Menu

sobota, 25 czerwca 2016

Wakacje - KONKURS

Hej, hej!
Na początek słowa wstępu, czyli przepraszam za moją nieobecność na blogu. Spowodowana ona była moimi problemami ze zdrowiem, szkołą, oraz moją zbyt słabą psychiką. W sumie co mi szkodzi - opowiem wam co mi dokładniej jest. Jednakże chcę to zrobić wielkim skrótem, aby nie powiedzieć za dużo, oraz, aby to nie był główny temat notki.
Jeżeli ktoś nie chce słuchać tych wypocin, zapraszam do zjechania niżej, aż natraficie na znak ,,~'', który informuje o zaczęciu prawidłowego posta.

Najpierw może troszkę o moim stanie zdrowia? Otóż od jakiegoś czasu bardzo boli mnie brzuch. Byłam u tak naprawdę wielu lekarzy i dowiedziałam się, że mam tak zwany ,,helicobacter pylori''. Dokładnie 29 czerwca jadę do szpitala na około 4 dni, więc przez ten czas mnie nie będzie. Teraz pewnie zastanawiacie się co z postami? Otóż postaram się napisać przynajmniej jednego na zapas. Jednak jak się nie uda to chyba wytrzymacie te 4 dni beze mnie, skoro nie przejmowaliście się tym tygodniem, lub dwoma :D

Teraz o szkole raczej się nie wypowiem, bo to wiadomo - lekcje, zadania domowe, nauka itd. Chciałabym wam tylko w skrócie opowiedzieć o moim stanie psychicznym. No, więc od piątej klasy znęca się nade mną pewna osoba. Jest tak do dzisiaj. Moja psychika nie wytrzymała ciągłych oskarżeń ze strony ''koleżanek/kolegów'', znęcania się psychicznego jak i fizycznego, oraz nieufności ze strony mamy. więc często popadałam w obłęd i zamiast przykładowo pisać posty - płakałam. Niestety, lecz tylko tyle mogę wam powiedzieć. Na szczęście już koniec roku szkolnego i koniec tej maskary. Myślę, że w gimnazjum będzie lepiej chociażby ze względu na to, że będą podzielone klasy.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Witajcie w prawidłowej części tego posta!
Zakończenie roku szkolnego już za nami (chyba, że ktoś mieszka w innym kraju), odbyło się one dokładnie wczoraj. Nie wiem jak wy, ale ja po siedzeniu 2 godzin na upalnej sali gimnastycznej jestem wykończona i chętnie dzisiaj przeleżę cały dzień przy wiatraku.
W ten miły, gorący i przyjemny czas urządzam dla was konkurs! Dawno już żadnego nie organizowałam. Potraktujcie to jako rekompensatę za moją nieobecność.
Będzie to II etapowy konkurs, ale nie przejmujcie się! Będzie on bardzo krótki i nie będzie wymagał dużego wysiłku.
                                                                         I ETAP
Co trzeba zrobić?
Otóż w pierwszym etapie jedyną rzeczą, którą musicie wykonać jest oglądnięcie mojego filmu ,,Ostatnia ofiara...(1) - HORROR'' i ocenienie go na PIĘĆ GWIAZDEK. Konieczne jest JEGO SKOMENTOWANIE, żebym miała pewność, że faktycznie go oglądnęliście. Film trwa tylko troszkę ponad minutę, więc naprawdę nie jest to dużo.
Po pierwszym etapie odpadną trzy osoby - LOSOWOŚĆ -, a reszta dostanie się do finału, czyli do drugiego etapu. PIERWSZY ETAP KOŃCZY SIĘ 2.07.2016 ROKU, zaś jego wyniki zostaną przedstawione 3.07.2016 ROKU. Oczywiście pojawi się post dający przepustkę do drugiego etapu.

