Menu

piątek, 10 czerwca 2016

Zdarzy się na MSP #1


Dzisiaj będzie już normalny post, nie rzaden pofitalny (błąd specjalny dla niekumatych). W tej serii będę pokazywała oraz opisywała po trzy animki przypominające mi sytuacje, które wykonuje się codziennie, lub przynajmniej często. Ale powinnam wyjaśnić, dlaczego "nie żyłam" przez ostatnie dni. Otóż mój laptop był w Szwecji. Sama tam nie pojechałam, tylko moja mama, której urządzenie (żeby się nie powtórzyć) zostało zepsute, więc wzięła moje. Dostałam za to kompas. I w tym czasie zrobiłam kilka zdjęć, które przydadzą się podczas pisania. Dzisiaj mam zresztą tyle energii, że napiszę drugiego posta, który jutro się opublikuje. Ale uważam że... już najwyższa pora na przejście do różowej gierki!

LOGGING OUT! Boję się! Co się stało?! OMG, wcisnęłam przypadkiem odśwież.

Pierwsza z moich codziennych sytuacji to fotografowanie. Robię to bardzo często, od roku mam mały aparat, ale prawdopodobnie niedługo będę miała już większy, lepszy.

W animacji "Retro Photography" czyli po polsku "Fotografia retro". Kosztuje 600 sc, co jest jednak trochę sporo jak na taką zwykłą animkę. Posiada jeden błąd [spodenki], jednak nie jest on widoczny aż tak jak na niektórych. Aparat w kolorze szarym, który trzyma MovieStar, jest w trybie zoom'u (powiększenia).
Gdybyśmy dawali tu punkty, dałabym 8/10.













Następna animacja przedstawia mycie talerzy. Osobiście sama często pomagam rodzicami, a co.

Moja MovieStar w tej czynności trzyma żółty talerz i myje go "różoffą" szczoteczką nad szarym zlewem. Używa do tego też wody i kilku płynów. Nazwę można łatwo odgadnąć. Oznacza właśnie mycie talerzy, oryginalnie "Washing dishes". Jest niedroga, bo kosztuje 550 wirtualnych monet. Podobnie jak i poprzednia, należy do kategorii Podstawowe.













Kolejna i ostatnia animacja przedstawia taniec z pomponami!

Jestem pod wrażeniem, że udało mi się zrobić takiego ładnego screena. Oczywiście, że musiało być coś z tańcem, czyli z tym, co kocham. Animka którą przedstawiłam kosztuje do tej pory najwięcej, bo 750 sc. Ale oczywiście nie mówię, że to bardzo dużo, ponieważ widziałam za nawet 1000 wirtualnych pieniążków! Czynność na zdjęciu ma nazwę "Go team MSP!" czyli w moim tłumaczeniu "Chodź drużyno MSP!"












Tych, którzy to przeczytali żegnam, i oczywiście proszę o opinię moich postów w komentarzu! Podziel się wiedzą!


Milka, która lubi...


15 komentarzy:

  1. Robienie specjlnych błędów nie sprawi, że będziesz fajniejsza...

    OdpowiedzUsuń
  2. A hejtowanie innych sprawi, nie? ,-, Pomyśl trochę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wyrażam swoje zdanie, no dzieci, ogarnijcie się.

      Usuń
    2. To nie był hejt. Poza tym ja się np zgadzam, to raczej bardziej żałosne niż fajne.

      Usuń
    3. No, ale post nie jest zły. Widać, że się starałaś, jednak następnym razem może jakiś bardziej ambitny temat?

      Usuń
  3. Fajny, bardzo ciekawy post :)

    ~ Shaney
    ~ Shaneya

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post, choć według mnie mógłyby być dłuższy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nikogo nie obchodzą animki. Każdy sam może je zobaczyć. Post za krótki, lel. To tyle, pajcia. :333

    GARDACZ

    OdpowiedzUsuń
  6. Moglibyście przestać mi wszystko wypominać?!

    OdpowiedzUsuń
  7. Post krótki, ale ciekawy. Też kocham tańczyć, a czasem fotografować ❤
    ~Kelsey
    ~Mirabelka 23
    NieZnaszMnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Post krótki, ale ciekawy. Też kocham tańczyć, a czasem fotografować ❤
    ~Kelsey
    ~Mirabelka 23
    NieZnaszMnie

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)