Menu

czwartek, 9 czerwca 2016

Witam serdecznie.

Witam serdecznie!

Z tej strony Tori, czyli nowa redaktorka tego bloga. Na wstępie chciałabym podziękować, bo waszym obowiązkiem nie jest przecież przyjmowanie redaktorów. Mimo tego jednak to robicie, więc za to Wam po części dziękuję. A teraz zabieram się za jakieś podstawowe informacje o mnie.


Mam na imię Wiktoria. Liczę sobie już prawie 12 lat. Urodziłam się w czerwcu, a dokładniej osiemnastego. Zawsze byłam (I wciąż jestem) zadowolona z tego faktu, bo mogę urządzać urodziny za dworze. Uczęszczam do piątej klasy szkoły podstawowej, właściwie już ją kończę. Moimi ulubionymi przedmiotami szkolnymi są j. polski, j.angielski oraz przyroda. 
Interesuję się na prawdę wieloma rzeczami - od tańca, akrobatyki po rysowanie, pisanie (tworzenie). Ogólnie lubię zajmować się manualnymi.. rzeczami. Od małego coś lepię, maluję.

Na MovieStarPlanet po raz pierwszy pojawiłam się w 2012 roku. Szczerze przyznam, że nie grałam dużo, nie osiągałam dużych poziomów. Zwykle pisałam dość niemądre statusy zawierające rymy i obierałam moją lalkę w jaskrawe ubrania stworzone za pomocą funkcji Design Studio. Praktycznie cały czas grałam na innych kontach, przenosząc tylko ubrania z jednego na drugie. Moje pierwsze 'poważniejsze' konto założyłam w 2015 roku, w kwietniu. Nazwałam je dość dziwnie, bo SWEETyolo04. Wtedy bardzo podobała mi się ta nazwa, ale to przeminęło. Miałam na tym koncie członkostwo 'Vip' trzy razy, ostatecznie osiągnęłam 21 poziom i.. usunęłam konto. Zrobiłam to by uniknąć problemów, jakie z nim miałam. Jeśli ciekawi Was ta historia, napiszcie w komentarzu. Może zrobię z tego osobny post.
Teraz gram na koncie Tori/Placek. Mam tam 20 poziom.

Bloguję od dość krótkiego czasu, bo od roku. 


W tym krótkim poście to już koniec. Mam nadzieję, że Wam się spodobał. Zapraszam do komentowania. Zabieram się za pisanie zwykłej notki, ale pojawi się za jakiś czas.


5 komentarzy:

  1. Chwilę temu byłam na abi i napisałam w tym samym czasue, co ty ten post xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że jesteś na tym blogu

    OdpowiedzUsuń
  3. Mym zdaniem masz najlepszy post powitalny.
    ~Kelsey
    ~Mirabelka 23
    NieZnaszMnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Mym zdaniem masz najlepszy post powitalny.
    ~Kelsey
    ~Mirabelka 23
    NieZnaszMnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło cię poznać ^^

    ~Shaney
    ~Shaneya

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)