Menu

wtorek, 21 czerwca 2016

Powracam. Gdzie byłam?

Siemanko!
Pamięta ktoś? Hmmm? Nikt? Nie dziwię się.
Tu Lukcia, która nie pisała kilka dobrych miesięcy. Zapewne moi kochani hejterzy z skarpetek napiszą:  ,,O, znów się zaczyna. Napisze raz na miesiąc, potem nic nie napisze i tak ciągle'' albo ,,Obiecujesz a i tak nic nie robisz'' itd. Uwierzcie, mam swoje powody do nie pisanie. Pora się więc wytłumaczyć!

Czemu nie pisałam?
Tu podam najczęściej podawany powód, a dokładnie nauka. W tym roku starałam się o świadectwo z czerwonym paskiem. Mój trud najwidoczniej się opłacił, osiągnęłam cel, którego nie mogłam osiągnąć od kilku lat nauki. Drugim powodem jest to, że znudziła mi się gra. Przez chwilę miałam nawet ochotę usunąć konto i odejść z bloga, ale gdy ostatnio, po dłuugiej przerwie weszłam na konto, wspomnienia wróciły.
Przypomniałam sobie, co sprawiało mi największą radość na MSP. Filmy! Tworzenie filmów było moim ulubionym zajęciem! Spędziłam kilkadziesiąt minut na oglądaniu starych projekcji. Aż łezka się w oku kręci. Były lepsze, były gorsze. Ale wiem, że włożyłam w nie tyle serca. To one sprawiały mi główną radość z gry. Chęć do grania powróciła! Tak samo do blogowania.

Więc co z postami?
Nadchodzą nasze wyczekiwane wakacje! Oznacza to więcej czasu na posty. Postaram się nadrobić wszystko co stracone. Nowy post pojawi się w.czwartek bądź w piątek. A dalej? Od poniedziałku wyjeżdżam do Załęcza na kolonie, nie będzie mnie 10 dni. Spokojnie, potem gdy tylko znajdę czas napiszę notki. Jak wiecie po wakacjach gimnazjum, znowu nauka. Ale nie chcę się tym zniechęcać. Grafiku nie będę ustalać bo i tak nigdy nie potrafię zgodnie z nim pracować. A co powiecie na maraton? Kilka postów z rzędu, co dziennie? Mogłabym zrobić coś podobnego ja Jesy, że osoba która skomentuje post jako pierwsza, otrzyma prezent. Co o tym myślicie? Myślałam również nad loterią lub konkursem. Co wolicie? Napiszcie w komentarzach!
Tym kończę ten dość krótki i nieuporządkowany post. W komentarzach piszcie propozycje na posty, jakie tematy mogę poruszyć. Pa!
*Pora zrobić sobie nowe logo*

5 komentarzy:

  1. Cieszę się, że wracasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałam, że jesteś na tym blogu (szczere), ale fajnie, że wracasz.
    logo z konkursu xd..
    Nadal mi się podoba (ta skromnosc), ale hm, zrobię ci nowe 😁

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)