Nie będę go oceniała, bo jest mój...








Drugi look również dla znajomej:

Nazwałam go "Szaleję xD". No, w końcu włosy mówią same za siebie. Czapka z "E", która jeszcze nie zniknęła ze sklepów, sam stanik (!) zakryty bluzą, jeansowe krótkie spodenki i trampki. Połączenie jest fajne, wcale nie takie szalone. No może troszkę. Bransoletki są totalnym niewypałem. Usunęłabym je, ale są one razem z bluzą i stanikiem, które pasują tu idealnie. Choć z drugiej strony, to pokazuje to, jak "Szaleję xD".












Trzeci - i ostatni komplet:

Wybaczcie mi dwie rzeczy: jakość i jakość, w sensie nie zdjęcia, tylko samej stylizacji. Wiem, że po przeczytaniu tego nastąpił często spotykany przy moich postach wybuch mózgu. Na następny raz mała rada: rozbrajajcie bomby!


Tym lookiem króluje szary i czarny, widać też trochę bieli. Jak widać jest tu bardzo smutno. To pierwszy mój taki look, który pokazuje uczucia. MovieStar lecą łzy. Czuje się opuszczona. Jest ubrana w płaszcz, pożyczony od najlepszej przyjaciółki, która zawsze potrafi ją pocieszyć. "-On nie mógł tak!".
"-Ale mu się udało". Dwie smutne przyjaciółki, niczym siostry, razem mieszkały. Zafarbowane włosy, czarna kokarda, cały świat czarno-biały i miękkie, przebite serce. Tu nawet płacz przybiera czarny kolor. Nie ma nawet odrobinki różowego lub zielonego.











Cz. 2
Jak zaplanować post na blogu? 

To, wbrew pozorom bardzo łatwe. Obok napisanego posta pod "Opublikuj", "Zapisz", "Podgląd" i "Zamknij" są ustawienia posta. Wygląda to tak:

Klikamy na "Publikację" zaznaczoną czerwoną linią. Teraz wystarczy tylko ustawić datę opublikowania, kliknąć "Gotowe" a następnie "Opublikuj".











Do napisania! Mam nadzieję, że post się spodobał. Nie zapomnij wyrazić swojej opinii w komentarzu.

Milka♥


PS. Ładne logo? Mnie się podoba :)
PS.2. Napiszcie, czy robić loga na zamówienie :)

24 komentarze:

  1. Ładne looki ^^ Mogłabyś mi też zrobić?
    Nick: love4ever1
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrób mi też looka ^^
    Nick: Milena111250




    ~Szynszylcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Poprosze o look :) nick: gabryska59

    OdpowiedzUsuń
  4. Też poproszę looka ;*
    Nick: roxi0082

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! ^-^
    Czy też byś mi zrobiła looka? ;)
    Nick:Ania9love1

    ~Ania9love1

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post ;) Poprosze looka
    Nazwa: szirunia love cat

    OdpowiedzUsuń
  7. Super post ;) Poprosze looka
    Nazwa: szirunia love cat

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobisz mi looka? Nick: Misiucha<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrobisz mi look? ^^ Nick: Lunija

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa seria. Mi spodobał się pierwszy look. Jeżeli odzyskam konto, zgłoszę się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc poproszę looka. Nick: martyna lol 12345

      Usuń
  11. Zronisz mi look?👚
    Nick: lora 1011🐵

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam wasz blog =^.^=
    Zrobisz looka?
    Nazwa: AniaMi2005

    OdpowiedzUsuń
  13. Zrobisz mi looka?
    Nick: KaJaPlayGames123

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsze 3 looki zrobione :D Post pojawi się w piątek, dziś już żadnego niestety nie będzie (chyba).

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się do serii jeżeli jeszcze można. Nick: 18love

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się
    Nick: sweet emo050

    OdpowiedzUsuń
  17. Zrobisz mi Look'a? Nazwa: Klaudi344

    OdpowiedzUsuń
  18. Zrobisz look? Nick: Annabella TBV

    OdpowiedzUsuń
  19. Zrobisz mi look? Mój nick: Werokari

    OdpowiedzUsuń
  20. W drugim look'u, to coś, co nazwalas stanikiem, to byla taka bluzka ;)).

    MSPOCZAMIKATHEY.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)