Menu

poniedziałek, 6 czerwca 2016

WYNIKI KONKURSU NA REDAKTORA.

Z tej strony Luiza. Na dzisiaj przychodzę do Was z wynikami konkursu na redaktora. Z góry przepraszam za wszelkie błędy (o ile się one pojawiają), jednak piszę posta troszeczkę w pośpiechu, bowiem skończyłam lekcje po 16, a o 18 muszę jechać do kardiologa. Bardzo dziękuję za wszystkie zgłoszenia. Tak jak pisałam w innej notce, wybiorę 7 osób. Zatem na stałe dostają się:

- Sharlyn
- Magic Windy 
- Martelle
- Tori / Torciacz
- 0Rachela0
- Varman
- Danskusia Tfm

Serdecznie gratuluję wszystkim osobom! Zaproszenia wyślę później, około godziny 21-22. Tymczasem się z Wami żegnam, do zobaczenia w kolejnym wpisie!

EDIT: Z racji tego, że Marta/Martelle nie ma dostępu do komputera, bo ma karę, zastępuję ją Nutellą. Zaproszenie postaram się wysłać zaraz.

29 komentarzy:

  1. Przychodzisz z wynikami konkursu na logo?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeest! Cieszę się bardzo, dziękuje :*

    ~Carley

    OdpowiedzUsuń
  3. pachikurwana@interia.pl + "Varman" się nie odmienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobne godziny xD Wow! Ale się cieszę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję! Bardzo się Cieszę, że będę mogła tutaj pisać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój gmail: klaudusiaaa120@gmail.com
    Dziękuję za danie mi szansy :3 Posta napiszę w tym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. OMAJGAD!!!!!
    2016 rok jednak daje mi farta xD
    DOSTAŁAM SIĘ.
    NIE WIERZĘ XDDDDDDDDDDDD
    LEL XD
    😂😂😂😂
    GMAIL: danskusiatfm@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy cos mi sie z gmailem dzieje, czy lanche mi jeszcze nie przyslala zapro? XD

      Usuń
  8. Trisza jest na blogu. (Sarman, jkbc.)
    To jest link na dowód:
    http://abieska-wariatka-i-msp.blogspot.com/2016/02/jak-zaczac-to-i-zakonczyc.html?m=1

    Zjedźcie na dół, komentarz Sally. Kliknijcie jej profil, Varman...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem ogarnięta, wiem.

      Usuń
    2. Wiem, że to Varman. Ale co to ma wspólnego z Trishią?

      Usuń
    3. Sally to Trisza, może nie wiesz. Niektórzy wiedzą o kogo chodzi.

      Usuń
  9. Trisza jest na blogu. (Sarman, jkbc.)
    To jest link na dowód:
    http://abieska-wariatka-i-msp.blogspot.com/2016/02/jak-zaczac-to-i-zakonczyc.html?m=1

    Zjedźcie na dół, komentarz Sally. Kliknijcie jej profil, Varman...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Sarman czy Varman? I nigdzie nie widzę takiej osoby w redaktorach.

      Usuń
    2. Zobacz w poście. (:

      Usuń
  10. lol
    raz czlowiek chce byc
    dobrym
    nie
    klamac
    a
    tu
    i tak jakies
    zjeby z oskarzeniami
    lolz
    zalosne tak troszeczku
    oskarza
    c
    bez
    dowoduw normalnych
    xdddddddd
    wows

    no okej
    jest
    LANSZI
    INDE
    LARIE
    JUTRZENKOM
    I WOGULE WSZYSTKIMI
    TAK JESTEM LANSZI SRANSZI BANSZI
    LARI SRALI KALI
    INDE BINDE PINDE LINDE
    JUTRZENKOM DUPENGOM


    I COOO
    ZAWLADLAM WAMI
    haha nie smieszne
    ok
    varman jest na tomorrowym bloszku
    wienc wiesz
    waz
    slowa
    dziewużgo

    OdpowiedzUsuń
  11. Czesc, jestem najlepsza przyjaciolka Marty, czy jak dla Was - Martelle.
    W szkole dowiedzialam sie, ze dostala ona kare na doslownie wszystko, nawet wychodzenie na dwor, ale niewazne.
    Poprosila, abym ten komentarz napisala za nia.
    Marta dziekuje za dostanie sie, lecz nie moze pisac ze wzgledu kary. Luiza- zastap Marte kims innym.

    Komentarz pisze za prosba Marty.
    Z gory dzieki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, rozumiem ://// Zatem rzeczywiście muszę zastąpić Martę kimś innym...

      Usuń
  12. Varman skopiowała mi posta. Mogę dać zdjęcia tak w ogóle i ona jest Triszą.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nwm czy kimś zastąpiłaś Marte ale ja jestem chętna.

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)