Menu

piątek, 8 lipca 2016

Hej.
To ja.
Nie wiem jak zacząć i od czego, więc dajcie mi chwilę 👍
Dobra mam genialny pomysł, przypomnę sobie (em sprawdzę zaraz), kiedy napisałam ostatniego posta.
Dobra jest..
28 maj - gorzkie żale
Wolałabym jednak coś bardziej normalnego.

No to jest, 11 maj. Czyli nie pisałam dokładnie *ileś tam dni*, aczkolwiek jest to trochę czasu. Nie piszę dlaczego, bo tłumaczenie się jest dla mnie trochę żałosne, nie będę wymyślać, że nie miałam internetu czy coś.  ZWYCZAJNIE MI SIĘ NIE CHCIAŁO. 

Fakt, faktem, ale wiecie nie miałam pomysłu. Jeśli jesteśmy już przy tym temacie, nie dodaje opcji komentowania (bo nie ma po co. Szczerze? Kto by to skomentował?). Pewnie teraz powinnam napisać coś w stylu - "jeśli macie pomysł piszcie w komach, to ważne, chcę wiedzieć co chcecie czytać" -  ale nie zrobię tego bo wiem, że jeśli nie będzie jakiegoś mega konkursu na vippaaa, to nikt mi nie odpisze. 

Ok, ta część mamy za sobą, chyba. Wiemy czemu nie pisałam, nie do końca, ale zawsze coś, nie? Dobra hmm... Może tak po prostu - TO NIE MA SENSU. Ta gra nie ma zbyt dużo sensu... Pisanie o niej nie ma sensu. A jednak czasem chciałabym coś napisać,  tylko nie wiem jak. No i nie wiem co. Post z serii? Nie, zdałam sobie sprawę ze looki to bardzo kiepski pomysł i chyba jedynie "History of Msp", może być jakoś tam niby ciekawe. No więc, tak prawdopodobnie anuluje te wszystkie serię itd.
... 
To chyba wszystko. Tak, na sam koniec gratuluję rangi admina bodajże Marci  i Nate.

Niedługo kolejny post. (Spokojnie, nie taki)


Daje takie gówno, bo na blogerze nie ma oczywiście teledysku ;'D