Menu

wtorek, 21 czerwca 2016

TAG: 50 faktów o mnie!

Z tej strony Carley. 
Dzisiaj przychodzę do Was z nowym postem, będzie to TAG: 50 faktów o mnie.
Chciałam Wam przedstawić jeszcze 50 informacji o mnie, ponieważ dużo możecie
o mnie jeszcze nie wiedzieć.
Nie chcę przedłużać notki, po prostu zacznijmy!



1.Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu ?

Heh, różnie bywa.. Często zabieram telefon.

2.Ulubiony sklep z ciuchami ?
House, reserved, sinsay.

3.Czy lubisz pływać ?
Uwielbiam!

4.Masz jakieś fobie ?
Tak, dużo

5.Pijesz kawę ?
Czasami tak, ale takie jak: ,,Inka''

6.Co robiłeś o 24:00 ?

Byle co, najczęściej gram na komputerze a czasami już o tej porze śpię.

7.Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego ?

Tak, ściany mojego pokoju i koc.

8.Często piszesz smsy ?

Na fb i messengerze tak, ale ogólnie to nie.
9.Czytasz książki ?

Tylko lektury, nienawidzę czytać książek.

10. Masz duży pokój ?  

Raczej nie.

11. Kiedy masz urodziny ?

12 sierpnia.

12. Jakich piosenek słuchasz ?

Pop, rap, rock..

13. O której chodzisz spać ?

Zależy czy idę do szkoły czy są wakacje, weekend.
Jak idę do szkoły to między 22, a 23
A gdy jest wolne to od 23 do 1-2

14. Malujesz paznokcie ?

Tak, najczęściej bezbarwnymi lakierami,
 jak są wakacje to takimi delikatnymi kolorami, a dwa razy miałam hybrydy.

15. Twoje największe marzenie ?

Dużo mam m.i.n to jechać za granicę lub nad morze.

16. Co lubisz robić ?

Zależy.. w wakacje odpoczywać, a w rok szkolny grać na komputerze..

17. Jesteś leniem ?

Taaak!

18. Czego sie boisz ?

Ciemności, pająków, lęku wysokości, iść do dentysty..

19. Umiesz śpiewać ?

Średnio.. talentu to nie mam..

 20. Zjadłabyś cytrynę ?

Tak.

21. Facebook vs Twitter ?

Facebook.

22. Trzy ulubione strony internetowe ?

Facebook, YouTube i Msp xDD.

23. Ulubiona piosenka ?

Nie mam..

24. Dużo śpisz ?

Tak.

  25. Oglądasz mecze ? Jakie ?

Nie.

26. Ulubiony sportowiec ?

Nie mam, heh ;P

27. Masz jakieś hobby ?

Tak, blogowanie i gry komputerowe.

28. Jesteś lubiany w swojej klasie ?
Nie wiem, w szkole jestem raczej nie śmiała..
Rzadko z kim rozmawiam lecz mam 3 koleżanki, z którymi często się dobrze dogaduję. 

29.Masz skejpa ?

Mam.

30.Co lubisz pić?

Sok, cole, herbatę.

31.Ulubiony owoc ?

Maliny i  truskawki.

32. Czego nie lubisz w ludziach ?

Wywyższania się i kłamstwa.

33.Zbierasz coś ?

Pieniądze xD.

34. Ilu masz znajomych na facebook`u ?
Nie wiem.

35.Lubisz jak robi Ci się zdjęcia ?

Raczej nie.

36. Masz jakieś przezwisko/ksywę ?
 
Tutaj (na blogu) Carley, a w realu nie.

37.Masz rodzeństwo ?

Nie.

38.Lubisz chodzić do szkoły ?

Nie!

39. Malujesz się ?


Ogólnie to nie.


40. Rozpuszczone czy spięte włosy ?


Rozpuszczone noszę teraz częściej, czasami jakiś kok czy kucyk.


41.Kolor ścian w pokoju ?


Różowo-czerwony.


42.Co najczęściej oglądasz na yt ?

Youtuberów, piosenki itd.


 43.Jesteś wolna ?

Tak.


44.Jakie masz teraz włączone strony ?


Youtube i blogger.


45.Jaki jest ostatni sms wysłany przez Ciebie?


,,Okej''

46.Jakie jest twoje ostatnie połączenie ?


Pa.


47. Jaki kolor masz koszulki na sobie ?


Fioletowy.


48. Co robiłeś wczoraj o tej godzinie ?


Grałam na komputerze.


49. Najgorszy przedmiot w szkole ?


Matematyka? xD

 50. Ile w dzień pracy zajmuje Ci się wyszykowanie ?

Pół godziny.

Więc to na tyle, myślę, że ten post- TAG Wam się spodobał, pa pa!


~Carley

7 komentarzy:

  1. Super tag :D Ludzie nienawidzący matematyki - ŁONCZMY SIE! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mhm... Jestem z Tobą...nienawidzę matmy!!

      Usuń
  2. Od kiedy bloger stawia przed "?" przecinki?
    * w miejscu "Jakie piosenki słuchasz?" powinny być tytuły, a nie gatunki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok.


    ZAPRASZAM NA BLOG szymon-sauron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)