                                                                    II ETAP
Co trzeba zrobić?
Tutaj trzeba zrobić podobną rzecz co w etapie pierwszym. Musicie oglądnąć film ,,Ostatnia ofiara...(2) - HORROR'', który powstanie w dniu ogłoszenia wyników etapu pierwszego. Oczywiście wymagane jest ocenienie go na PIĘĆ GWIAZDEK, oraz SKOMENTOWANIE w ramach dowodu. Ten film, także nie będzie trwał więcej niż ponad minutę.
Tutaj wytypuję trzy osoby, które wygrają. TEN ETAP KOŃCZY SIĘ 9.07.2016 ROKU, a wyniki zostaną przedstawione 10.07.2016 ROKU.

♥ ♥ ♥
ZGŁASZACIE SIĘ W KOMENTARZACH! W KOMENTARZU PISZECIE SWOJĄ NAZWĘ NA MOVIESTARPLANET, ORAZ ZDANIE ,,ZGŁASZAM SIĘ''. Tyle wystarczy.
Nagrody:
Etap I - Dla każdej przegranej osoby prezent z szafy w ramach pocieszenia.

Etap II
3 miejsce - Prezent z listy życzeń, obejrzenie max. 10 filmów, ocena ich 5.5, komentarz.
2 miejsce - Trzy prezenty z listy życzeń, obejrzenie max. 20 filmów, 5.5, komentarz.
1 miejsce - Cztery prezenty z listy życzeń, obejrzenie max. 30 filmów, 5.5, komentarz. Wpis do jego księgi gości, ocenienie wszystkich looków, oraz artbooków. Osoba ta będzie codziennie przez TYDZIEŃ obdarowana przeze mnie jednym grafem.

Osoby, które odpadły - Ich nagroda pocieszenia to trzy grafy.

WYNIKI ZOSTANĄ PRZEDSTAWIONE 10.07.2016 ROKU.

Nagrody są całkiem zacne, a jak czytaliście to wiecie, że to co macie zrobić jest bardzo proste. A, więc liczę na was! :) JEŻELI DUŻO OSÓB SIĘ ZGŁOSI TO ZA NIEDŁUGO KOLEJNY KONKURS, A TYM RAZEM BĘDZIECIE MOGLI WYGRAĆ MOŻE NAWET VIPA!

To, by było już na tyle! ;) Pa.
~M a j u $ k a
~Nate

31 komentarzy:

  1. Zgłaszam się, w sumie czemu nie.
    Nick - Jesy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się.
    Nick: AAmethystowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra, zgłaszam się. Nick: Mishiyo

    OdpowiedzUsuń
  4. Moj brat gada ze w gimbie lepiej i to ZNACZNIE LEPIEJ. ja tam nwm bo po wakacjach 5 xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się! :D Nick: Lunija

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się login: Emovip11

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszał się nick Cukierkowa8855220

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłaszam się! Nick: Milena111250



      ~Milena111250 ❤

      Usuń
  10. Zgłaszam się!
    NICK: Jowitka_1000

    ~Jowitka_1000

    OdpowiedzUsuń
  11. Zglaszam sie, ale nie obiecuje xxxxD.

    Nick; Kocia Kulka

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się;
    Nick: Mirabelka 23
    ~Kelsey
    NieZnaszMnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się;
    Nick: Mirabelka 23
    ~Kelsey
    NieZnaszMnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Dawno nie pisałam tu komentarzy, ale ten post spowodował, że jednak to zrobię. Zgłaszam się. Nick? Magdalen2005

    Mogłabym się zareklamować? Danke.
    Zapraszam serdecznie na mój świeży kanał na YT: Ola Milka Games. Znajduje się na nim już "3 COLORS CHALLENGE" ((; Byłabym zachwycona subami i łapkami w górę!

    ~'M.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się! Oliwenieczka. Z chęcią i tak obejrzałabym film XDD

    OdpowiedzUsuń
  16. BIERZCIE DALEJ UDZIAŁ, ŚMIAŁO! :D
    ~M a j u $ k a
    ~Nate

    OdpowiedzUsuń
  17. ZGŁASZAM SIĘ :)
    Nateczka25
    Czy bedę się jeszcze liczyc ? :/

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)