Menu

wtorek, 19 lipca 2016

Cheapest Look Challenge!

Heloł!
Tu Peach, która pisała ruski rok temu! JEEEEJ! Ktoś jeszcze mnie pamięta? Nie wiem, nie ważne.
Dziś wykonamy zadanie jakie dostałam na Emily, ale, że nie mam pomysłu na posta pisze to tu! W tym challengu chodzi o to, by stworzyć jak najtańszy, ładny look! Będzie trudno... Spróbuje zmieścić się w budżecie 1000 SC, lecz nie wiem, czy mi się to uda.

O to mój look:






Wow! Wyszedł mi look za 925 SC (spodnie z DS). Wyszedł bardzo ładnie, jak na takie ograniczenie!

Włosy: Zawsze mi się podobały te warkoczyki! Kosztują one 400 StarCoins. Sa najdroższe w całym ubiorze. Dałam je w kolorze blond, ponieważ jak były czarne look wyglądał za ciemno. Jakoś tak ponuro, emosowo. W tym kolorze są najpiękniejsze ♥
Bluzka: Oczywiście! Dałam tą za 50 wirtualnych pieniążków! Wzór na nim przypomina mi Eurofolk kiedy to mnie i Ścierkę gołąb przeleciał. Jak na taki koszt jest ona bardzo ładna. Prosta, ale jednak ma swój urok. Jest o wiele lepsza niż niektóre za 700 monet.
Naszyjnik: Przypadek sprawił, że to jest naszyjnik w ananasy! Słabo go widać, ale jest, cały biały. Kosztował 125 SC. Najtańszy dodatek jaki znalazłam...
Spodnie: No ich to ja nie muszę opisywać! Chyba każdy ma takie w swojej szafie. Zwykłe, czarne, z DS. Bez dodatków. Każdy wie ile kosztują.
Buty: Och, stara grafika! Moja MS ma identyczne w szafie. Moim zdaniem są ładne. Pasują do większości rzeczy. Kosztują tylko 300 monet!

To by było na tyle, wiem, że post jest krótki, ale niestety nie mogę zrobić sesji, bo nie mam na to MSP'owych pieniędzy. UGH TA BIDA. To do następnego!

Baio!

~Peach


11 komentarzy:

  1. Dzięki za wykonanie nominacji. <3
    (jakby co to challenge wymyślony przeze mnie ;)).

    OdpowiedzUsuń
  2. No, Peach to taki biedak, że nie ma hajsów na zupy i dlatego mam tak ograniczony budżet, heeee. Nie, żartuję przecież. ZUP NIGDY BRAK! Hihi. Teraz, aby nie było... Napiszę coś normalnego:


















    Spoko post! Heeee

    OdpowiedzUsuń
  3. Spk post! Stylizacja naprawdę ładna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spk post! Stylizacja naprawdę ładna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post 😀
    Czy tylko ja nie mogę wejść teraz na MSP, ani na komputerze, ani na telefonie? 🙅
    Może mam problem z netem.
    ~ martyna lol 12345
    ~ Mala Tyna Kolo Mlyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz wejdę na kompa i sprawdzę :) Bo na komórce mogę wejść, a jeśli nie uda mi się na komputerze, to Cię poimformuję w komentarzu.

      ~Milena111250 ❤

      Usuń
    2. Wszystko jest ok. Może miwłam coś z internetem.

      Usuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)