Menu

niedziela, 26 czerwca 2016

Picture - Beach Pink #1

Witam serdecznie.
Z tej strony Tori. Dziś chciałabym Wam przedstawić nową serię. Zapewne pomyślicie - 'Znowu?', ale seria ze strojami była tylko serią przejściową. A reszta, to były pojedyncze posty. Zaraz wytłumaczę na czym będzie polegała ta dość skomplikowana seria. No więc, zapraszam..

Mam nadzieję, że nikt takiej serii nie prowadzi. Na prawdę namęczyłam się nad obmyśleniem wszystkiego. Napiszę Wam wszystko w punktach, abyście się zbytnio nie pogubili.
1. Będę wybierała temat przewodni posta. Tym razem to Beach Pink. Zainspiruję się w takim razie plażą oraz słodkim kolorem różowym. 
2. Później tworzę stylizację pasującą do tematu oraz wybieram pięć rzeczy ze sklepu z rekwizytami.
3. Do wszystkiego wybieram też animację.
4. Wybieram dowolny, pasujący do wybranych rzeczy pokój w apartamencie. 
5. Teraz kolejny krok - należy dobrać tło oraz podłoże do sceny.
6. Na koniec w pokoju ustawiamy wszystko, dodajemy też MovieStar w wybranej wcześniej animacji.
7. Seria nazywa się Picture - obrazek, gdyż robię screen kawałkowi pokoju, wycinam go i nakładam efekty, by go upiększyć.

Mam nadzieję, że wytłumaczyłam Wam sens serii dość jasno.

~Stylizacja~

Strój ma charakter letni, jak najbardziej plażowy. Nie nadaje się chyba na ulicę, ale to nie jest w tym momencie ważne. Podoba mi się. Jeśli chodzi o kolory - użyłam tytułowego różowego oraz szarego i białego.
Włosy : Już dawno się pojawiły w jakimś motywie. Są długie, zaczesane na jedną stronę. Nadałam im kolor dość jasnego blondu. Kiedyś uwielbiałam wręcz ten kolor, teraz mniej. Ważne jest jednak, że fryzura idealnie pasuje do stylizacji, a jej kolor komponuje się z resztą elementów looka.
Bluzka : Trudno nazwać to bluzką, to raczej góra od kostiumu kąpielowego, stanik. Jest wiązany na górze, pasiasty. Bardzo kojarzy mi się z plażą. Nie wiem czy to dlatego, że jest tak wiązany czy dlatego, że raczej nikt nie ubrałby tylko czegoś takiego na ulicę. Jeśli chodzi o kolory, zawarłam wszystkie kolory znajdujące się w stroju, powtarzające się.
Spódniczka : Mój drugi ulubiony krój spódnicy na całym, calutkim MovieStarPlanet. Jest ona różowiutka, słodka i rozkloszowana. Pasuje do stanika, oraz do całej reszty. Lalka wygląda w niej dobrze, spódnica podoba mi się, nawet bardzo. Zresztą już o tym wspominałam.
Buty : Znów wybrałam sandały, te same, co trzy notki temu. Jakoś ostatnio mam na nie fazę, często ich używam. Tym razem są ozdobione białymi koralikami, zaś cała reszta to słodki róż - ten sam, którego użyłam na spódnicy. Co prawda to obuwie nie jest zbyt widoczne, ale myślę, że to nie ma większego znaczenia.
Dodatki : Wybrałam jeden dodatek. Są to kwiaty, usytuowane na głowie lalki. Jeden z nich, większy jest różowy. Drugi zaś, schowany lekko za pierwszym jest szary. Oba mają takie lekkie, rozjaśnione kontury. Co prawda nie miałam na nie wpływu, ale moim skromnym zdaniem wyglądają dobrze i wcale nie przeszkadzają zbytnio.

~Rekwizyty~


Pierwsza rzecz to girlanda, bardzo ozdobna. Pochodzi z tematu o Wielkiej Brytanii, dokładnie o Londynie. Po zmienieniu kolorów na wcześniej wybrane przez mnie ozdoba zaczęła pasować do stylizacji i pozostałych rekwizytów.


Kolejna rzecz to szklany słoik z napisem Dreams. Ma srebrną pokrywkę. W środku znalazły się szare, białe i różowe cukierki. Dekoracja wygląda uroczo i nadaje klimatu. Pasuje do wszystkiego. Jest ona również jedną z moich ulubionych rzeczy, jeśli chodzi o sklep z rekwizytami. Możliwe, że właśnie dlatego ją wybrałam.


