Menu

poniedziałek, 4 lipca 2016

Cześć.
Tutaj Luiza/Lanche/Venshee. Tak naprawdę to nie wiem od czego zacząć. W tym poście nie będzie za wesoło. No dobrze, od jakiegoś czasu rozważam odejście. Po wakacjach idę do gimnazjum, a we wrześniu będzie rok od kiedy tu jestem, na tym blogu. Może już przyszedł czas, by to wszystko zakończyć? Nie wiem. Szczerze, trochę ciężko mi jest o tym pisać. MSP mnie po prostu nudzi. Wchodzę na tę grę i nie wiem co mam robić. Kręcę kolem fortuny, sprawdzam pocztę, ewentualnie odpisuję na wiadomości i wyłączam laptopa. Tyle. Po prostu juz w to nie gram tak jak kiedyś, mam inne zainteresowania. Wolę spotkać się z przyjaciółmi albo poczytać książkę, cokolwiek, ale nie w to grać. Tak samo jest z blogowaniem, nie umiem wymyślić nic kreatywnego, żadnej fajnej serii, ogólnie opuściła mnie wena. Uwierzcie, że opisywanie looków serio nie ma sensu. Podsumowując, od jakiegoś czasu blogowałam dla przymusu, pisanie postów mnie jakoś nie rusza i nie sprawia mi przyjemności. Kolejną sprawą jest to, że obecnie mam zepsuty laptop i nie będę w stanie zrobić lóg, po które zgłaszaliście się na Emily, przepraszam, serio przepraszam. Wracając jeszcze do spraw związanych z blogiem, chciałabym podziękować Nat za danie mi admina, Wam, za czytanie postów i ogólnie za wszystko. Z Emily tez prawdopodobnie odchodzę. Jeszcze rozważę tę decyzję, ale raczej będę musiała się z Wami pożegnać. Nie mam pojęcia komu dam administratora, muszę to przemyśleć i wtedy się usunę. Zrozumcie, tez mam swoje życie poza Internetem, pisaniem notek. Wszystko kiedyś się kończy. Oczywiście nie uwazam, ze ten czas spędzony na blogach totalnie zmarnowałam, bo nauczyłam się dzięki temu wielu rzeczy, poznałam przyjaciół. Jeszcze raz przepraszam, żegnam się z Wami chyba po raz ostatni.
'L. 

12 komentarzy:

  1. Zrobisz jak uważasz, ale zawsze będziesz częścią tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże Luiza, to było takie głębokie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozumiem cie w 100%.. Msp to dziecinada i nie tak naprawdę nie ma tam nic ciekawego. Ja też wolę się z kimś spotkać albo porobić cokolwiek innego, niż siedzieć na tej różowej gierce. Pozdrawiam!
    ~Dawid.

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie mi Cię brakować, ale to twoja decyzja, dobrze zrobiłaś. Po co robić coś na siłę?

    Pozdrawiam.


    ~Milena111250 ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże kochałam cię luiza:(
    Ten nowy amdin nie będzie już taki jak ty <\3
    Zawsze będziesz częścią naszego serduszka ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Luiza.. Zawsze będziesz częścią tego bloga.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)