Menu

sobota, 9 lipca 2016

History of MSP [10] - unikaty cz. 3?

--- W I T A J C I E ---
  
  Z tej strony Angelika, Jesy lub  Callies, jak kto woli. Dzisiaj w końcu mam dla Was post z serii History of MSP.  Więc jaki jest dzisiejszy temat? To dalsza część pokazywania znalezisk. Miałam pewien dylemat, gdyż materiały są na dwie notki: ubrania (i inne) jak zawsze, zazwyczaj dla dziewczyn lub dla chłopaków. Wybrałam to pierwsze. 
  Nie mam najmniejszej ochoty robić kolaży  (łączyć screeny) i dodawać linki do tego bloga na każdym z nich, dlatego proszę nie wykorzystywać ich bez mojej zgody. Jeśli myślisz, że łatwo jest znaleźć kolejne, nowe rzeczy i spędzić nad tym kilka godzin to powodzenia, spróbuj. Teraz możemy już zaczynać.

-------------------------------------------------------------------------------------

Spodnie pojawiły się, bodajże, na ostatnim tygodniu unikatów. Kosztowały dość dużo, w porównaniu do zwykłych, nowoczesnych np. dżinsów (ok. 500sc), bo aż 2 500sc. Grafika ewidentnie stara, stawiam na początki czyli 2009/10. Spodnie mają na sobie kratkę przez, którą widać niedociągnięcia - góra część jest nieco przesunięta, można dostrzec przez nierówność pasków. Same w sobie spodnie oceniam dość słabo,  nie podobają mi się jakoś bardzo, ale krój jest ok.

 ---------------------------------

Pora na coś innego, czyli kolorowe majtki!!11. Umówmy się, że jest to dolna część bikini, bo właściwie nie potrafię do końca ocenić co to (wygląd - bielizna, ale po co bielizna na msp, przecież nie założy się później na nią spodni itd.). No więc,  nasze ubranie jest w dwóch kolorach turkusowym i czerwonym/ciemnym czerwonym. Krój jest podstawowy jak do takich typu rzeczy, bo w końcu co tu zmieniać. Po bokach są związane małe kokardki, dodające dziewczęcego uroku. Jeśli chodzi o główną część jest to materiał z nadrukiem małych serduszek, które swoją drogą nie są równe. Zastosowany został jeden cień, ale grafika również jak na moje oko 2009/10.
--------------------------------- 

Hm, tym razem znów spodnie. Więc, są one nieco krótkie i nie sięgają do kostek moviestar, aczkolwiek rybaczek też nie przypominają. Jeśli chodzi o fakturę to wygląda, że zrobione są z materiału (takiego jak np. bawełna, ale nie takiego jak dżins). Wykonane zostały w kolorze czarnym i białym, których rozmieszczenie tworzy wzór, przypominający futro tygrysa. Jeśli chodzi samo dopracowanie, czy też szatę graficzną - na moje oko początki MovieStarPlanet. Mi akurat spodnie nie specjalnie się podobają, wiecie takie mocne 2/10, ale może były osoby, które zakupiły tą część garderoby i stworzyły fajny look.

--------------------------------- 

Pora na kolejną część garderoby, mamy przed sobą biało-szare spodnie, a nawet powiedziałabym "coś w rodzaju rybaczek, getrów do kolan". Grafika ewidentnie przestarzała, taka jak na pierwszym obrazku w poście, więc myślę, że są z 2009 lub też 10. Co prawda mamy dwa cienie, ale nadal jest ta oblamówka dookoła spodni, rodem z paint'a. Hm, co jeszcze mogę dodać, u góry są szelki (na pasek, po lewej i prawej stronie) i chyba związane na kokardkę sznurówki (ale wiecie, nie takie od butów 😂). Ogółem jakoś nie specjalnie podobają mi się te spodnie, są mniej więcej  "5/10" w mojej opinii.

---------------------------------

No to teraz mamy do czynienia z bluzką na ramiączkach. Podobnie jak u spodni, grafika wygląda na początki naszej gry. Co prawda bluzka ma jeden, duży cień, ale to nie poprawia jej jakoś szczególnie. Hm, mogę jeszcze dodać, że jak poprzednio są kolory biały (materiał) i szary (oblamówka dookoła). Na dole możemy też zauważyć grubszą linię, na moje oko to wykończenie lub ściągacz. Sam top bardzo mi się podoba, gdybym miała okazję go zakupić, zrobiłabym to. Idealnie pasuje do mojego stylu, dlaczego oceniam go wysoko.
-------------------------------------------------------------------------------------

Na sam koniec mam dla Was mały bonus, w postaci, hm ciekawostki? Tak to nazwijmy.

  Udało mi się znaleźć screena, który przedstawia jednego ze starych moderatorów. Oczywiście nie z naszego serwera, co widać po statusie. Jeśli kogoś interesuje sam tekst to coś w stylu "Hej chłopaki nie będzie mnie przez resztę popołudnia" (trochę mi to rest nie pasuje, ale cóż). Zacznijmy może od ubrania, typowe jak na 2012/13 rok, więc to zdjęcie pewnie pochodzi właśnie z tych lat. Nie licząc moviestar, (ze znaczkiem moderator) mamy też boonie, a jest on na sto procent z vipa świątecznego. Sam profil wygląda ciekawie, mamy tutaj rangę vip, judge i celeb. Jednak bardziej niż plakietki podoba mi się sama cześć u góry, jak i tło za postacią - ładne i dopracowane. Hm, szkoda, że teraz takich nie mamy.

-------------------------------------------------------------------------------------
  Myślę, że możemy już kończyć na dziś.
A Wy chcielibyście takie profile na zimę? Podoba Wam się jakiś unikat? 

Pozdrawiam.

16 komentarzy:

  1. Kto na MSP ma dużo tych uni z serii ,,history of MSP"?proszę o szybką odp.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto na MSP ma dużo tych uni z serii ,,history of MSP"?proszę o szybką odp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, nie sądzę, żeby ktoś takowe unikaty posiadał. Większość jest z 2009 i 2010 (pl serwer powstał w 2011) + starań się wybierać te najmniej spotykane.

      Usuń
  3. Uwielbiam History of Msp, to taka ciekawa i zajmująca seria.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, to zdanie mi jakoś sarkastycznie brzmi, ale co tam xd

      Usuń
    2. To szczerze, nie miało brzmieć sarkastycznie.

      Usuń
  4. Super post :D Uwielbiam tą serię ;)
    ~M a j u $ k a
    ~Nate

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam HoM! Jestem pełna podziwu, że chce ci się znajdować kolejne unikaty, a raczej istne perełki. *-*
    Ten tekst po angielsku brzmi mniej więcej: "Hej koledzy, nie będzie mnie przez resztę popołudnia".
    Czekam z niecierpliwością na post z ubraniami dla chłopaków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze sporo unikatów do pokazania, a tych dla chłopaków jest cała masa, więc trzeba będzie trochę poczekać do ukazania się wszystkich 😜. Dlatego robie to wszystko w takich mniejszych "odcinkach".
      Dzięki za poprawienie.. Przynajmniej coś tam się zgadza xd

      Usuń
  6. Świetny post! Ogółem na seria jest taka ciekawa. Bardzo fajny pomysł.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle, że ona napisała o tym, że NIE BĘDZIE jej przez resztę popołudnia. :v

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post. ;) Dlugo na niego czekalam. Ogolnie wszystkie twoje notki sa swietne. <3

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)