Menu

piątek, 17 czerwca 2016

Polska! Biało - Czerwoni!

Heu!
A któż to po tak długim czasie się znalazł. A ja. Jak nie kojarzycie tego przywitania, to ja, Peach! Prawie dwie godziny robiła playliste na mojego bloga. Super, nie ma pięciu dych, ale trudno. Ale dobra, dobra zajmijmy się tematem dzisiejszej notki. Z okazji Eoro 216 i wczorajszego meczu Polski i Niemiec Milik zmarnował dwie szanse... zrobimy dziś takie looki... Psycho-Kibica. Niestety na MSP nie można założyć skarpet i sandałów, więc ołfity będą w kolorystyce naszych barw narodowych!

Nie-Vip:

Włosy - MUSIAŁAM! Nazwa powalająca. Pasują... Idealnie. Były takie kolorowe i dla normalnych użytkowników. Lepsze by było na pewno bez tej opaski, ale jakby tak pomyśleć... Nie. w tym looku akurat opaska nie jest najlepsza, ale jakby zmienić kolory na naturalne opaska by była jak najbardziej na miejscu.
Sukienka - Nie chciałam zbytnio bluzki i spódnicy, nie wiem dlaczego. Dzięki temu cena jest mniejsza. Nie mam żadnych zarzutów.
Buty - Kapcie! Mam takie w mojej szafie na MSP. Chce takie w realu! Na domowe kibicowanie naszym najlepsze!


Vip:

Włosy - Oczywiście VIP, a jak inaczej, białe i czerwone oczywiście. Ta grzywka jest najlepsza. Moje włosy tak wyglądają jak w końcu się poddadzą i się ułożą. Urzekły mnie, aloe nie bardziej niż tamte. No i są z tego samego tematu.
Bluzka - Wakacje się zbliżają, lody na koszulce to dobry pomysł, a jeszcze lepiej gdy sa one w barwach narodowych. Jeszcze brakuje takiego loda w ręku i szaliczka. Moja MS mogłaby pojechać do Francji na Euro!
Spodnie - Długo nie szukałam, są z tego konkursu. Przedstawiają się dość dobrze, ale jak teraz tak myślę mogłam dać więcej bieli...
Buty - Obcasy, aco. Tym razem chcąc dopełnić brak koloru białego na szortach, dałam go na buty, ale i tak zlewa się z MS. Super.

Jednak bardziej się mi podoba pierwszy look. Mam go w LŻ. Musze założyć nowe konto, lub zalogować się na acoinkę, by sobie ją wykupić.

Wiem, że post bardzo krótki, ale się spieszę i chciałam dać wam znak, że żyje. To do następnego!
Baioo!

~Peach 
 
 

8 komentarzy:

  1. Look'i nie zbyt mi się podobają, ale to kwestia gustu! Taka rada na przyszłość - staraj się pisać dłuższe opisy. Tak, oprócz tego jest wszystko okej! :D
    #JEDZZUPE
    #RAKRAKAKTÓRYMARAKA

    OdpowiedzUsuń
  2. Look'i w żadnym stopniu nie są w moim stylu. Średnio Ci wyszły. Nie chcę Cię urazić, bo sam post w sobie jest fantastyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem bo bylam juz zmeczona po robieniu tej playlisty. Wrocilam do domu po 18, zjadlam, poszlam rovic playliste i jednak chcialam zrobic post bo dawno pisalam. Chcialam napisac jeszcze na Emily i na moim blogu ale dziadek mnie wyganial z kompa.

      Usuń
  3. Spk post 👍
    Tak jak wspomnieliśmy inni, looki też nie pasują do mojego stylu ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem drugi look wyszedł ci lepiej, świetna notka. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam ;3 Wiem, że nie będzie na temat, ale chciałam zapytać, czy nie potrzebujecie kogoś do pisania postów. Pamiętam, że niedawno był konkurs na redaktora, ale nie miałam czasu się zgłosić. Proszę pilnie o odpowiedź na konto na MovieStarPlanet. Login: ! ! Miffy ! !

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)