Menu

piątek, 8 lipca 2016

Jakbym się ubrała [1]

Z tej strony Sharlyn! Dzisiejszy post zapoczątkuje nową serię, jaką jest "Jakbym się ubrała"  Wiem, że taki post napisała kiedyś Kinga/Rosence, ale to tylko post - czyli, że nikt nie robił z tego serii. Ja zacznę pisać takową serię, ale nie będzie to związane tylko ze stylizacjami. Do każdego kompletu skomponuję pewnego rodzaju logo odwzorowujące miejsce. Ale chwila - rozpędziłam się za bardzo. O co w tym dokładnie chodzi? Do podanej sytuacji, muszę stworzyć stylizację *wow! Jakie wytłumaczenie! Sharlyn - Jesteś genialna! xD* Jest to pierwotna wersja tego pomysłu, ale ja dodam logo :D Z resztą - od czego są posty! Wszystkiego się zaraz dowiecie.


ღ ☆ ღ ☆ ღ  ღ  ღ ☆ ღ  ღ ☆  ☆ 

 Sytuacja 
Podoba Ci się pewien chłopak - zdaje się, że Ty jemu też. Nie wiesz jak do niego zagadać. Twoja przyjaciółka namawia Cię do umówienia się z nim na randkę. Według jej rad - robisz to. Chłopak zgadza się na spotkanie. Spotkacie się nad rzeką, ale zaraz. Jak się ubierzesz?

☏ Propozycja ☏ 



Na letnią randkę nad rzeką, najlepiej byłoby się ubrać przewiewnie, w jasne kolory. Jak zauważyliście - wszystko jest w kolorze białym, nie zabrakło złotej, jak i czarnej nuty. 

Włosy: Uznaję je za jedne z lepszych. Nie potrafię ich dokładnie opisać. Grzywka *o ile jest to grzywka* jest podniesiona (?), nie wiem, no xD Jak ja mam to opisać? xD Dobra, teraz na poważnie. Włosy są w kolorze ciemnego blondu, z brązowymi elementami. Są odstające części, najbardziej widoczne na przedziałku (?). Wydaję mi się, że są pocieniowane, ale to tylko może mi się tak wydawać. Są pofalowane *może nawet i kręcone. Są ułożone w takie jakby fale: ~~~~. Mogą one prawdopodobnie tworzyć cień, jak to można zauważyć na twarzy MovieStar.

Góra: Bardzo lubię tę koszulkę. Z pewnością zalicza się ona do moich ulubionych. Jest ona na ramiączka w przeciętnym rozmiarze. Na samym dole jest wygięta (?) do góry, co pozwala na delikatne odkrycie brzucha. Na wygięciu można zauważyć dwa pogięcia. Ma ona szare elementy, co prawdopodobnie ma odwzorowywać cienie.

Dół: Biała, krótka spódniczka. Na samym dole pofalowana. Ehh, te moje słownictwo - cały czas pofalowana... xD Wracając. Przy "pofalowanych" częściach jest pocieniowana, tak samo jak przy górnej części przy pasie. 

Obuwie: Są to białe balerinki, które pasują do większości eleganckich strojów. Na takową randkę pasują idealnie. Na kostkach mają pasek - prawdopodobnie właśnie na nich jest zapięcie.

Akcesoria: Na gorący dzień, gdzie cały czas świeci słońce, przydałaby się okulary. W stylizacji takowe się znajdują. Szkła mają w kolorze białym, z delikatnym cieniem oraz połyskiem. Posiadają chude oprawki w kolorze złota. Nie mogło zabraknąć muchy na szyję, która według mnie pasuje bardziej, niż jakikolwiek naszyjnik. Oczywiście dwa tatuaże na nogę sprawiają, że na nogach nie jest pusto, przy okazji dopełniając stylizację. 

 Sytuacja - Ciąg Dalszy 

Gdy już jesteś gotowa udajesz się na miejsce. Chłopak spóźnia się, w tej chwili myślisz, że zapomniał o spotkaniu, i wyobrażasz sobie nieprawdopodobne rzeczy. W końcu chłopak się zjawia, i spędzacie miło czas. Wydaje się, że zbliżacie się do siebie. xD

☏ Logo 

Hehe... To logo wyszło tak trochę słabo xD Ale strój bardzo ładnie pasuje do całego tła. Jest to most na pierwszym planie, gdzieś na łące, a obok znajduje się mała rzeka. Choć rzeka miała być głównym elementem, niestety lepszego tła nie znalazłam. O wiele lepiej sobie to wyobrażałam, ale nie jest chyba najgorzej xD




ღ ☆ ღ ☆ ღ  ღ  ღ ☆ ღ  ღ ☆  ☆ 

Dziękuję za przeczytanie! Do zobaczenia! ♥


~ Sharlyn 






8 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ten zestaw, może kupię (jak se kupię VIP'a) i wgl pozdrawiam :** :333

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post :3
    Nwm czemu, ale jak przeczytałam daną "sytułację, przypomniał mi się Stuu? Nie no, nie żartuje xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *sytuacja
      Sorry za błąd xd każdemu sie zdarza :)

      Usuń
  3. Przypomniałaś mi tym postem o pewnym incydencie z obozu letniego ;-;
    Ogólnie post spokoju ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ZAPRASZAM NA MSPOCZAMIKATHEY.BLOGSPOT.COM! Jest tam konkurs na redaktora, zglos sie i ty!
    //z gory przepraszam za reklame

    OdpowiedzUsuń
  5. Od razu polubilam ten post!

    OdpowiedzUsuń
  6. Od razu polubilam ten post!

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)