Kolejny rekwizyt ze sklepu to kocyk piknikowy, na którym leży dzban z napojem, bukiet białych słoneczników oraz garść truskawek. Koc jest biały, jakby ktoś jeszcze nie zauważył. Chciałam wybrać coś bardziej nawiązującego do plaży, ale niestety nie znalazłam niczego lepszego. I tak uważam, że jest na prawdę dobrze i rzecz prezentuje się niczego sobie.


Przedostatni element to otwarta książka (Najprawdopodobniej album na zdjęcia). Wokół niej rozrzucone są zdjęcia z tzw. Polaroida, z różowymi obramowaniami. Lubię takie dekoracje w stylu Tumblr, nie wiem dlaczego. Wszystko wygląda tak artystycznie i.. w sumie uroczo.


Ostatnia już dekoracja to tabliczka. Uwielbiam, kiedy stare deski są malowane, układane w ciekawy sposób. Tutaj zostały pomalowane na szaro. Dodano także biały napis oraz strzałkę wskazującą bodajże w lewo. Ta rzecz dopełniła 'wnętrze' jeśli mogę to tak w ogóle nazwać.

~Animacja~

Screen był  robiony z drugiego konta.

Wybrałam symulację, która znajduję się w tym momencie na pierwszej stronie top, dokładniej na pierwszym miejscu. Jest bardzo tania, przydatna i piękna. Lalka jakby opiera się o coś, jedną rękę na założoną, a drugą coś wskazuje. Wygląda to fajnie. Brakowało mi w sklepie czegoś takiego, toteż nie ukrywam - cieszę się, że coś takiego jest, często używam tej animacji i bardzo mi się ona podoba. 

~Pokój i efekt końcowy~

Jako pomieszczenie wybrałam ogród. Nie wiem, czy była w ogóle do wyboru plaża jako tło, ale nawet nie sprawdzałam - to wszystko najlepiej komponuje się właśnie z ogrodem. Postawiłam na klasykę - prostą trawę i lekko zachmurzone, błękitne niebo. Mam nadzieję, że podzielacie mój wybór. A teraz nie będę przedłużała, pokażę obrazek, jaki stworzyłam..


Moim skromnym zdaniem wyszedł całkiem nieźle. Dodałam jak zwykle masę efektów. Oprócz rozmazań oraz kilku filtrów wstawiłam także niemal niewidoczną wstążkę, na której umieściłam tekst 'Beach Pink', a nad nim różowy podpis 'Torciarz'.

~~~

I to na tyle. Mam nadzieję, że spodobała się Wam ta notka. Starałam się, by stworzyć coś jak najbardziej kreatywnego i ciekawego. Mam też dla Was informację - wyjeżdżam jutro. Nie pojawią się więc ode mnie żadne notki w przeciągu ok. 8-9 dni, za co bardzo przepraszam. 

~ Tori

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Trochę sobie pominęłam, ale wiem, że post super. 8))

      Usuń
  2. Podoba mi się ta seria, super post :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na serie 😉 post jak zwykle świietny i dopracowany! 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. DLA TYCH CO NIE CZYTAJĄ, TYLKO PATRZĄ NA OBRAZKI
    DO 6 LIPCA MNIE NIE BĘDZIE, WYJEŻDŻAM. ODPISZĘ NA KOMENTARZE, ALE NOTEK NIE BĘDZIE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nie będzie do 6 lipca! Przpadeg? B)

      Usuń
  5. Świetny pomysł na serie!
    Podoba mi się Twój styl pisania. Look piękny, ale to nie moje kolory.
    ~Kelsey
    ~Mirabelka 23
    NieZnaszMnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na serie!
    Podoba mi się Twój styl pisania. Look piękny, ale to nie moje kolory.
    ~Kelsey
    ~Mirabelka 23
    NieZnaszMnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Post super *jak każdy od ciebie*, czekam na dalsze posty z tej serii.

    ~ Tomek12380
    ~ zakrecone-msp-i-my.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej. Tutaj Iga. Świetna notka! <33 Pozdrawiam <3 ♥

    ~Iga ta co dała liste iks de
    ~MSP-Oczami-Igi

    OdpowiedzUsuń

Przed skomentowaniem zapoznaj regulamin znajdujący się po prawej stronie bloga (jeżeli jesteś na telefonie, przewiń w dół i kliknij "wyświetl wersję na komputer", gdyż w wersji mobilnej jest niedostępny).

Jeśli masz zamiar napisać coś głupiego, to radzę się zastanowić. ;)